TABE 9 KG. PÅ 36 DAGE,.. KAN JEG NÅ DET???
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+PEPSIIE
re: TABE 9 KG. PÅ 36 DAGE,.. KAN JEG NÅ DET???
....HOLD DOG OP.... SIKKEN RESPONS, HVOR HERLIGT, TAK SKAL I HAVE...
.... MEN.. MEN...
.. JEG HAR JO REGNET HELT GALT..
.. TABE 9KG. PÅ 36 DAGE... JAMEN 36 DAGE ER JO 5 UGER , OG 9 KG. FORDELT PÅ 5 UGER ER JO KUN CA. 1,8 KG. OM UGEN, SÅ MON IKKE DET SKAL KUNNE LYKKES MED DE 9 KG. LETTERE TIL APRIL...
... HVORFOR JEG LIGE VIL GØRE DET, .. JA, DET ER ALTSÅ FORDI, JEG VIL KÆMPE FOR AT HOLDE DET DELMÅL, SOM JEG SATTE MIG HERINDE, DA DER VAR 89 DAGE TIL AT NÅ DET, OG NU ER DER JO SÅ KUN 35 DAGE TILBAGE, .... OG NU HVOR REGNESTYKKET ER RETTET OP, JA, SÅ ER JEG FULDSTÆNDIG OPSAT PÅ AT NÅ MÅLET...
..MIN VÆGT IDAG VISTE 88,7 KG. SÅ JEG ER ALLEREDE GODT PÅ VEJ...
... HVORDAN JEG VIL GØRE DET??
.. JA, JEG ER JO ALLEREDE INDE I EN GOD LIVSSTIL, MED SUND MAD OG GOD MOTION, JEG HAR FÅET SÅ MEGET STYR PÅ MIN SYRE/ BASE BALANCE, AT JEG IKKE MERE ER PLAGET AF VÆDSKE I KROPPEN, DET ER ET KÆMPE PLUS, TÆNK JEG KAN LØBE LIDT IGEN, DET HAR JEG IKKE KUNNET I RIGTIG MANGE ÅR, DE SIDSTE NI PÅ GRUND AF ET BRÆKKET UNDERBEN, SOM VÆDSKEN HAR HOBET SIG OP OMKRING, OG GIVET SMERTER HVER ENESTE DAG, MEN DET ER FULDSTÆNDIG VÆK NU, PÅ GRUND AF BASEINDTAGET I MADEN...
... TAK FOR ALLE JERES SVAR, GODE RÅD OG KOMMENTARER, JEG ER OVERVÆLDET OVER JERES REAKTIONER, JEG KAN LOVE JER, AT JEG IKKE HAR TÆNKT AT BLIVE SYG AF SULT FOR AT NÅ MÅLET, JEG ER GLAD FOR AT I HOLDER ØJE MED MIG....
GOD WEEKEND TIL JER ALLE...
PEPSIIE...
.... MEN.. MEN...
.. JEG HAR JO REGNET HELT GALT..
.. TABE 9KG. PÅ 36 DAGE... JAMEN 36 DAGE ER JO 5 UGER , OG 9 KG. FORDELT PÅ 5 UGER ER JO KUN CA. 1,8 KG. OM UGEN, SÅ MON IKKE DET SKAL KUNNE LYKKES MED DE 9 KG. LETTERE TIL APRIL...
... HVORFOR JEG LIGE VIL GØRE DET, .. JA, DET ER ALTSÅ FORDI, JEG VIL KÆMPE FOR AT HOLDE DET DELMÅL, SOM JEG SATTE MIG HERINDE, DA DER VAR 89 DAGE TIL AT NÅ DET, OG NU ER DER JO SÅ KUN 35 DAGE TILBAGE, .... OG NU HVOR REGNESTYKKET ER RETTET OP, JA, SÅ ER JEG FULDSTÆNDIG OPSAT PÅ AT NÅ MÅLET...
..MIN VÆGT IDAG VISTE 88,7 KG. SÅ JEG ER ALLEREDE GODT PÅ VEJ...
... HVORDAN JEG VIL GØRE DET??
.. JA, JEG ER JO ALLEREDE INDE I EN GOD LIVSSTIL, MED SUND MAD OG GOD MOTION, JEG HAR FÅET SÅ MEGET STYR PÅ MIN SYRE/ BASE BALANCE, AT JEG IKKE MERE ER PLAGET AF VÆDSKE I KROPPEN, DET ER ET KÆMPE PLUS, TÆNK JEG KAN LØBE LIDT IGEN, DET HAR JEG IKKE KUNNET I RIGTIG MANGE ÅR, DE SIDSTE NI PÅ GRUND AF ET BRÆKKET UNDERBEN, SOM VÆDSKEN HAR HOBET SIG OP OMKRING, OG GIVET SMERTER HVER ENESTE DAG, MEN DET ER FULDSTÆNDIG VÆK NU, PÅ GRUND AF BASEINDTAGET I MADEN...
... TAK FOR ALLE JERES SVAR, GODE RÅD OG KOMMENTARER, JEG ER OVERVÆLDET OVER JERES REAKTIONER, JEG KAN LOVE JER, AT JEG IKKE HAR TÆNKT AT BLIVE SYG AF SULT FOR AT NÅ MÅLET, JEG ER GLAD FOR AT I HOLDER ØJE MED MIG....
GOD WEEKEND TIL JER ALLE...
PEPSIIE...
13 år25. februar 2011 kl. 09:59
Ablanu
Blum - Problemet er jo, at det er endnu mere demotiverende at tro, at man kan tabe så meget, hvorefter man går helt i stå - både med vægttab og motivationen.
Og ja, det er da muligt. Men sandsynligheden for, at det holdet (og endnu mere: sandsynligheden for, at det holder fremover) er enormt lille.. Derfor vil jeg mene, at det er bedre at sætte sig et realistisk mål.
Pepsiie - Er det ikke muligt for dig at droppe caps lock, det er halvbesværligt at læse hvad du skriver? :)
1,8 kg er selvfølgelig bedre.. Men jeg tror stadig du (og din krop) ville have godt af at sætte målet et kg ned :)
Og ja, det er da muligt. Men sandsynligheden for, at det holdet (og endnu mere: sandsynligheden for, at det holder fremover) er enormt lille.. Derfor vil jeg mene, at det er bedre at sætte sig et realistisk mål.
Pepsiie - Er det ikke muligt for dig at droppe caps lock, det er halvbesværligt at læse hvad du skriver? :)
1,8 kg er selvfølgelig bedre.. Men jeg tror stadig du (og din krop) ville have godt af at sætte målet et kg ned :)
13 år25. februar 2011 kl. 12:21
Fluffy82
Jeg tror det kommer lidt an på hvad kroppens tilstand er på dag 1. Om du f.eks har haft en periode lige inden hvor du har fået opbygget glykogen-depoter eller du har været på en lettere kur lige op til. Man kan sagtens have ca 2-3 kg glykogen liggende rundt omkring, og det ryger altså en DEL hurtigere end fedt. Og derudover kan mængden af ufordøjet mad i maven samt væskeophobning også gøre de første kg MEGET lette at tabe.
13 år25. februar 2011 kl. 12:36
PEPSIIE
.... SÅ ER DER GÅET EN UGE, OG HVILKET RESULTAT
ER JEG SÅ KOMMET TIL.... JA, JEG ER MEGET STOLT
AF MIT FLOTTE TAB, 2,7 KG...
VÆGTEN IDAG VISTE 86,6 KG. ...SÅDAN..
JEG HAR IKKE SULTET, MEN TÆNKT GRUNDIGT HVAD
OG HVOR MEGET DER ER PUTTET I MUNDEN..
.
JEG KAN .. JEG VIL.. JEG GØR DET....
ER JEG SÅ KOMMET TIL.... JA, JEG ER MEGET STOLT
AF MIT FLOTTE TAB, 2,7 KG...
VÆGTEN IDAG VISTE 86,6 KG. ...SÅDAN..
JEG HAR IKKE SULTET, MEN TÆNKT GRUNDIGT HVAD
OG HVOR MEGET DER ER PUTTET I MUNDEN..
.
JEG KAN .. JEG VIL.. JEG GØR DET....
13 år4. marts 2011 kl. 10:53
solstråle1974
Følger spændt med i tråden - hep hep : )
13 år4. marts 2011 kl. 13:56
PEPSIIE
...TAK Maria
13 år4. marts 2011 kl. 14:15
PEPSIIE
..Så er der igen gået en uge, den var knap så nedadgående som den sidste, men alligevel et pænt resultat, .. vægten idag viste 85,4kg., et minus på 1,2 kg., så det er flot nok..
..Jeg kæmper videre, jeg vil nå mit mål : at veje 80,0 kg. den 31. marts....
Jeg kan... Jeg vil.... Jeg gør det....
..Jeg kæmper videre, jeg vil nå mit mål : at veje 80,0 kg. den 31. marts....
Jeg kan... Jeg vil.... Jeg gør det....
13 år11. marts 2011 kl. 11:16
lhl1968
Hepper på dig på side linjen.
Håber for dig at du når det.
Der er kun 3 uger tilbage.
Knus Chiffi
Håber for dig at du når det.
Der er kun 3 uger tilbage.
Knus Chiffi
13 år11. marts 2011 kl. 12:47
bruger slettet
Synes det lyder til at gå rigtig godt:-)
Hep, hep:-)
Hep, hep:-)
13 år11. marts 2011 kl. 13:44
Synes godt nok folk herinde er meget negative, og det er da totalt demotiverende kommentare!
Jeg har selv tabt mig 5,7,9 og 11 kg på 1 måned før.
Så efter egen erfaring er det muligt.
Vil lige tilføje, at det kun er muligt med intens træning 4-5 gange om ugen, og mere almindelig motion, i form af gåture og cykelture etc. hver dag. Selvfølgelig også en forholdsvist lav mængde kalorier om dagen. Ikke så lidt at du sulter selvfølgelig :-) Du kunne evt. også gå på Nupo og motionere meget. Det har altid virket for mig.
Rigtig meget helt og lykke med det!
Bojan