Ugens taber (uge 17)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ugens taber (uge 17)
Så er der endnu et resultat af ugens taber:

Kontakten -0,7
morfologi -0,1
vestrup -0
Fnugget - 0
Solakka +0,2
Bonita +0,2
Justangel + 0,6

Stort tillykke til ugens taber, kontakten, med minus 700 g.

Nye deltagere er: havbrise, tykkepippe, lisbethD, Stingo, goingstrong og birgitten46 - velkommen til jer og velkommen tilbage til frandsen1987 og hls1974 efter en uges fravær. Glæder mig til at se jer på taberlisten igen.

13 år29. april 2011 kl. 09:23
re: Ugens taber (uge 17)
Tillykke til ugens taber, rigtig flot gået :)

Man kan godt se på resultaterne at der har været en lille ferie siden sidst, men stadig dejligt at se at folk kan vise resultater eller i det mindste holde vægten :)
13 år29. april 2011 kl. 10:46
Kan man være med her???
13 år29. april 2011 kl. 12:59
Hvis jeg må være med er min vægt i dag 62 kg
13 år29. april 2011 kl. 15:18
Tillkke kontakten:-)
er selv voldsom stolt over min anden plads blot -100 gr, he,he
tillykke til alle der følger denne tråd... den er jo umanerlig motiverende...
Til alle I nye... der bliver oprettet en vejningstråd som man minimum skriver sig på torsdag inden 22. Har I en anden ugentligt vejningsdag så prøv at holde kortene ind til kroppen og skriv kun vægten ind torsdag.. Så er det lidt sjovere at finde den tabende vinder. Fredag kåres den største taber... en titel vi alle gerne vil have:-)
13 år29. april 2011 kl. 16:45
Hold nu k.....
Det er anden gang jeg bliver ugen´s taber, det havde jeg godt nok ikke regnet med ;o)

Stort tillykke til jer andre, og på gensyn på næste uges taberliste.....

13 år29. april 2011 kl. 21:46
Til lykke til ugens taber kontakten! Og godt gået af alle - nu må vi give en ekstra skalle - Påsken er (heldigvis) forbi!
Hilsen
Sól
13 år30. april 2011 kl. 09:57
@morfologi:
Jeg forstår ikke helt konceptet. Der ligger en tråd der hedder "Ugens taber uge 17 (vejning)". Kan jeg gå ind og skrive min torsdagsvægt dér??? Og laver I så en tråd igen på torsdag der hedder det samme - bare uge 18 og så skriver jeg min vægt dér - og så kårer i en vinder i uge 18 ved at tage vægten i den første tråd og trække den næste fra??? I så fald kan jeg da godt np at deltage i denne uge, for jeg ved hvad jeg vejede i torsdags.
13 år30. april 2011 kl. 15:20
Hej Calle
Ja.. det lyder da til du har forstået konceptet:-) for det er præcis sådan det foregår, he, he:-)
Men vejningstråden har jo deadline torsdag kl. 22 som sidste indskrivning....
Den kan jeg ikke bestemme noget over da det ligesom var måden denne tråd blev lavet meget demokratisk i sin tid.
Men jeg sender hermed en føler ud for at høre hvad de andre brugere mener... holder vi fast på vores deadline??? Eller kan nye brugere (som har deres torsdagvægt) skrive denne ind nu og så være med allerede fra næste uge???
13 år30. april 2011 kl. 23:20
Jamen I skal da ikke komme i krise over det. Jeg vejer mig bare hver dag og taster det ind herinde, så jeg ved jo hvad den var. Men det skal ikke skabe problemer, for så skriver jeg bare min vægt ind på torsdag i den nye uge.

Jeg antager at folk ikke snyder med vægten, da der jo ikke er nogen ære i at vinde på den måde - det er jo primært vores egen kamp mod os selv - og der kan vi ikke snyde.
13 år1. maj 2011 kl. 11:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...