#11 af bruger slettet
ny herinde på forum..
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: ny herinde på forum..
ja, jeg tabte mig.. omkring 2 kg så det er jo super:) Og det føltes ikke særlig svært. Tænkte mig bare godt om og mærkede efter om jeg virkelig var sulten. Så jeg er helt klart fan af Nupo:) Det lyder lidt crazy, men jeg savner det faktisk, haha:P
13 år6. marts 2011 kl. 05:07
Sandrahadberg (slettet)
oki 2 kg lyder jo super godt.... spiste du udelukkende nupo???? jaa jeg må sige efter at drikke/spise det føler jeg mig også mæt så jeg går ikke og er sulten hele dagen men føler dog stort trang til et fornuftig måltid om aftenen, men det er dog et sundt måltid jeg så får mig... har du erfaring med det....???+
13 år6. marts 2011 kl. 21:28
bruger slettet
altså jeg spiste froskost bestående af af salat, grøntsager og en skive rugbrød. Måske lidt fisk/kylling. Og et æble om morgenen sammen med en nupo drik og måske en banan om eftermiddagen hvis jeg skulle træne (hvilket jeg gør alle ugens dage minus fredag).
13 år6. marts 2011 kl. 22:00
Sandrahadberg (slettet)
oki sååå man kan rolig spise et par sunde mellemåltider sammen med!!! super.... jeg træner typisk også alle ugens syv dage minus lørdag og har et aktivt arbejde sååå med store håb om det går fremad.... hvordan går det for dig nu med kuren sååå
13 år6. marts 2011 kl. 22:09
vicki1983 (slettet)
Hej.. har slet ikke set at i har skrevet på mit indlæg.. jeg har de sidste 3 dage næsten kun spist Nupo.. og er overrasket over hvor godt det egentlig smager, 1.5 kg.. så er meget tilfreds.. tager lige en dag eller to på samme måde, og så vender jeg langsomt tilbage til min alm sunde kost;);) så kan jeg hoppe på den igen hvis jeg trænger til et skub igen;);) jeg synes altså ikke at det er så dyrt, køber det bare på tilbud, og når man så næsten kun spiser det, skal man jo ikke købe så meget andet.. kun til evt resten af familien;);)
13 år7. marts 2011 kl. 06:40
bruger slettet
Ja, det er også rigtigt at man ikke skal købe andet. Men jeg bor sammen med en anden, og vi lægger begge 1000 kroner i "madkassen" hver ca. hver anden måned. Så vi køber bare ind når vi nu mangler det vi bruger. Og når jeg så gerne vil på Nupo tager jeg selvfølgelig ikke penge fra "madkassen" men betaler selv og spiser jo ikke noget i den tid.
Er der egentlig nogle af Jer som har prøvet kålkuren? Er meget nysgerrig og ville gerne prø-ve den, men igen er det bare svært når jeg bor med en anden. Jeg leder dog efter en lejlig-hed, så jeg kan købe alt selv og ikke skal tænke på andre end mig selv. Så kan jeg også til-lade mig at fylde skabene med nupo;)
Er der egentlig nogle af Jer som har prøvet kålkuren? Er meget nysgerrig og ville gerne prø-ve den, men igen er det bare svært når jeg bor med en anden. Jeg leder dog efter en lejlig-hed, så jeg kan købe alt selv og ikke skal tænke på andre end mig selv. Så kan jeg også til-lade mig at fylde skabene med nupo;)
13 år7. marts 2011 kl. 10:52
vicki1983 (slettet)
Jeg er gift og har en datter på 3 år.. de spiser jo alm sund mad, men kan ikke mærke nogen forskel på om jeg skal købe alm sund mad til to voksne eller bytter den ene ud med Nupo.. man skal selvfølgelig bare kun købe den på tilbud;);) jeg har flere gange været på kålkuren.. den virker for mig.. men man bliver træt af den.. men bruger den til at have liggende i små portioner i fryseren, og tager så lidt engang i mellem, og det fungere fint;);)
13 år7. marts 2011 kl. 12:25