#12 af Going strong (slettet)
Min egen motivations tråd. Vejen mod de 64 kg
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Going strong (slettet)
re: Min egen motivations tråd. Vejen mod de 64 kg
Juhu. Håber det betyder at min krop har vænnet sig til alt det vand. Jeg var på vægten i morges og har smidt 600 gram af det kilo jeg har taget på :o) Virkelig fed fornemmelse.Så må jeg bare fortsætte de gode vaner. Er bange for at det ikke kommer til og gå lige så godt i påsken, da vi skal på ferie. Men jeg vil kæmpe for det.
Har ændret mine motionsvaner til:
Mandag:
Løb 3 km med hunden om morgenen, gå 5 km med hunden efter arb om eftermiddagen. På crosstraineren om aftenen i 30 min + 15 min stram op.
Tirsdag:
Løb 3 km med hunden om morgenen, gå 5 km med hunden om eftermiddagen
Onsdag & torsdag:
Det samme som mandag
fredag:
Løb 3 km om morgenen med hunden, gå 5 km med hunden efter rengøring om efter middagen.
Lørdag og søndag:
Løb 3 km om morgen med hunden + gå 12 km til middag.
Det går bare vanvittig godt og jeg ELSKER det faktisk. Jeg er så top motiveret :o)
Desværre er der ikke fitness center på vores ferie, så jeg må nøjes med at løbe på ferien.
Fortsat god dag og rigtig god weekend til jer alle :o)
Har ændret mine motionsvaner til:
Mandag:
Løb 3 km med hunden om morgenen, gå 5 km med hunden efter arb om eftermiddagen. På crosstraineren om aftenen i 30 min + 15 min stram op.
Tirsdag:
Løb 3 km med hunden om morgenen, gå 5 km med hunden om eftermiddagen
Onsdag & torsdag:
Det samme som mandag
fredag:
Løb 3 km om morgenen med hunden, gå 5 km med hunden efter rengøring om efter middagen.
Lørdag og søndag:
Løb 3 km om morgen med hunden + gå 12 km til middag.
Det går bare vanvittig godt og jeg ELSKER det faktisk. Jeg er så top motiveret :o)
Desværre er der ikke fitness center på vores ferie, så jeg må nøjes med at løbe på ferien.
Fortsat god dag og rigtig god weekend til jer alle :o)
13 år15. april 2011 kl. 09:45
Going strong (slettet)
Så har ejg været på vægten igen :o) Den siger 73 kg så det betyder der er røget 500 gram selvom vi har været på påsketur og der er røget en del is ned og motionen ikke har været så intens. Juhuuu :o) Jeg startede ud med at løbe 3 km om morgenen, men desværre kan min ryg bare ikke klare det. Det gør alt for ondt. Så derfor går jeg 12 km 3 gange i ugen og står på crosstraineren og styrke træner 4 gange i ugen. Jeg ELSKER det bare. Det havde jeg aldrig troet. Det tager min lige under 2 timer at gå de 12 km, så jeg går ikke stærkt, men jeg håber det giver noget alligevel :o) Vandet er bare også blevet en hverdag og jeg drikker rigtig meget vand nu, mellem 1,5 liter - 2,5 liter, så det er bare FEDT. Rigtig god dag til alle :o)
13 år28. april 2011 kl. 09:47
Going strong (slettet)
Det bliver en super lækker dag :o) Vægten sagde 72,6 altså -400gram siden i går :o)Juhuuuuuuu :o) God dag alle sammen
13 år29. april 2011 kl. 07:17
Going strong (slettet)
Puha en weeekend. er bestemt ikke glad for at skal på vægten igen torsdag. Jeg var til min bedste venindes bryllup og havde lovet mig selv at give den hele armen og glemme den nye livsstil den ene dag! Og vi havde det fantastisk. Det var sjovt. MEN masser af mad, vin, øl og sprut også. Puha. Normalt har jeg det ikke skidt eller er ramt på nogen måde derefter, MEN idag har jeg virkelig været presset og drukket 1 liter coca cola og spist en halv pizza fra pizzamanden. Jeg har allerede fortrudt, men jeg må se fremad og sørge for at komme op på hesten igen. Fortsat god dag til jer alle :o)
13 år1. maj 2011 kl. 20:31
Going strong (slettet)
Hold kæft hvor er det lækkert når man bliver positivt overrasket. Vægten sagde 72,1 kg hvilket betyder jeg alligevel har smidt 500 gram på trods af den hårde weekend :o)
Det er bare super lækkert.
Alligevel er jeg lidt træt af det, for jeg læser jo flere indlæg hvor man smider meget mere hurtigere. Jeg har været i gang siden 7/2 (altså snart 3 måneder) og kun tabt 5 kg. Jeg forstår det ikke, for jeg arbejder virkelig hårdt for det. Jeg vil mene jeg i hvert fald burde have smidt 8 kg i hvert fald. Hvorfor går det så langsomt???
Rigtig god dag alle sammen
Det er bare super lækkert.
Alligevel er jeg lidt træt af det, for jeg læser jo flere indlæg hvor man smider meget mere hurtigere. Jeg har været i gang siden 7/2 (altså snart 3 måneder) og kun tabt 5 kg. Jeg forstår det ikke, for jeg arbejder virkelig hårdt for det. Jeg vil mene jeg i hvert fald burde have smidt 8 kg i hvert fald. Hvorfor går det så langsomt???
Rigtig god dag alle sammen
13 år5. maj 2011 kl. 08:29
bruger slettet
Nu har du jo ikke så meget at skulle af med som flere af vi andre kæmper med, heldigvis;-) '
Derfor går det jo ikke super hurtigt, meget kan jo sikkert også skyldes at du er i fuld gang med at opbygge muskler, som vejer en del mere end fedt... du kan glæde dig over at du træner på en sund måde og din krop bliver bedre til at forbrænde fedt helt af sig selv...
I de 3 måneder har du så kørt efter samme træningsmåde hele tiden? Kroppen har godt af at du udfordre den med en mere intensiv træning hver trejde uge, det kunne såmen være at tage rygsæk på, på gåtur eller vægtbælte til træning, eller øge belastning eller fart/ evt. stigning.
Du skal nok ende hvor du vil, det eneste det kræver er ikke at give op:-)
Derfor går det jo ikke super hurtigt, meget kan jo sikkert også skyldes at du er i fuld gang med at opbygge muskler, som vejer en del mere end fedt... du kan glæde dig over at du træner på en sund måde og din krop bliver bedre til at forbrænde fedt helt af sig selv...
I de 3 måneder har du så kørt efter samme træningsmåde hele tiden? Kroppen har godt af at du udfordre den med en mere intensiv træning hver trejde uge, det kunne såmen være at tage rygsæk på, på gåtur eller vægtbælte til træning, eller øge belastning eller fart/ evt. stigning.
Du skal nok ende hvor du vil, det eneste det kræver er ikke at give op:-)
13 år5. maj 2011 kl. 09:57
Going strong (slettet)
Hej Morfologi.
Ja jeg har ikke tænkt på at man kunne yde lidt ekstra på gåturen, som f.eks en rygsæk. Tror måske jeg vil fylde 2 halvanden liters flasker med vand og gå med dem ien rygsæk. Så kan jeg også få væske når jeg går de 12 kilometer, får jeg kan godt mærke at jeg mangler væske når jeg er ude og gå. Mine fingre svulmer helt op når jeg er omkring de 8 kilometer. Så skal jeg bare have lært mig selv at tisse i det fri, for det bliver helt sikkert nødvendigt :o) Men jeg er super taknemmelig for dit svar, det er en rigtig god ide du har givet mig :o)
Virkelig mange gange tak.
Og jeg ved godt at der er nogen der skal tabe noget mere end mig, men det er alligevel næsten 15 kg jeg skal smide og det føles som om det kommer til og tage en evighed, men hvis der er noget der er helt sikkert, så er det at jeg fortsætter. Jeg VIL virkelig det her, om det så kommer til og tage mig to år.!!! Selvom det håber jeg virkelig ikke det gør :o)
Ja jeg har ikke tænkt på at man kunne yde lidt ekstra på gåturen, som f.eks en rygsæk. Tror måske jeg vil fylde 2 halvanden liters flasker med vand og gå med dem ien rygsæk. Så kan jeg også få væske når jeg går de 12 kilometer, får jeg kan godt mærke at jeg mangler væske når jeg er ude og gå. Mine fingre svulmer helt op når jeg er omkring de 8 kilometer. Så skal jeg bare have lært mig selv at tisse i det fri, for det bliver helt sikkert nødvendigt :o) Men jeg er super taknemmelig for dit svar, det er en rigtig god ide du har givet mig :o)
Virkelig mange gange tak.
Og jeg ved godt at der er nogen der skal tabe noget mere end mig, men det er alligevel næsten 15 kg jeg skal smide og det føles som om det kommer til og tage en evighed, men hvis der er noget der er helt sikkert, så er det at jeg fortsætter. Jeg VIL virkelig det her, om det så kommer til og tage mig to år.!!! Selvom det håber jeg virkelig ikke det gør :o)
13 år5. maj 2011 kl. 14:19
Going strong (slettet)
Jeg har haft en uge hvor motivationen har været i bund, - MEN da jeg valgte at måle mig for at se om der er sket noget, kom motivationen da bare helt tilbage :o) Dejligt når man kan se centimeterne forsvinde. Selvom det overhovedet ikke går så hurtigt som jeg havde forventet, så kæmper jeg sku videre nu :o)
Rigtig god weekend tabere :o)
Rigtig god weekend tabere :o)
13 år14. maj 2011 kl. 12:46
kis (slettet)
Super sejt!
Ja målebåndet skal i brug så ka´det ses at der sker noget
vh kis
Ja målebåndet skal i brug så ka´det ses at der sker noget
vh kis
13 år14. maj 2011 kl. 14:39
Som lovet har jeg holdt mig til 2 iter vand HVER dag. Det er faktisk rigtig nemt, men ja, jeg render og tisser hver halve time! Jeg er også oppe om natten. Jeg regner med min krop nok skal vænne sig til det. Jeg har så et spørgsmål. Kan det godt være man tager på af alt det vand??? Jeg synes jeg har taget 1 kg på efter al mit vand indtag. Går det væk igen, eller har det ingen sammenhæng?? Håber I alle får en rigtig god dag :o)