#11 af solveig34 (slettet)
Weekend!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+solveig34 (slettet)
re: Weekend!
Ja jeg har så været syg hele ugen med dårlig mave så har egentlig ikke rigtig spist noget. Jeg har valgt at en gang om ugen må jeg spise stortset hvad jeg har lyst til, og det har jeg nu gjort siden den 1 jan. og det ser ud til at virke ok. Men dog er det som om lysten til alle de søde sager og chips egentlig forsvinder helt af sig selv. Ja imorgen skal jeg så prøve at løbe igen efter en uges pause, jeg er helt drænet for energi. God weekend.
13 år11. februar 2011 kl. 16:06
mopsie
For mig står den på fødselsdag, den første idag hvor der er blevet spist alt for meget brunsviger. Og imorgen hvor der helt sikkert også ryger for mange kalorier ned.
Skal spinne og styrket mine muskler lidt imorgen tidlig før fødselsdag nr. 2. Og måske tager jeg en gang spinning mere søndag. Vil gerne snart igennem en weekend der ikke ødelægger mit vægttab for hele ugen.
Søndag står den på lektier i massevis.
God weekend til jer alle. Det lyder ikke som om nogle af os kommer til at kede os.
Skal spinne og styrket mine muskler lidt imorgen tidlig før fødselsdag nr. 2. Og måske tager jeg en gang spinning mere søndag. Vil gerne snart igennem en weekend der ikke ødelægger mit vægttab for hele ugen.
Søndag står den på lektier i massevis.
God weekend til jer alle. Det lyder ikke som om nogle af os kommer til at kede os.
13 år11. februar 2011 kl. 23:34
bruger slettet
Min weekend står også på fødselsdag, men jeg nøjes med ½ bolle og et stykke kage og så drikker jeg te til, så kan det ikke gå helt galt. Ellers står den på styrketræning og lange gåture i det gode vejr.
13 år12. februar 2011 kl. 15:13