#12 af tryllerilleruth (slettet)
Fed og deprimeret
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+tryllerilleruth (slettet)
Forårskåd:-)
Vil sende alle medlæsere en kærlig og forårskåd hilsen fra det grønne:-)
Er stadig aktiv med min mad og motion, men da jeg lige er begyndt på nyt arbejde, får jeg ikke vejet min mad og har ikke styr på kalorieindholdet. Lidt en gyser, at andre laver min mad...
Men vælger nogle andre ting nu og har det så meget bedre med mig selv! Har ikke været på vægten i lang tid, vil ikke have en herhjemme, så det skal koordineres med besøg. Har tidligere været afhængig af en vægt og det gjorde intet godt for mig.
Men der er røget to huller i bæltet, så tror det går den rette vej:-)
Tak for kommentarerne og jeres egne tråde, det er top motiverende!
Knus
Er stadig aktiv med min mad og motion, men da jeg lige er begyndt på nyt arbejde, får jeg ikke vejet min mad og har ikke styr på kalorieindholdet. Lidt en gyser, at andre laver min mad...
Men vælger nogle andre ting nu og har det så meget bedre med mig selv! Har ikke været på vægten i lang tid, vil ikke have en herhjemme, så det skal koordineres med besøg. Har tidligere været afhængig af en vægt og det gjorde intet godt for mig.
Men der er røget to huller i bæltet, så tror det går den rette vej:-)
Tak for kommentarerne og jeres egne tråde, det er top motiverende!
Knus
13 år10. april 2011 kl. 11:12
katzen (slettet)
re: Forårskåd:-)
Hej TRR :)
Selvom du ingen vægt har, synes jeg da at de to huller i bæltet taler sit eget tydelige sprog. Tillykke med det :D
Hvor dejligt!!
Rigtig dejligt dag til dig, Katzen
Selvom du ingen vægt har, synes jeg da at de to huller i bæltet taler sit eget tydelige sprog. Tillykke med det :D
Hvor dejligt!!
Rigtig dejligt dag til dig, Katzen
13 år14. april 2011 kl. 09:19
bruger slettet
tillykke med de to huller:-)
Det er rigtig flot, hep, hep
Det er rigtig flot, hep, hep
13 år15. april 2011 kl. 09:08
vestrup
Selverkendelse er vist den sværeste kunst af alle - men nu er du der og du vil forhåbentlig gå fra fed og deprimeret over fed og tilfreds til slank og glad.
De første 2 huller i bæltet er jo allerede røget og det må da være et par kilo. Er der røget yderligere huller?
Vivika
Vivika
De første 2 huller i bæltet er jo allerede røget og det må da være et par kilo. Er der røget yderligere huller?
Vivika
Vivika
13 år22. april 2011 kl. 14:07
Er kommet mig lidt over chokket. Var simpelthen så ked af det i går. Havde slet ikke set det. Når jeg ser tilbage er min historie fuld af fornægtelse. De er nok begyndt at lave størrelserne mindre, er en af dem. Næsten tragi-komisk. Blev i hvert fald nødt til at grine af min tøj-fadæse i dag.
Må sige at jeg har fået et chok. Og har lagt alt væk. Alt det der hygge, trøste, holde-dig-vågen junk. Har overhovedet ikke lyst, så det har ikke noget med selvdisciplin at gøre. Føj altså, tænk at jeg har gjort dette her mod mig selv. Bliver så flov over, at jeg ikke har set det løbe løbsk. Mig, der altid har dyrket meget sport og ligget pænt omkring de 64 kg.
Nå men hoppede tilbage på min mors vægt i dag (det kunne jo være, at jeg havde læst forkert:-)) og den sagde 98,7. Havde ikke læst forkert;-) Men det går den rigtige vej.
Atter engang tak. Sætter virkelig stor pris på opmuntringen og ærligheden. Føles lidt som at få nye venner:-)
Knus