#2 af Belfast (slettet)
Weekend!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Belfast (slettet)
re: Weekend!
go morgen go morgen...
Det lyder som en rigtig go weekend du skal igang med...
Her står den på oprydning, tøjvask og sund mad!!
Det lyder som en rigtig go weekend du skal igang med...
Her står den på oprydning, tøjvask og sund mad!!
13 år11. februar 2011 kl. 07:34
lhl1968
Min weekend står på arbejde begge dage + aftenvagt i dag, så jeg får ikke trænet så meget lørdag og søndag. Skal til spinning nu her kl 9 og så først igen på mandag kl 8. Ellers står den på oprydning og tøjvask.
Rigtig god weekend til dig også.
Rigtig god weekend til dig også.
13 år11. februar 2011 kl. 08:10
JiBar (slettet)
Jeg skal til Esbjerg og besøge en god kammerat. Så bliver hverken træning eller streng kostplan til mig... til bliver højst nogle gåture med hygge snak og mad med omtanke. Men i godt selskab kommer jeg bestemt til at være, så weekenden bliver god uanset hvad :)
13 år11. februar 2011 kl. 08:51
Ulla Mikkelsen
Godmorgen - Sikke i skal hygge, lyder rigtig dejligt :O)
Jeg er helt ny herinde, men har allerede tabt de første 1200 g ved at være med :O))
Jeg skal gå en masse lange ture med hundene og spise sundt - fredagshyggeaftenen skal bestå af blandede nødder og en frugtsalat bestående af, 100 g pærer, 100 g Fersken, 100 g Ananas med 02 % Græsk Joghurt, rørt op med sød og Vanillieessens - i stedet for slik :O))
Rigtig god weekend til alle.
Jeg er helt ny herinde, men har allerede tabt de første 1200 g ved at være med :O))
Jeg skal gå en masse lange ture med hundene og spise sundt - fredagshyggeaftenen skal bestå af blandede nødder og en frugtsalat bestående af, 100 g pærer, 100 g Fersken, 100 g Ananas med 02 % Græsk Joghurt, rørt op med sød og Vanillieessens - i stedet for slik :O))
Rigtig god weekend til alle.
13 år11. februar 2011 kl. 09:02
bruger slettet
Ja, jeg ryger jo med på vognen med rengøring og tøjvask, har planer om gåtur alle 3 dage, gerne lange da jeg skal i byen at spise igen...lækkert også i morgen, men min veninde der står for maden der laver altid rigtig god og sund mad, så skal jeg bare regne på hvor lidt( hvor meget) dessert jeg kan tillade mig at tage... føler ikke helt jeg kan droppe den da hun laver alt selv:-)
13 år11. februar 2011 kl. 09:03
anzhomg (slettet)
I dag skal jeg have gjort rent og så skal jeg igang med et hjemmetræningsprogram med frie vægte, som jeg vil prøve at følge :) hele weekenden står på nupo, så det skal jeg ikke tænke så meget over.
imorgen skal jeg have handlet ind og have lavet mad til 7 4 å rige piger, der kommer hjem i hytten i morgen eftermiddag til discofest og overnatning, så der bliver gang i den :) og så ville jeg gerne forsøge mig ad med at nå en løbetur imorgen også. hvis ikke, jeg kan nå det, må jeg strække den til søndag.
god weekend til jer :D
imorgen skal jeg have handlet ind og have lavet mad til 7 4 å rige piger, der kommer hjem i hytten i morgen eftermiddag til discofest og overnatning, så der bliver gang i den :) og så ville jeg gerne forsøge mig ad med at nå en løbetur imorgen også. hvis ikke, jeg kan nå det, må jeg strække den til søndag.
god weekend til jer :D
13 år11. februar 2011 kl. 11:25
bbsbb (slettet)
Godmorgen og go' weekend! :)
Ja, i aften skal jeg måske til powerbowling med nogle venner. Lyder aktivt.. ikke rigtig, man får et shot for hver strike.. ved ikke om jeg orker det. da jeg skal tidligt op i morgen og til Spanien! :)
Med mad.. så vil jeg ikke tænke så meget på det. Selvfølgelig undgå unødvendige kcal, men jeg vil også smage på den fantastiske mad dernede :)
Ja, i aften skal jeg måske til powerbowling med nogle venner. Lyder aktivt.. ikke rigtig, man får et shot for hver strike.. ved ikke om jeg orker det. da jeg skal tidligt op i morgen og til Spanien! :)
Med mad.. så vil jeg ikke tænke så meget på det. Selvfølgelig undgå unødvendige kcal, men jeg vil også smage på den fantastiske mad dernede :)
13 år11. februar 2011 kl. 11:28
Trif
Sjov tråd :-)
Her er vi inviteret til 2 x fødselsdag i weekenden... Men det må klares med gode strategier hehe. Alkohol er bandlyst!!!! Så hellere lidt ekstra god mad og ikke noget slik!!
Men tager også lige 2 x spinning i weekenden, det hjælper jo lidt.
Og udover de fødselsdage, står den på udelukkende sund mad!!! Masse grøntsager og fisk tror jeg
God weekend til alle
Her er vi inviteret til 2 x fødselsdag i weekenden... Men det må klares med gode strategier hehe. Alkohol er bandlyst!!!! Så hellere lidt ekstra god mad og ikke noget slik!!
Men tager også lige 2 x spinning i weekenden, det hjælper jo lidt.
Og udover de fødselsdage, står den på udelukkende sund mad!!! Masse grøntsager og fisk tror jeg
God weekend til alle
13 år11. februar 2011 kl. 13:29
bruger slettet
Haha.. Jeg føler virkelig at jeg har styr på denne herlige fredag:) Wienerbrød, franskbrød og fastelavnsboller til morgenmad på arbejde og nu eftermiddagsslik. Alt sammen med et "Nej tak". Jo, selvfølgelig dufter det godt og jeg kigger da også på lækkerierne hver gang jeg går forbi. Og jeg har lyst til det i øjeblikket jeg går forbi, men så tænker jeg på hvor dårlig samvittighed jeg vil få bagefter og hvor meget jeg vil ærgre mig og vupti, så forsvinder lysten faktisk. Jeg har været (hvis jeg selv skal sige det) virkelig god hele ugen og det ville være smadder synd at smide det hele på gulvet nu. Jeg vil skrælle min banan og nyde at se de andre skovle kalorierne indenbords.
13 år11. februar 2011 kl. 14:57
Yes - NU er weekenden lige rundt om hjørnet. For mange er det lig med god mad, drikke og filmhygge på sofaen. Men sådan behøver det jo ikke at være..
Hvad skal du lave i weekenden? Hvad skal du spise? Og hvor meget skal du træne?
Jeg selv skal ud og spise indisk i aften med nogle veninder og derefter skal vi til noget fest. Drikker et par genstande men vand for resten. Lørdag skal jeg ind og danse en time i Fitnessworld. Måske en lille shoppetur bagefter?:) Hytten skal også have er kærlig hånd.
Søndag en times stram op og en times dans.
Jeg skal give min krop en masse sundt; smoothie m. skyr, jordbær og banan, gulerødder, rugbrødsmad med avocado, rejer og hytteost, branflakes/havregryn osv.
God weekend til Jer ude bag skærmen