#12 af bruger slettet
Min dagbog, 25 kg på 7 mdr
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Min dagbog, 25 kg på 7 mdr
Åhh vil bare lige sige at rugbrød er den bedste billigste og sundeste fastfood man kan få...
13 år6. april 2011 kl. 19:25
Omalley
Dagens vægt: 105,9 kg, det giver et + på 400 gram siden sidste torsdag :(
Nu skal der andre boller på suppen. Jeg kan godt følge det i skriver, så planen for i dag lyder sådan her.
Ændringer:
- Fra i dag og i mindst en uge, vil jeg indtaste alt motion og mad som jeg indtager.
- Jeg skal finde sundere alternativer til min daglige kost, som ikke tager lang tid at lave eller koster mange penge.
- Jeg vil til at benytte mig af dagbogen herinde, så for første gang, skal der skrives i den i dag.
Nu skal der andre boller på suppen. Jeg kan godt følge det i skriver, så planen for i dag lyder sådan her.
Ændringer:
- Fra i dag og i mindst en uge, vil jeg indtaste alt motion og mad som jeg indtager.
- Jeg skal finde sundere alternativer til min daglige kost, som ikke tager lang tid at lave eller koster mange penge.
- Jeg vil til at benytte mig af dagbogen herinde, så for første gang, skal der skrives i den i dag.
13 år7. april 2011 kl. 07:30
hls1974 (slettet)
Tillykke med din beslutning :)
Det kan sagtens lade sig gøre, at tabe de sidste 15-16 kg inden august, men som de andre skriver, skal du have stor fokus på din kost!
Du plejer at spise digestive kiks - en anden form for kiks kunne være "all-in-one" - der er langt færre kalorier i, og de mætter godt.
Køb en pose gulerødder og skræl dem alle på en gang, læg dem i vand og i køleskabet. Der har du hele tiden en nem grøntsag ved hånden (læg våde gulerødder i en pose, så holder de sig sprøde når du er på arbejde/studie).
Køb hytteost, tun, kylling (du kan købe forskellig slags tilberedt kylling), kog æg - så har du nem adgang til proteiner til frokost.
Benyt jer af tilbudene om 10 stk frugt for 10-20 kr - dejligt med et stykke frisk frugt et par gange om dagen.
Morgenmad kunne i stedet for havregryn m mælk være a38 med æble, lidt havregryn, sød og kanel - det smager godt, og der er meget protein i.
Held og lykke :)
Mvh Hanne
Det kan sagtens lade sig gøre, at tabe de sidste 15-16 kg inden august, men som de andre skriver, skal du have stor fokus på din kost!
Du plejer at spise digestive kiks - en anden form for kiks kunne være "all-in-one" - der er langt færre kalorier i, og de mætter godt.
Køb en pose gulerødder og skræl dem alle på en gang, læg dem i vand og i køleskabet. Der har du hele tiden en nem grøntsag ved hånden (læg våde gulerødder i en pose, så holder de sig sprøde når du er på arbejde/studie).
Køb hytteost, tun, kylling (du kan købe forskellig slags tilberedt kylling), kog æg - så har du nem adgang til proteiner til frokost.
Benyt jer af tilbudene om 10 stk frugt for 10-20 kr - dejligt med et stykke frisk frugt et par gange om dagen.
Morgenmad kunne i stedet for havregryn m mælk være a38 med æble, lidt havregryn, sød og kanel - det smager godt, og der er meget protein i.
Held og lykke :)
Mvh Hanne
13 år7. april 2011 kl. 07:48
Omalley
Veile: Du må meget gerne sende mig en mail, så kan jeg fortælle lidt om katten, inden at du beslutter dig, måske du også gerne vil se nogle billeder først.
Min mail er: Thomas.Jensen78@gmail.com
Min mail er: Thomas.Jensen78@gmail.com
13 år7. april 2011 kl. 08:05
Omalley
Indtastning
Jeg takker for di gode råd om at indtaste mad og motion inde på madital.
I går var vi virkelige seriøse, alt blev indtasten både motion og mad.
Kost
Digestive kiks til frokost, blev skiftet ud med rugbrød. Til mellemmåltiderne blev de skiftet ud med frugt.
Til aften stod den på stadig på nem mad, men af en helt anden end tidligere. Frysepizzaen blev skiftet ud med frosne grønsager, kyllinge frikadeller og 1 grovflutes.
Motion
Vi har hjemme skaffet os en DVD med Zumba, da vi er begynder, er vi bare startet med at lære trinene. Det gav en times motion, og sevom det "bare" var trin der skulle læres, kom vi stadig til at svede. Ellers fik vi bare gået 1 time, da der skulle handles
Vægten
Hold nu fast: Vægten sagde 105,0 det er et fald på 900 g siden i går :) Hvis der er noget der motivere, så er det da det.
Vi fortsætter med at indtaste alt.
Jeg takker for di gode råd om at indtaste mad og motion inde på madital.
I går var vi virkelige seriøse, alt blev indtasten både motion og mad.
Kost
Digestive kiks til frokost, blev skiftet ud med rugbrød. Til mellemmåltiderne blev de skiftet ud med frugt.
Til aften stod den på stadig på nem mad, men af en helt anden end tidligere. Frysepizzaen blev skiftet ud med frosne grønsager, kyllinge frikadeller og 1 grovflutes.
Motion
Vi har hjemme skaffet os en DVD med Zumba, da vi er begynder, er vi bare startet med at lære trinene. Det gav en times motion, og sevom det "bare" var trin der skulle læres, kom vi stadig til at svede. Ellers fik vi bare gået 1 time, da der skulle handles
Vægten
Hold nu fast: Vægten sagde 105,0 det er et fald på 900 g siden i går :) Hvis der er noget der motivere, så er det da det.
Vi fortsætter med at indtaste alt.
13 år8. april 2011 kl. 07:22
Justangel (slettet)
Det er bare så sejt og et kilo (i minus) på min vægt siden igår er motiverende :D Så vi skal nok klare det os to :D
13 år8. april 2011 kl. 07:49
Trif
I er da bare mega seje!!!! Og hvor er det godt I kæmper sammen!
Der vil ske virkelig positive ændringer på den vægt hvis maden fortsætter med at blive sundere!!
Væk med de digestive kiks!!!!!! hehe.
Vil også lige sige, cool med den zumba dvd!!!
Der vil ske virkelig positive ændringer på den vægt hvis maden fortsætter med at blive sundere!!
Væk med de digestive kiks!!!!!! hehe.
Vil også lige sige, cool med den zumba dvd!!!
13 år8. april 2011 kl. 11:14
lhl1968
Super flot og god ændring.
Synes i klare det rigtig flot.
Knus Chiffi.
Synes i klare det rigtig flot.
Knus Chiffi.
13 år8. april 2011 kl. 12:24
Omalley
Det er rigtig rart at være to om det, så kan vi altid holde hinanden lidt i ørene, hvis vi er ved at falde for fristelser.
1,9 kg i husstanden på én dag, det er da fantastisk.
1,9 kg i husstanden på én dag, det er da fantastisk.
13 år8. april 2011 kl. 12:29
Sundt, groft og magert og rigtig mange proteiner.
Ellers velkommen til blandt os tabere.
Knus Chiffi