#12 af PigeKbh (slettet)
Rikke's vej til et lettere liv!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+PigeKbh (slettet)
re: Så skete der noget!
Hej Rikke
Stort tillykke med, at der nu er kommet gang i vægttabet og velkommen i 70'erne :o)
Stort tillykke med, at der nu er kommet gang i vægttabet og velkommen i 70'erne :o)
13 år13. marts 2011 kl. 21:36
Store_Michael (slettet)
Jeg vil da også gerne byde ind med mine lykønskinger :-)
Så rykkede vægten sig endelig.. En rigtig rar fornemmelse. Endnu bedre når man bliver nødtil at købe nye bukser :-)
Fortsæt det gode arbejde.
De varmeste hilsner
Michael.
Så rykkede vægten sig endelig.. En rigtig rar fornemmelse. Endnu bedre når man bliver nødtil at købe nye bukser :-)
Fortsæt det gode arbejde.
De varmeste hilsner
Michael.
13 år14. marts 2011 kl. 07:00
smukogslank (slettet)
Tak for jeres svar.
Vægten fortsætter nedad...weee....og hedder nu 78,7, så jeg nærmer mig mit første delmål på 78 kg. :-)
Vægten fortsætter nedad...weee....og hedder nu 78,7, så jeg nærmer mig mit første delmål på 78 kg. :-)
13 år19. marts 2011 kl. 22:05
smukogslank (slettet)
Juhuuu
Idag skulle jeg lige prøve et par bukser som jeg ikke har kunne passe i et par år, og vupti smuttede jeg lige ned i dem. Det er simpelthen bare en fantastisk følelse, og det giver mig endnu mere mod på at fortsætte med vægt tabet.
Bare en glad lille søndagshilsen herfra;-)
Bare en glad lille søndagshilsen herfra;-)
13 år20. marts 2011 kl. 22:09
calcit
re: Juhuuu
skønt
13 år20. marts 2011 kl. 22:33
solakka
re: Juhuuu
Rigtigt godt gået! Bare klø på så skal du nok nå ikke blot dit delmål men hele vejen i mål! Hilsen Tante Sól
13 år3. april 2011 kl. 07:48
smukogslank (slettet)
Det går fremad!
Det er ved at være et par uger siden jeg har skrevet herinde, men nu må jeg vist lige opdatere lidt;-)
Jeg har haft en uge med kursus, møder og middags invitationer, så det har dels været svært at spise det "rigtige", men det har også været svært at skrive det ind på siden, hvilket irritere mig....jeg er bange for at jeg pludselig taber kontrollen og ryger tilbage i de gamle vaner.
Imorges var jeg på vægten, havde egentlig forventet at jeg enten havde taget på eller stod stille...men næ nej, jeg havde tabt mig over et kilo siden sidst....WEEEEE!
Nu er jeg for første gang i mange år en vægt der er under 77 kg, det er simpelthen fantastisk og giver mig virkelig mod til at fortsætte:-)
Jeg har haft en uge med kursus, møder og middags invitationer, så det har dels været svært at spise det "rigtige", men det har også været svært at skrive det ind på siden, hvilket irritere mig....jeg er bange for at jeg pludselig taber kontrollen og ryger tilbage i de gamle vaner.
Imorges var jeg på vægten, havde egentlig forventet at jeg enten havde taget på eller stod stille...men næ nej, jeg havde tabt mig over et kilo siden sidst....WEEEEE!
Nu er jeg for første gang i mange år en vægt der er under 77 kg, det er simpelthen fantastisk og giver mig virkelig mod til at fortsætte:-)
13 år10. april 2011 kl. 22:05
bruger slettet
re: Det går fremad!
Dejligt, sikke en lækker overraskelse... tillykke
13 år10. april 2011 kl. 22:39
katzen (slettet)
re: Det går fremad!
Hej Rikke.
Så har jeg læst din tråd igennem :)
Tillykke med vægttabet indtil videre. Det er jo skønt når der sker noget, især når den har stået stille et stykke tid, som du har skrevet om tidligere.
VH Katzen (tråd: Vejen til et godt liv)
Så har jeg læst din tråd igennem :)
Tillykke med vægttabet indtil videre. Det er jo skønt når der sker noget, især når den har stået stille et stykke tid, som du har skrevet om tidligere.
VH Katzen (tråd: Vejen til et godt liv)
13 år11. april 2011 kl. 09:05
Jeg er røget ned under 80 kg og vægten siger nu 79,8, det er bare skønt og jeg håber virkelig der er kommet gang i det hele og vægten forsætter nedad.
God søndag aften:-)