#11 af Justangel (slettet)
Ugens taber (uge 17)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Justangel (slettet)
re: Ugens taber (uge 17)
Gud har glemt at skrive min vægt sidste torsdag, når men jeg er med igen denne uge... og der skal virkelig tabes i vægt (håber jeg)
13 år1. maj 2011 kl. 16:40
bruger slettet
Må jeg være med ?
Vejede i torsdags 95,6
Vejede i torsdags 95,6
13 år2. maj 2011 kl. 16:04
bruger slettet
Hallløjsa..
Jeg vil gerne prøve at være med..... :-)
Så jeg hopper på vægten i morgen tidlig og ser hvad der er sket... :-)
Jeg vil gerne prøve at være med..... :-)
Så jeg hopper på vægten i morgen tidlig og ser hvad der er sket... :-)
13 år4. maj 2011 kl. 12:10
Calle (slettet)
Jeg hopper også på vægten for at være med i den nye uge - accepterer hvis jeg ikke må tælle med fordi jeg kom for sent.
Har dog haft et ret stort vægttab i indeværende uge på 3,0 kg - det skal dog ses på baggrund af at jeg reelt lå lidt lavere noget tid før min torsdagsvægt, men "blev ramt af påsken" - så en del af mit vægttab er "mad i maven og væske".
Regner ikke med at det bliver helt så meget for den kommende uge.
Har dog haft et ret stort vægttab i indeværende uge på 3,0 kg - det skal dog ses på baggrund af at jeg reelt lå lidt lavere noget tid før min torsdagsvægt, men "blev ramt af påsken" - så en del af mit vægttab er "mad i maven og væske".
Regner ikke med at det bliver helt så meget for den kommende uge.
13 år4. maj 2011 kl. 13:16
Justangel (slettet)
Er både spændt og nervøs for vægten i morgen. Jeg har tabt mig i følge vægten idag, men kan jeg nå at tage det på igen? :( - uh det er spændende
13 år4. maj 2011 kl. 18:13
Kaela
Jeg vil også rigtig gerne være med, hvis jeg må :)
Så skal jeg bare skrive min vægt ind i vejningstråden i morgen og så er jeg med i næste uge, ikke?
Så skal jeg bare skrive min vægt ind i vejningstråden i morgen og så er jeg med i næste uge, ikke?
13 år4. maj 2011 kl. 23:28