Min dagbog, 25 kg på 7 mdr

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Min dagbog, 25 kg på 7 mdr
Stor applaus herfra! Hvor er det bare godt gået af jer to!
Glæder mig til at følge med!
13 år8. april 2011 kl. 12:51
Så er jeg lige kommet tilbage fra en skøn tur på rulleskøjter, det blev til 45 min. Hvoraf halvdelen var i ret hård modvind, den anden halvdel var jo næsten ret afslapning. Det blæser en halv orkan udenfor eller noget deromkring. Jeg fik da i hvert fald motion, kunne godt bruge et bad lige nu.
13 år8. april 2011 kl. 13:31
Tillykke med den flotte start:-)
Jeg var lige inde at lure på din dagbog... knap 900 kal indtaget på en dag. Det er absolut ikke en god plan... medmindre jeres stofskifte er helt i bund.
Din dame skal gerne op på ca. 1200 og du skulle gerne op på mindst 1500 kal. Hvis ikke du gøre det vil du tabe dig noget her i starten(mest muskelmasse) og så vil det gå helt i stå fordi kroppen går på "overlevelsesmode".
Indtægterne skal selvfølgelig være mindre end udgifterne, for at du taber dig, men jeg vil foreslå styrketræning 2-3 gange om ugen og så mælk eller en anden proteinkilde efter til at bygge dine muskler op. En hviledag mellem hvor du måske max går en tur. En halv time hvor man lige presser sig selv lidt med en gåtur, det batter hvis det sker 3 gange om ugen...

held og lykke herfra:-)
13 år8. april 2011 kl. 13:34
Det var sådan set heller ikke meningen at den skulle blive så lav. Det er noget vi er blevet opmærksom på nu, og ændre det til i morgen, hvor vi indtager flere kalorier.

Jeg har været enormt sulten i dag, det skyldes nok de manglende kalorie.
13 år8. april 2011 kl. 18:13
Ja det med kalorierne er bestemt ikke meningen. Jeg har været mere træt idag end jeg plejer, så skal bestemt op på flere kalorier - mit stofskifte er ret dårligt (men i bedring :) ), men det er ikke en undskyldning for ikke at få for lidt kalorier :) Vil jo gerne have det godt :D
13 år8. april 2011 kl. 18:22
Jeg fik indtaget lidt flere kal i går end i forgårs, jeg kom op på over 1500 kal. I dag er planen at komme op på 2000 og derudover skal der laves en del motion.

Vi skal i hvert fald på en god lang skovtur. Der er 3 km, ud til skoven, og det er planen at vi går frem og tilbage.
13 år9. april 2011 kl. 08:46
Velkommen her i Forumet :-)
Det lyder som et rigtig god start når i begge er i samme båd. Glæder mig også til at min Hustru er færdig med at ruge, så vi udover ny baby, også kan samles omkring madital og den sunde kost.. :-)

Velkommen til,

mvh
Michael (med tråden sømand i knibe)
13 år9. april 2011 kl. 08:54
Jeg fik 1200 kalorier, men hold da op hvor er det meget jeg skal spise - skal jo mnæsten spise hele tiden for at kunne følge med. De sunde kalorier fylder jo en del og heldigvis er det jo ud over en hel dag :D

Michael: Tillykke med den lille og håber at I kan finde fælles front med den sunde kost - det er nemmere, når man er to :D
13 år9. april 2011 kl. 11:18
Dagen i går
I går fik jeg taget et nyt skridt, på vejen mod en normal vægt. Jeg fik nemlig taget mig sammen til at komme ned til LOOP motionscenter og få en gratis prøvetime, inden jeg beslutter mig for om jeg vil træne der kan jeg træne ligeså meget jeg vil de næste 10 dage GRATIS, samtidig med at jeg også kan få mål min vægt, fedtprocent osv. næste gang jeg kommer derned. Det er da et tilbud der skal benyttes.

Vægten
Hvad angår vægtet her til morgen, kan jeg ikke klage. Den viste 103,8 kg, jeg er ret sikker på at det skyldes jeres opfordring om at ændre på kosten. Jeg har altså tabt 2,1 kg siden torsdagvejningen. Det er da fantastisk, jeg glæder mig allerede til at se hvad vægten siger på torsdag, hvor jeg taster vægten ind på madital. Det gør jeg nemlig kun en gang om ugen.

Motion
Vi kom dog ikke i skoven i går som planlagt, tilgengæld fik vi lavet meget andet motion. Så i dag tager vi en tur i skoven.
13 år10. april 2011 kl. 08:03
eeej - sikken et godt tilbud! 10 dages fri træning og opmåling af fedtprocent - wow! På 10 dage kan du jo i fred og ro finde ud af hvorvidt det er noget for dig. Jeg må undersøge hvorvidt motionscentrene her i byen har tilsvarende.
Uha - sikken et flot vægttab! Mon vi ander har en kinamands chance nat vinde konkurrencen nu på torsdag? Men du skal få kamp til stregen!
13 år10. april 2011 kl. 09:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...