TABE 9 KG. PÅ 36 DAGE,.. KAN JEG NÅ DET???

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: TABE 9 KG. PÅ 36 DAGE,.. KAN JEG NÅ DET???
Flot gået :-)
Det er utroligt sejt, at have en overbevisning om, at man kan, man vil, og man gør det.
Fortsæt af samme vej, men bliv nu ikke alt for skuffet, hvis du ikke når dit mål den 31. marts - glæd dig bare over, at det går den rigtige vej.
Held og lykke.
13 år11. marts 2011 kl. 14:57
håber snart vi hører hvordan det går ???
13 år17. marts 2011 kl. 18:51
.... En uge er atter brugt, en uge med mange børnefødselsdage, men bedstemor har et mål, der skal nåes til 31. marts, så ingen kagemand til mig...
...Vægten torsdag morgen viste 83,5 kg., altså et ugeminus på 1,9 kg....
.... Så nu skal der fordeles 3,5 kg. på 14 dage, ... der må traves igennem derude i naturen...
Neeeej, hvor jeg glæder mig til målet er nået...
...TAK for jeres hep og kommentarer...
JEG KAN... JEG VIL... JEG NÅR MIT MÅL TIL TIDEN...
13 år18. marts 2011 kl. 23:15
tillykke, det går rigtigt hurtigt den rigtige vej...
13 år19. marts 2011 kl. 15:54
Hep, hep... det går jo bare der udad:-)
13 år20. marts 2011 kl. 05:38
Du er for sej!
13 år20. marts 2011 kl. 17:44

er rigtig glad på dine vegne - så hep hep derud af

sikke en viljestyrke
13 år24. marts 2011 kl. 04:49
..TAK for jeres dejlige kommentarer og heppen, det er så dejligt at komme herind og se at I følger mig i kampen...
.. Nu er der så kun een uge tilbage, og jeg ved nu, at jeg VIL nå mit mål....
.. Vægten idag viser 81,7 kg., så nu er der bare 1700 gram at smide i kommende uge, det må jeg da klare...

Jeg skal en tur til København i denne uge med busrejser, så der skal jo alligevel traves noget rundt, ligesom jeg også gør i min hverdag, trave syv, otte km. en dag, slappe næste dag,trave igen , slappe igen, slappedagen er nødvendig for at vægten daler, har jeg fundet ud af, har præsteret at tage 2,8 kg. på en travedag, derfor bruges næste dag til muskelafslapning, og den rytme viser jo rigtig gode resultater for mig...
.. Min kost er ganske almindelig, ..knækbrød, kartofler, gulerødder, rødbeder, salat ... og altid 100 gram kød til aftensmaden..
Derudover får jeg kosttilskud, Fit Line, ved ikke om nogen kender det, men det er vandopløselige vitaminer, mineraler og cellefornyende basepulver...
..Det er dette kosttilskud, der har fjernet vædsken i min tunge krop, samtidig med at jeg tænker syre/base ballance, når jeg spiser...
.. Mit tøj er nu blevet alt for stort, men jeg kan bare tage det helt roligt, jeg har jo bunker, der venter på at blive slidt meget mere, hvor er det dejligt at pakke tøj til genbrugsen, som er for stort....
...Jeg snakker med mig selv i spejlet hver dag, fortæller mig hvor dejlig jeg er, for det skal man nemlig huske, man skal være glad for sig selv, for at kunne tabe sig, og husk viljen er det allervigtigste redskab at have med på sådan en vægtnedgang, og min nedgang slutter jo ikke her ved de 80 kg., nej jeg skal sørme ned på 65kg., så jeg sætter mig et nyt mål, når vi kommer ind i april......
.... Nå, men nu må jeg jo lige bruge næste uge til at komme i mål her i tråden...

JEG KAN.. JEG VIL... JEG KOMMER I MÅÅL.......

13 år24. marts 2011 kl. 11:20
..."GÆST" er altså mig, det tog åbenbart for lang tid at skrive...
PEPSIIE
13 år24. marts 2011 kl. 11:27
.... Så er 1. april oprunden og vægten idag viste 80,3 kg...
...Resultat: Jeg nåede ikke ned på 80 kg., men jeg nåede sørme at komme af med de 9 kg., så jeg er pavestolt af lille mig...
Nu vil jeg have en slappeaf uge med børnebørn, og så vil jeg sætte mig nye mål herinde...
Jeg kan... Jeg vil... Jeg gør det bare...
13 år1. april 2011 kl. 23:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...