#2 af Frandsen1987 (slettet)
Ny aktiv deltager her på madital
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Frandsen1987 (slettet)
re: Ny aktiv deltager her på madital
Starter lige med at give et skulderklap fordi du tager kampen op :)
Velkommen til
Velkommen til
13 år30. april 2011 kl. 10:45
calcit
selvfølgelig kan du det....
13 år30. april 2011 kl. 12:12
Need2befit (slettet)
Held og lykke...
Jeg mener godt, du kan ¨nå det, eller tæt på i hvert fald.
Jeg har i hvertfald brugt 4mdr. på at smide 11-12kilo.
Så jeg mener godt du kan! :D
Jeg mener godt, du kan ¨nå det, eller tæt på i hvert fald.
Jeg har i hvertfald brugt 4mdr. på at smide 11-12kilo.
Så jeg mener godt du kan! :D
13 år30. april 2011 kl. 15:03
lulukleo (slettet)
Tak for feedback. Dejligt at blive hørt ;-)
13 år3. maj 2011 kl. 13:33
lulukleo (slettet)
Jeg syntes godt nok det er en svær start. Ikke mht maden det kører fint og jeg holder mig lige omkring de 1500 kcal om dagen. Men som sidste gang hvor vægttabet startede med det samme sker der bare intet! Det er som om min vægt er gået i stå. Den bevæger sig hverken op eller ned.
Jeg kan godt mærke at jeg skal holde fast nu og ikke miste modet. Jeg er fungere bare bedst i medgang ;-)
Jeg forlanger ikke kæmpe vægt fald bare 100g en gang i mellem og så selvfølgelig nedad ;-)
Jeg kan godt mærke at jeg skal holde fast nu og ikke miste modet. Jeg er fungere bare bedst i medgang ;-)
Jeg forlanger ikke kæmpe vægt fald bare 100g en gang i mellem og så selvfølgelig nedad ;-)
13 år3. maj 2011 kl. 15:26
lulukleo (slettet)
Jeg skulle vist bare have skældt ud lidt før! Her til morgen var der 400g mindre på vægten ;-) Dejligt. Så sker der endelig noget.
13 år4. maj 2011 kl. 17:55
Store_Michael (slettet)
Lulu, var det ikke hende der kunne blive usynlig i børnetime?
Nå, helt forkert emne :-)
Velkommen herind, og selvfølgelig kan du klare strabadserne forude. Der er mange herinde som gerne følger med og om nødvendig skubber lidt.
Held og lykke til.
De varmeste hilsner
Michael (med personlig tråd "Sømand i knibe")
Nå, helt forkert emne :-)
Velkommen herind, og selvfølgelig kan du klare strabadserne forude. Der er mange herinde som gerne følger med og om nødvendig skubber lidt.
Held og lykke til.
De varmeste hilsner
Michael (med personlig tråd "Sømand i knibe")
13 år5. maj 2011 kl. 14:14
Calle (slettet)
@Michael: Nej det var LOTTE der blev usynlig - men du forvirres måske af sangen fra serien: "Hulu Bulo, Lotte, hvor er du henne...."
@lulukleo:
Been there - done that. Tabte mig fra 113 til 81 kg - over et par år - det første år ca 20 kg - og resten i løbet af et par sæsoner. Det med at skifte job er jeg også dårlig til - falder i gamle vaner - især det med ikke at nå at spise morgenmad og heller ikke sørge for frokost - og så æde helt vildt når jeg kommer hjem. Den vane er gammel, og duer ikke. Så omvæltninger kan sætte nye vaner under pres. For mit vedkommende er der også vintrene, hvor motionen automatisk bliver mindre - jeg har ikke lært at regulere kosten, så jeg ikke tager på - det har ikke været vildt, og jeg har kunnet tabe det igen når foråret kom, men så bruger man jo sommeren på at tabe sig til der hvor man var nået til sidst - frem og tilbage - lige langt. For mit vedkommende har rygskade og andre ting gjort at jeg sidste sommer ikke fik tabt mig - så jeg kæmper med to vintres alt for megen ligegyldighed mht. at leve sundt. Jeg røg op på 103,9 før jeg tog mig sammen - troede kun jeg vejede 96 men min vægt var gået i stykker og vejede for lidt. Men det kickstartede min motivation og nu er der røget 7 kg af.
Hold fast i at du nu har truffet beslutningen - jeg var 1½ år om at tage mig sammen til at træffe min - og har undervejs skældt mig selv så meget ud over at tabe det hele på gulvet at jeg begyndte at overveje, om det ikke bare kunne være ligemeget - og så erkende at jeg ER en tyksak.
Men det VIL jeg ikke - og det skal du heller ikke - så klø på og glæd dig over de små sejre. Og husk: selvom du en dag ikke lige synes du orker den sædvanlige træningstur - så tag en kortere tur - alt er bedre end at ligge på skjoldet....
@lulukleo:
Been there - done that. Tabte mig fra 113 til 81 kg - over et par år - det første år ca 20 kg - og resten i løbet af et par sæsoner. Det med at skifte job er jeg også dårlig til - falder i gamle vaner - især det med ikke at nå at spise morgenmad og heller ikke sørge for frokost - og så æde helt vildt når jeg kommer hjem. Den vane er gammel, og duer ikke. Så omvæltninger kan sætte nye vaner under pres. For mit vedkommende er der også vintrene, hvor motionen automatisk bliver mindre - jeg har ikke lært at regulere kosten, så jeg ikke tager på - det har ikke været vildt, og jeg har kunnet tabe det igen når foråret kom, men så bruger man jo sommeren på at tabe sig til der hvor man var nået til sidst - frem og tilbage - lige langt. For mit vedkommende har rygskade og andre ting gjort at jeg sidste sommer ikke fik tabt mig - så jeg kæmper med to vintres alt for megen ligegyldighed mht. at leve sundt. Jeg røg op på 103,9 før jeg tog mig sammen - troede kun jeg vejede 96 men min vægt var gået i stykker og vejede for lidt. Men det kickstartede min motivation og nu er der røget 7 kg af.
Hold fast i at du nu har truffet beslutningen - jeg var 1½ år om at tage mig sammen til at træffe min - og har undervejs skældt mig selv så meget ud over at tabe det hele på gulvet at jeg begyndte at overveje, om det ikke bare kunne være ligemeget - og så erkende at jeg ER en tyksak.
Men det VIL jeg ikke - og det skal du heller ikke - så klø på og glæd dig over de små sejre. Og husk: selvom du en dag ikke lige synes du orker den sædvanlige træningstur - så tag en kortere tur - alt er bedre end at ligge på skjoldet....
13 år5. maj 2011 kl. 14:53
lulukleo (slettet)
Store Michael og Calle
Tak for feed back. Dejligt at der er nogen derude i cyberspace der lytter ;-)
Godt at høre at I er kommet godt fra start - det er motiverende at læse at det går for andre for så kan jeg også ;-)
Tak for feed back. Dejligt at der er nogen derude i cyberspace der lytter ;-)
Godt at høre at I er kommet godt fra start - det er motiverende at læse at det går for andre for så kan jeg også ;-)
13 år5. maj 2011 kl. 15:29
Har sat mig det mål at tabe 15 kg inden min fødselsdag d 27/8. Tror det kan lade sig gøre - det kunne det nemlig sidste gang.