Rikke's vej til et lettere liv!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Rikke's vej til et lettere liv!
Ja jeg vil da også have min egen tråd;-)
(alle er naturligvis velkomne til at skrive med)

Jeg er overvægtig og har PCOS (en hormonforstyrrelse). Mit primære mål er at jeg ved hjælp af kostomlægning og vægttab, kan gøre min lille dreng til storebror. Vi har prøvet i over to år og holder lige nu en pause fra fertillitets behandlingen.
Det fylder rigtig meget i vores liv, men nu har jeg valgt at lægge mit fokus på et vægttab:-)

Min startvægt hed 83 og lige nu hedder den 80,6.
Mit første delmål er 75 kg som skal være nået d. 1/4

Knus Rikke
13 år20. februar 2011 kl. 13:59
re: Rikke's vej til et lettere liv!
velkommen til og held og lykke med både projekt vægttab og projekt baby!!
Har efterhånden hørt flere historier om PCO-kvinder, som er blevet gravide relativt kort efter en kostomlægning.
13 år20. februar 2011 kl. 18:14
re: Rikke's vej til et lettere liv!
Velkommen til.
Pøj pøj med både vægttab, kostomlægning og gravititeten.
13 år20. februar 2011 kl. 18:46
Dag 5
Så er endnu en dag gået, og egentlig meget fint. Desværre sneg der sig et stykke kage ind her til aften,men jeg har dog stadig ikke overskredet mit tilladte kalorie indtag.
Min vægt står stille, og jeg trænger til at den hopper lidt ned af;-)
-men nu må jeg se imorgen, mon ikke der er sket lidt der!
13 år21. februar 2011 kl. 21:21
re: Dag 5
Iøvrigt tak for jeres svar:-)
13 år21. februar 2011 kl. 21:22
Dag 7
Øv det går bare af H-til. Vægten rykker sig bare ikke, og jeg forstår det ikke!
Min mave er gået helt i stå, måske er det derfor der ikke sker noget??
Øv øv...er bare helt nedtrykt idag:-(
13 år23. februar 2011 kl. 15:26
Stadig intet vægttab!
Ja her går det sådan set stadig ikke særlig godt. Siden jeg startede på madital har jeg taget 2 kg på????
Jeg forstår det simpelthen ikke, men nu har jeg besluttet at lade være med at gå på vægten den næste uges tid, og så håber jeg der er sket noget på søndag. Det ødelægger motivationen, når det går den gale vej selvom man spiser som man skal. Menjeg forsøger ikke at lade det slå mig ud;-)

Go søndag herfra!
13 år27. februar 2011 kl. 19:50
re: Stadig intet vægttab!
Det er da rigtig frustrerende at der ikke sker noget... Men jo sværere for jer med PCO!!!?? Jeg har en veninde med PCO og hun kæmpede også - men da hun så havde været på skarp kur i næsten 2 måneder, UDEN vægttab..... SÅ skete der pludselig noget og hun tabte sig!!!
Krydser fingre for dig - held og lykke.
13 år27. februar 2011 kl. 20:40
Så er en ny uge begyndt, og jeg nyder min sundere livsstil. Jeg havde fødselsdag igår, og blev både fejret i søndags og igå, men jeg var så sej til ikke at spise slik og kager. Søndag spiste jeg et meget lille stykke kage, og igår spiste jeg slet ikke noget af den slags....wuhuu... dejlig følelse;-)
Jeg har slet ikke været på vægten og venter som sagt med at stille mig op på den, til på søndag/mandag. Jeg håber den har taget et ryk ned (selvom jeg skal på weekend ophold med manden....jeg må jo bare gå uden om det usunde;-))

Trif: dejlig at høre at din veninde pludselig tabte sig, håber det går lige sådan her;-)

Et lille spørgsmål hvis nogen læser med, når jeg når aftenen og har tastet alt ind, har jeg tit spist for få kalorier, den ligger på omkring 1000. Det råder jeg bod på ved at tage et stykke rugbrød med noget, men er det dumt at spise den slags så sent?

Knus Rikke
13 år1. marts 2011 kl. 22:16
Hej Rikke
Jeg spiser også en rugbrød med noget om aftenen, hvis jeg er i underskud. Tror det er helt fint og sundt :-)
Brød, pasta osv er ikke noget jeg spiser meget af (og den smule jeg spiser, er selvfølgelig fuldkorn!!)
Rugbrød er bare lækkert synes jeg, så når jeg har plads til det om aftenen NYDER jeg det :-)
Knus Trif
13 år2. marts 2011 kl. 17:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...