#42 af Justangel (slettet)
Min dagbog, 25 kg på 7 mdr
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Justangel (slettet)
re: Min dagbog, 25 kg på 7 mdr
Hold da ferie for en FED uge vi har haft os - med nyt mad (sund mad), motion og så et KÆMPE vægttab. Det er dejligt, at have dig på mit hold, så vi kan motivere hinanden og måske andre :D
Godt gået...
Godt gået...
13 år14. april 2011 kl. 11:38
vestrup
Super godt at I formår både at lægge kostvaner og motionsvaner om sådan næsten fra den ene dag til den anden. Flot vægttab og kan godt forstå at det motiverer - keep up the good work
13 år14. april 2011 kl. 11:57
Store_Michael (slettet)
Rigtig flot gået begge to.
Jeg er meget missundelig på det i der har sammen :-)
Håber jeg kan få min Mette med på et lignende projekt når hun har født. :-)
Men flotte resultater..
Det er skønt når man gør status over de gode uger... Husk dem til når resultaterne lader vente på sig :-)
Michael.
Jeg er meget missundelig på det i der har sammen :-)
Håber jeg kan få min Mette med på et lignende projekt når hun har født. :-)
Men flotte resultater..
Det er skønt når man gør status over de gode uger... Husk dem til når resultaterne lader vente på sig :-)
Michael.
13 år15. april 2011 kl. 01:08
bruger slettet
Kæmpe tillykkeønskning herfra
det går jo fantastisk...
meget stærkt gået, Jeg er vild med den overskuelighed tråden er bygget op på...
det går jo fantastisk...
meget stærkt gået, Jeg er vild med den overskuelighed tråden er bygget op på...
13 år15. april 2011 kl. 09:06
Trif
Tillykke og flot gået begge to. Dejlig tråd der er nem og skøn at læse og så hyggeligt I er sammen om det!!
13 år15. april 2011 kl. 11:47
bruger slettet
Hvor går det godt for jer. Tillykke.
Tænkte på at i skrev det var bøvlet om morgenen. Hvad med at gøre noget af arbejdet om aftenen? Pakke taske, lægge tøj frem, snitte grøntsager i hver sin bøtte, så de er nemme at mikse om morgenen, smøre madpakke, pakke rester ned fra aftensmaden som madpakke, stille morgenenmaden klar vejet af, Brug et par timer med at lave en lille liste en dag over hvad en målbar enhed vejer af de ting i ofte bruger om morgenen, f.eks rugbrød, havregryn, og lign, så når i står der og laver mad er det nemt at notere.
Jo mindre der er at lave om morgenen jo behageligere er det. Pludselig er det det i ser jer selv knække halsen på. At det er for bøvlet og tager lang tid.
Held og lykke til jer begge.
Tænkte på at i skrev det var bøvlet om morgenen. Hvad med at gøre noget af arbejdet om aftenen? Pakke taske, lægge tøj frem, snitte grøntsager i hver sin bøtte, så de er nemme at mikse om morgenen, smøre madpakke, pakke rester ned fra aftensmaden som madpakke, stille morgenenmaden klar vejet af, Brug et par timer med at lave en lille liste en dag over hvad en målbar enhed vejer af de ting i ofte bruger om morgenen, f.eks rugbrød, havregryn, og lign, så når i står der og laver mad er det nemt at notere.
Jo mindre der er at lave om morgenen jo behageligere er det. Pludselig er det det i ser jer selv knække halsen på. At det er for bøvlet og tager lang tid.
Held og lykke til jer begge.
13 år15. april 2011 kl. 13:34
Omalley
Jeg synes selv det er rare, hvis det er overskueligt. Tak for det.
Kami13
Tusind tak for de gode råd, dem vil vi tage op til overvejelse. Det vil i hver være dejligt at skulle ordne så meget om morgen
Kami13
Tusind tak for de gode råd, dem vil vi tage op til overvejelse. Det vil i hver være dejligt at skulle ordne så meget om morgen
13 år15. april 2011 kl. 20:42
Justangel (slettet)
Det var da en glimrende ide du fik dig der - den vil jeg helt klart forsøge mig med :D
13 år15. april 2011 kl. 20:44
Ablanu
Hvis I får ca det samme hver morgen, kan I tilføje det som opskrift og så evt. bare lægge et par gram til hver ingrediens - Det sparer i hvert fald lidt tid :)
Og så må jeg give jer tommel op! I er godt nok godt igang, og har fået et flot vægtab ud af det!
Og så må jeg give jer tommel op! I er godt nok godt igang, og har fået et flot vægtab ud af det!
13 år17. april 2011 kl. 19:34
Motion:
I weekenden gik vi lidt amok med motion, det trapper vi nok ned til lidt mere acceptabelt niveau. Vi har begge været rigtig gode til at få dyrket vores motion, og givet den en ekstra skalle når der har været brug for det.
Derudover begyndte jeg i lørdags at styrketræne i LOOP, det er jeg rigtig glad for. Mine 10 dages gratis prøvetid udløber i næste uge, så tager vi på påskeferie, når jeg kommer hjem starter jeg fast derinde. Prøvetiden slutter dagen før vi tager af sted.
Kost:
Vi har været rigtig gode til at taste vores mad ind, i torsdags begyndte vi vores nye livsstil. Vi ændrede vores vaner, som fra første 1. januar til i torsdags var, bare at tænke over hvad vi spiste. Vægten var i en periode ret stillestående, så nu var tiden kommet til at ændre til en sund kost. Jeg kan ikke menes at jeg har spist så meget frugt og grønt før. Jeg takker for opfordringerne herinde, til at få gjort noget ved kosten.
Vægten:
Vægten den sidste uge har været noget af i nedtur, i den gode forstand. Jeg har tabt præcis 3 kg siden sidste torsdag.
Velkommen til vores nye liv