#12 af Sandrahadberg (slettet)
Vægttab
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Sandrahadberg (slettet)
re: Vægttab
Hejsa
Tak for hjælpen.. synes jeg har fået godt styr på det her på det sidste denne uge er der røget næsten 2 kg.. har godt nok mange gange svært ved at ovebevise mig selv om at usunde sager slet ikke er nødvendig... men håber da meget at det aftager mere og mere med tiden...
hilsner herfra
Tak for hjælpen.. synes jeg har fået godt styr på det her på det sidste denne uge er der røget næsten 2 kg.. har godt nok mange gange svært ved at ovebevise mig selv om at usunde sager slet ikke er nødvendig... men håber da meget at det aftager mere og mere med tiden...
hilsner herfra
13 år11. marts 2011 kl. 23:03
Store_Michael (slettet)
Det aftager ret hurtig, ligesom de mindre portioner også kommer til at fylde mere i maven, efter som mavesækken tilpasser sig.. Før kunne jeg sætte utrolige mængder til livs, og nu har jeg problemer med at få plads til 2 Rugfler. :-)
Det hjælper det hele, så bare hæng ved.
Goddag,
Michael..
Det hjælper det hele, så bare hæng ved.
Goddag,
Michael..
13 år12. marts 2011 kl. 08:35
Sandrahadberg (slettet)
oki... det lyder jo fornuftigt....
Jaa jeg begynder at kunne se det hele hjælper... kiloene ryge da langsomt men sikkert...
ikke så hurtig som man kunne ønske men jeg ved såå længe jeg kan sige til mig selv dette er det beste holder jeg hovedet op smiler...
Og ser jo også frem til en tur på stranden i år uden at skulle gå med sindsyg meget tøj på og skamme mig over hvordan jeg ser ud...
det værste overhovedet for mig for tiden er at jeg simpelthen for såå dårlig samvittighed ved bare det mindste jeg spiser i løbet af dagen selvom det endda er et sundt måltid...
Jaa jeg begynder at kunne se det hele hjælper... kiloene ryge da langsomt men sikkert...
ikke så hurtig som man kunne ønske men jeg ved såå længe jeg kan sige til mig selv dette er det beste holder jeg hovedet op smiler...
Og ser jo også frem til en tur på stranden i år uden at skulle gå med sindsyg meget tøj på og skamme mig over hvordan jeg ser ud...
det værste overhovedet for mig for tiden er at jeg simpelthen for såå dårlig samvittighed ved bare det mindste jeg spiser i løbet af dagen selvom det endda er et sundt måltid...
13 år12. marts 2011 kl. 20:24
Selv skal jeg helst have en "teknisk" forklaring på alting.. Kan jo ikke fixe det hvis ikke man ved hvordan det virker :-)
Ellers lyder det til at du har fat i systemet herinde. Så er du allerede godt på vej. Ved at taste din kost ind herinde, så er det hurtigt at se hvor den går galt i det daglige ;-) man bliver overrasket over hvor mange kalorier der er i ting og sager.. især søde sager ;-)
God vind...
Michael.
med tråden "Sømand i Knibe"