Bikini for første gang..... suk

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Bikini for første gang..... suk
Ha ha jeg kan godt lide din humor ;O)

Det er bare så fedt når det går den rigtige vej ;=) Og det virker til der er styr på det hele ;=)

Det der bodycombat er det sådan noget kickboks eller ? Det har jeg gået til, det var monster hårdt ;=)
13 år16. marts 2011 kl. 18:39
Ja bodycombat er vel egentlig enhver form for kampsport blandet sammen i en times fitness med højt musik i et umenskeligt tempo. Det er boksning, kickboksning, judo, karate, teakwondo osv. Alle former for slag og spark i højt tempo og selvfølgelig råbt an af fitnessmonsteret Christina.

Ja hvor ville det være skønt hvis alt bare gik den rigtige vej, men %&¤#¤")/¤" jeg har taget et kilo på på to dage. Ja jeg har syndet med en enkelt guldbare og ja jeg har ikke kunnet træne torsdag pga. en forvredet fod jeg fik onsdag, men jeg har alligevel holdt mig til alt det sunde, rodfrugter bagt i ovn, kylling (hvor jeg altid fjerne alt det fedt jeg kan se), masser af groft rugbrød osv. Så lige nu føler jeg mig bare totalt mislykket, har lyst til at sætte mig til at tude hver gang jeg ser på min vægtkurve og bare ser det der store sving op, er gal og rasende på mig selv, for jeg ved godt at jeg ikke bør spise to portioner aftensmad, men jeg kan ikke styre mig selv når det kommer til spisning og jeg æder til der ikke er mere. Især når det smager godt! Så lige i dag er jeg gal på verden, gal på mig selv, tudeklar og hysterisk og rigtig rigtig ked af det. På godt jysk er det sgu noget lort.
Men op på hesten igen, min søde kæreste erklærede inden jeg tog hjemmefra at fremover bliver der kun lige lavet aftensmad nok til at vi hver kan få en portion. Kryds fingre for mig weekenden over, der skal nemlig males og arbejdes i hans hus, så jeg snart kan flytte ind. Det må da forbrænde lidt energi.
13 år18. marts 2011 kl. 08:36
Hej Louise

Har nu læst lidt med på sidelinjen og tillader mig nu at melde mig på banen også..

Først og fremmest tillykke med vægttabet indtil videre. Du lyder som en pige med super gåpåmod og viljestyrke.. Bliv ved med det..

Kender godt den "hvis det ikke lykkedes, kan det da også bare være FULDstændig ligemeget" følelse.. Jeg bruger den selv lidt for meget..
Så er det godt du har en kæreste der bakker dig op og hjælper dig.. Thumbs up :)

Op på hesten igen. Husk det skal gå ned ad før det kan gå opad (eller er det den anden vej rundt i tilfælde af et vægttabt?) Hvis det var nemt at tabe sig, var der ikke så mange der havde lidt for meget ekstra på sidebenene.. Husk hvor du vil hen og ikke mindst hvorfor! Hvorfor vil du gerne tabe dig? hvorfor vil du ikke være overvægtig? hvad vil det medfører at du taber dig.. Husk det hver gang du vil tage en ekstra portion aftensmad. Og hav alternativer parat, hvis du alligevel er lidt ekstra sulten efter maden..

Håber det ser bedre ud næste gang du hopper op på vægten :)

Go for it :)

lykke til herfra
13 år18. marts 2011 kl. 10:05
Hej Louise

Først tillykke med de allerede tabte kg, samt beslutningen om at holde ved og holde fokus.

Jeg var inde for at lure i din dagbog. Hvis du spørger mig kan svaret måske hentes i at du spiser for lidt... Medmindre du ikke får tastet alt ind. Jeg så godt nok kun for denne uge, men igen af dagene er du over 1000 kcal, så måske din krop tror der er hungersnød?

Jeg er selv 173cm høj og vejer 94-95 kg, så jeg vil glæde mig rigtig meget til at følge din tråd og dine sejre.

Varme hilsener Pia
13 år18. marts 2011 kl. 10:28
Hej Pia

Du har da fuldstændig ret i denne uge har jeg ikke spist over 1000 kcal, men det har jeg nu alligevel. Det er bare pokkers svært at taste en pizza ind fra pizzahuset på den anden side af gaden i onsdags og så kan jeg se der er en dag, hvor min frokost og mellemmåltid mangler, gad vide hvad der er sket der? Altså må jeg forsøge at nå de 1000 kcal om dagen, synes bare ofte det er svært, for jeg er stopmæt efter sådan en dag, men måske jeg skal prøve at ændre lidt på min kost.
Nå op på hesten igen, derudaf i fuld galop og så ser vi hvordan det kommer til at se ud.
13 år18. marts 2011 kl. 11:39
På godt jysk, det var da træls! ;=( Men alt i livet går jo op og ned - frem og tilbage ;=)

Jeg spiser 1300-1500 kcal hver dag og jeg falder ikke i guldbarfælden, Men det vil jeg mene jeg gjorde hvis jeg fik så lidt mad som du gør nogle dage. Men en gang om ugen hvis jeg har behov for det køber jeg lidt slik eller laver en fedtfattig dessert.

Har du nogen fornemmelse af, og du er sulten efter usundt eller bare store portioner når du er stresset ? bange eller ked af det osv. ? Hvis du føler du spiser med følelserne har jeg nogle gode redskaber hvis det er.

Men ja, altså der også er nævnt i tråden, hvis det var så nemt at tabe sig , så var der jo ingen der havde vægtproblemer. Man skal finde sin egen balance, så det er tåleligt og at det kan blive til en livsstil, at leve sundt.

Mvh.

Mvh.
13 år18. marts 2011 kl. 13:43
Jeg har faktisk fået det at spise jeg skulle i denne uge, men der har været nogle ting jeg ikke har kunnet taste ind og derfor er aftensmaden ikke skrevet på nogle af dagene.
Men ja jeg spiser følelserne. Det er koldt, så skal der hygges, det er varmt så skal der hygges, det regner = hygges, lortedag på arbejde, det er synd for mig hygge, god dag på arbejde, det skal fejres med hygge. Det er ikke engang fordi mit sukkerbehov er så stort længere, men jeg er opvokset i en familie hvor vi spiser til der ikke er mere. Det er nu gået godt de sidste to aftener med at lave begænsede mængder mad og kun spise en portion. Lad os håbe det holder ved.
13 år19. marts 2011 kl. 22:17
JIHAAA så går det den rigtige vej igen. En weekend med maling, rengøring, flytte rundt på tunge ting og i det hele taget knokle har båret frugt. Og selvom jeg ikke når til træning i dag, skal det nok blive godt alligevel, for i dag flytter hele mit kontor og der bliver en del jeg selv skal slæbe. Og så skal der males igen i eftermiddag. Gør det selv arbejde er godt for vægten, så til alle jer derude med forårsprojekter, det er bare at kaste sig over dem med ildhu :)
13 år21. marts 2011 kl. 07:15

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...