#12 af Frandsen1987 (slettet)
'Småtabere' i 10+ ?
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Frandsen1987 (slettet)
re: 'Småtabere' i 10+ ?
Synes nu heller ikke denne diskussion burde være nødvendig, er helt enig i at alle råd kan være lige gode. Selvom du står og skal tabe 5 kg. her og nu er det jo heller ikke ensbetydende med, at man ikke har prøvet at tabe mere tidligere i sit liv.
En helt anden ting er, at jeg tager sgu hatten af for dem der "kun" skal tabe 5 kg. FEDT for dem, at de har taget sig sammen inden det gik helt galt. Det kunne jeg i hvert fald godt have lært noget af.
Når det så er sagt må jeg også sige, at jeg ikke selv kommer særlig meget i "vægttabs forummet" men det skyldes ene og alene, at jeg finder bedre motivation i + 10 kg. forum fordi det er en anden rejse man skal igennem.
Synes der burde være plads til alle i alle forums og i min verden er alle råd velkomne, men ved jo bedst selv, hvad man kan bruge til noget.
En helt anden ting er, at jeg tager sgu hatten af for dem der "kun" skal tabe 5 kg. FEDT for dem, at de har taget sig sammen inden det gik helt galt. Det kunne jeg i hvert fald godt have lært noget af.
Når det så er sagt må jeg også sige, at jeg ikke selv kommer særlig meget i "vægttabs forummet" men det skyldes ene og alene, at jeg finder bedre motivation i + 10 kg. forum fordi det er en anden rejse man skal igennem.
Synes der burde være plads til alle i alle forums og i min verden er alle råd velkomne, men ved jo bedst selv, hvad man kan bruge til noget.
13 år30. marts 2011 kl. 09:25
calcit
re: 'Småtabere' i 10+ ?
Lunaba jeg kan se du har taget det meget fortrydeligt op at jeg har lavet den anden tråd og det er dit valg.
Der er intet galt i at tingene skilles ad det er vel derfor det oprindeligt er sådan med flere tråde.
Har svært ved at forstå hvor du vil hen med det?
Hvorfor er dette er relevant......
Der er intet galt i at tingene skilles ad det er vel derfor det oprindeligt er sådan med flere tråde.
Har svært ved at forstå hvor du vil hen med det?
Hvorfor er dette er relevant......
13 år30. marts 2011 kl. 10:07
Jeg må indrømme at jeg personligt, kan godt lide mangfoldighed, og mener ikke jeg på forhånd vil afskrive andres råd eller meninger. Og mener sagtens jeg kan lære noget af dem der vejer 20 kg mindre end jeg eller er 15 år yngre end jeg.
Mange hilsner