#11 af Calle (slettet)
Ny aktiv deltager her på madital
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Calle (slettet)
re: Ny aktiv deltager her på madital
@lulukleo: NEMLIG....hold den motivation - vi kan - så kan du også... her er der røget yderligere 400 gram, så jeg nu har tabt 7,4 kg - dejligt...
13 år6. maj 2011 kl. 08:16
lulukleo (slettet)
Her går det stille og roligt. Har nu tabt små 3 kg. Helt tilfreds......
Har haft en weekend fyldt med fødselsdag og dermed masser af mad og drikkelse. Det har kostet 1 kg, så nu er tabet kun på 2 kg, men mon ikke jeg får dem af i løbet af denne uge igen. Det håber jeg i hvert fald.
Har haft en weekend fyldt med fødselsdag og dermed masser af mad og drikkelse. Det har kostet 1 kg, så nu er tabet kun på 2 kg, men mon ikke jeg får dem af i løbet af denne uge igen. Det håber jeg i hvert fald.
13 år16. maj 2011 kl. 15:25
Store_Michael (slettet)
Der skal også være plads til fødselsdage osv. Hvis ikke vi under os selv at slække lidt ind imellem, ja så får det jo karakter af en "kur", og dem ved vi alle jo ikke holder i længden. :-)
Lykke til :-)
Knus
Michael.
Lykke til :-)
Knus
Michael.
13 år16. maj 2011 kl. 15:34
Pupetta (slettet)
Held og lykke! Jeg er igang med næsten samme projekt, 10 kg inden fødselsdag i starten af August. Sender god karma!
13 år17. maj 2011 kl. 11:25
lulukleo (slettet)
Tak for jeres søde bemærkninger.
Michael: Du har helt ret, det vil jo også være trist ikke at kunne feste bare en lille smule igennem resten af livet ;-) Denne livs/kostomlægning skulle jo gerne vare ved.....
Michael: Du har helt ret, det vil jo også være trist ikke at kunne feste bare en lille smule igennem resten af livet ;-) Denne livs/kostomlægning skulle jo gerne vare ved.....
13 år17. maj 2011 kl. 22:11