Bikini for første gang..... suk
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+lhl1968
re: Bikini for første gang..... suk
Velkommen til :-)
Ja det forpligter jo med at komme til de hold man har tilmeldt sig.
Gør selv det samme her. Vil ikke af med 30 kr pr hold bare fordi man ikke lige "gider" den dag ;-)
Tillykke med de tabte kiloer og resten skal nok komme det er jeg sikker på.
Knus Chiffi
Ja det forpligter jo med at komme til de hold man har tilmeldt sig.
Gør selv det samme her. Vil ikke af med 30 kr pr hold bare fordi man ikke lige "gider" den dag ;-)
Tillykke med de tabte kiloer og resten skal nok komme det er jeg sikker på.
Knus Chiffi
13 år13. marts 2011 kl. 11:11
bruger slettet
Tillykke med de tabte kilo og din gode indstilling:-)
Du skal nok få det hele til at lykkedes... krydser fingre for din rejse:-)
Du skal nok få det hele til at lykkedes... krydser fingre for din rejse:-)
13 år13. marts 2011 kl. 11:25
Louise Troldhede (slettet)
Jeg takker. Jeg må sige jeg er overrasket over hvor mange kalorier kosten indeholder nogle gange. Jeg har lidt problemer med at jeg får for meget protein og for lidt fedt, mens mine kulhydrater altid sidder lige i skabet. Jeg synes ellers ikke jeg får så meget kød og forsøger at spise alt min frugt og grønt hver dag, groft brød, fedtfattigt morgenmad osv. Men så længe det går den rigtige vej gør det nok ikke så meget at fordelingen er lidt for lille på fedt og lidt for stor på protein. Jeg træner jo også 4 dage om ugen, 1½-2 timer pr. gang så protein skal der vel til.
Men hvad gør I omkring frokost. Jeg synes det er svært at finde pålæg der er varieret nok og kaloriefattigt nok.
Men hvad gør I omkring frokost. Jeg synes det er svært at finde pålæg der er varieret nok og kaloriefattigt nok.
13 år13. marts 2011 kl. 12:41
bruger slettet
Hej Louise
Så er det i går du skal i Bikini ;=) Der er mange uger til strandsæsonnen så du har tid endnu ;=)
Jeg tager også lidt på omkring menstruation, det må noget homnelt og tror desuden det er væske. Men kender ikke grunden til det.
Skinke, hamburryg er fedtfattige. Under 3 gram fedt pr 100 gram.
Men jeg selv spiser meget varieret på rugbrødet, leverpostej 8 %, æg, tun, torskerogn, laks, kartoffelspegepølse 6 %, Hjemmelavede fedtfattige frikadeller, kartofler, tomat, avocado osv. Det kan jef sagtens få plads til i kcal regnskabet ;=) Man må jo prioritere det man ikke kan undvære, ligeledes som du elsker kartofler ;=)
Hvis du er gammel ddv ér må du kunne et hav af opskrifter og gode råd du kan tage med dig ;=)
Held og lykke med projekt bikini :=)
Mvh
Så er det i går du skal i Bikini ;=) Der er mange uger til strandsæsonnen så du har tid endnu ;=)
Jeg tager også lidt på omkring menstruation, det må noget homnelt og tror desuden det er væske. Men kender ikke grunden til det.
Skinke, hamburryg er fedtfattige. Under 3 gram fedt pr 100 gram.
Men jeg selv spiser meget varieret på rugbrødet, leverpostej 8 %, æg, tun, torskerogn, laks, kartoffelspegepølse 6 %, Hjemmelavede fedtfattige frikadeller, kartofler, tomat, avocado osv. Det kan jef sagtens få plads til i kcal regnskabet ;=) Man må jo prioritere det man ikke kan undvære, ligeledes som du elsker kartofler ;=)
Hvis du er gammel ddv ér må du kunne et hav af opskrifter og gode råd du kan tage med dig ;=)
Held og lykke med projekt bikini :=)
Mvh
13 år13. marts 2011 kl. 14:03
bruger slettet
PS jeg mener natligvis ikke IGÅR men I ÅR he he he he
13 år13. marts 2011 kl. 14:04
Mrsjag (slettet)
Åh de hygge kilo der kommer på... Især i starten af et forhold... Dem er der sikkert mange af os på madital der kender til, jeg selv inklusive.
Held og lykke med dit projekt!
Held og lykke med dit projekt!
13 år14. marts 2011 kl. 01:03
Ja kærlighed gør ikke kun blind det gør også tung :) Men nu erhan da heldigvis en støttende én af slagsen, som håber selv at smide et par kilo ved at følge mig.
Dagens nyeste projekt: Pilates. Det er ikke den mest kalorieforbrændende motionsform, men ekstra vægt en del år er ikke godt for kroppen og pilates skulle eftersigende styrke rygmuskulaturen. Så lad os se om det er noget for mig. Om ikke andet har jeg også 45 minutters mave-balle-lår hold med torturbødlen Pernille i dag. Ingen kære mor der, hvis ikke det brænder så er det ikke god nok. Og det hjælper ikke at gemme sig bagerst i lokalet, she sees all!!
Dagens nyeste projekt: Pilates. Det er ikke den mest kalorieforbrændende motionsform, men ekstra vægt en del år er ikke godt for kroppen og pilates skulle eftersigende styrke rygmuskulaturen. Så lad os se om det er noget for mig. Om ikke andet har jeg også 45 minutters mave-balle-lår hold med torturbødlen Pernille i dag. Ingen kære mor der, hvis ikke det brænder så er det ikke god nok. Og det hjælper ikke at gemme sig bagerst i lokalet, she sees all!!
13 år14. marts 2011 kl. 09:26
bruger slettet
Ha ha ha ha ha hvor er jeg flad af grin
Ser hun det hele?
Pilates er rigtig godt , synes jeg ;=) Det er også godt for dit kærlighedsliv ;=) Håber du ved hvad jeg mener.
Sådan nogle danser, de har altid sådan en flot holdning, og mange af dem dyrker pilates. Pilates er godt for hele kropskorsettet. Man skal ikke undervurderer det, jeg kan huske første gang jeg var på hold. Mig og min veninde gik hjem og tænkte, nå nå ja ja vi har ikke svedt en dråbe hm hm. Men vi havde ondt i vores mavemuskler i 3 dage ;=)
Mvh
Ser hun det hele?
Pilates er rigtig godt , synes jeg ;=) Det er også godt for dit kærlighedsliv ;=) Håber du ved hvad jeg mener.
Sådan nogle danser, de har altid sådan en flot holdning, og mange af dem dyrker pilates. Pilates er godt for hele kropskorsettet. Man skal ikke undervurderer det, jeg kan huske første gang jeg var på hold. Mig og min veninde gik hjem og tænkte, nå nå ja ja vi har ikke svedt en dråbe hm hm. Men vi havde ondt i vores mavemuskler i 3 dage ;=)
Mvh
13 år14. marts 2011 kl. 19:31
Hej teamprincess
Mine mavemuskler er for længst kommet over det stadie hvor de er ømme, jeg tror de har givet op. Jeg træner jo mave-balle-lår tre dage om ugen i 45 minutter af gangen og jeg lover dig for at der bliver lavet mavebøjninger i alle afskygninger.
Jeg må prøve lidt mere at kigge på hvad butikkernes kølediske har af pålæg til min frokost. Jeg fandt i hvert fald ud af den første uge at de forskellige slags salater der er, er et no go.
Og ja træner Pernille ser ALT hun er nemlig en af den slags irriterende trænere der fiser rundt i hele lokalet og motiverer os, fyldt med energi. Jeg har hende også til bodycombat om torsdagen og jeg er sikker på hun har et overforbrug af koffein for det er dælme ikke normalt at være så fyldt med energi.
Ja som DDV'er og WW'er har jeg masser af sunde opskrifter, plus min mor har altid samlet deres opskrifter når de har været med i ugebladene så jeg har masser at gå i gang med. Heldigvis har jeg også en kæreste der er rigtig god i et køkken, hans mor har et værtshus/restaurent så han er vant til at stå i køkkenet og laver masser af sund mad til os, der lige er klar når jeg kommer hjem fra træning.
Og så bare lige for at slutte med en optur så har jeg nu på 12 dage nået et vægttab på 3,6 kg. Og jeg er stadig stopmæt hver dag, jeg når sjældent de kalorier jeg må spise. Så hurra for Madital :)
Mine mavemuskler er for længst kommet over det stadie hvor de er ømme, jeg tror de har givet op. Jeg træner jo mave-balle-lår tre dage om ugen i 45 minutter af gangen og jeg lover dig for at der bliver lavet mavebøjninger i alle afskygninger.
Jeg må prøve lidt mere at kigge på hvad butikkernes kølediske har af pålæg til min frokost. Jeg fandt i hvert fald ud af den første uge at de forskellige slags salater der er, er et no go.
Og ja træner Pernille ser ALT hun er nemlig en af den slags irriterende trænere der fiser rundt i hele lokalet og motiverer os, fyldt med energi. Jeg har hende også til bodycombat om torsdagen og jeg er sikker på hun har et overforbrug af koffein for det er dælme ikke normalt at være så fyldt med energi.
Ja som DDV'er og WW'er har jeg masser af sunde opskrifter, plus min mor har altid samlet deres opskrifter når de har været med i ugebladene så jeg har masser at gå i gang med. Heldigvis har jeg også en kæreste der er rigtig god i et køkken, hans mor har et værtshus/restaurent så han er vant til at stå i køkkenet og laver masser af sund mad til os, der lige er klar når jeg kommer hjem fra træning.
Og så bare lige for at slutte med en optur så har jeg nu på 12 dage nået et vægttab på 3,6 kg. Og jeg er stadig stopmæt hver dag, jeg når sjældent de kalorier jeg må spise. Så hurra for Madital :)
13 år16. marts 2011 kl. 08:08
Jeg er 173 høj og har i mange år ladet stå til så jeg sidste sommer nåede over 104 kg. CHOK mig over 100 det havde jeg svoret aldrig at komme. Da jeg alligevel var i gang med en skilsmisse (af den gode lykkelige slags heldigvis, for min eks-mand er en herlig ven) så syntes jeg at nu var tiden der til at gøre noget ved mig selv.
Jeg meldte mig ind i et fitness center i august 2010. Fik lagt et program og begyndte at melde mig på hold-træning (30 kr. i bøde ved udeblivelse og man er vel en nærrig jyde).
Stor var overvindelsen ved at klæde sig om i et rum med andre kvinder og ikke mindst gå i bad bagefter. Havde en forestilling om alle disse smukke slanke mennesker og så mig hvalen Valborg, men nej sikke en herlig blanding af kvinder i alle aldre og størrelser, tænk jeg skilte mig slet ikke ud!!
Alt går godt og omkring jul havde jeg nået 95 kg. Men en ny kærlighed er dukket op og pludselig bliver der hygget lidt for meget igen. I kender det godt. Vægten faldt ikke længere men holdt sig dog stabil, sikkert grundet min træning.
Stor var irritationen så da jeg opdagede at den pludselig begyndte at stige. 97,9 kg. for to uger siden. Det finder jeg mig ikke i. Jeg har prøvet vægtkonsulenterne, men jeg dør altså hvis jeg ikke må få mine kartofler, ris og pasta. Vægtvogterne gik genialt godt, men jeg er ikke fan af at betale så mange penge hver uge for at blive vejet. Så turen gik på nettet for at finde ud af om der var et sted man kunne tælle kalorier.
Hurra her var I! Mig i gang og sikke det går. Nåede 95,5kg. den første uge, men så gik kurven igen op af. Skide træls og sur blev jeg, til jeg kom i tanke om at jeg vejer et kg. ekstra under menstruation. Hvordan kan det egentlig værre for jeg spiser ikke anderledes og har den nok korteste periode på kun tre dage af gangen?? Nå men heldigvis viste vægten igen 95,5 kg. i morges så nu er det bare at klø på og se om jeg kan nå et kg. mere over den næste uge.
Jeg har mig nemlig et mål! Til sommer vil jeg kunne tage ud og bade. Med min nye kærlighed følger nemlig to skønne unger på 7 og 9. Vi har det skide skægt med alt og selvfølgelig vil jeg ikke skuffe dem til sommer når vi skal på ferie og de vil have mig med ud og bade. Ingen hvalen Valborg i år, jeg vil godt kunne være mig selv bekendt i en bikini.