#1 af vicki1983 (slettet)
ny herinde på forum..
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+vicki1983 (slettet)
Nu skal det sku være.. har sku brug for et hjælpende spark bagi engang i mellem, som Jeg håber at noget måske herinde har lyst og give mig engang i mfklem;) men historie kort fortalt.. men skæbne dag blev den 3.okt 2009. Jeg bukkede under med galdestens anfald, og vægten stod på 134,5 kg.. den dag besluttede jeg at nu skulle det være slut, idag viste vægten det magiske 99,9 kg.. men det sidste 5 kg har Det taget lidt over 3 måneder at tabe.. er startet i trim i okt.. så det er sikkert derfor at vægten har langsomt lige nu.. glæder mig til at vejret bliver bedre så den åbn stå på lange gå ture i stedet for.. hvor ofte vil i mene man skal træne, og hvor længe adgangen?? Er overrasket over hvor sjælden jeg bliver fristet af noget forbudt.. glæder mig til at mit spejl bliver min bedste ven;);)
13 år23. januar 2011 kl. 14:15
dygtig
re: ny herinde på forum..
Hej Vicki1983
Velkommen herinde... flot vægttab du har haft! De offeicielle anbefalinger er 1/2 time dagl - men hvis du skal sætte gang i vægttabet - skal det være noget der sætter pulsen op. Det er vist ok at gå, men du skal gå så hurtigt at du kun kan svare i korte sætninger med enkelte ord.. Og når der ikke er nogen der kigger - så svinger du med armene - helt op over ørerne ;O) god fornøjelse
Velkommen herinde... flot vægttab du har haft! De offeicielle anbefalinger er 1/2 time dagl - men hvis du skal sætte gang i vægttabet - skal det være noget der sætter pulsen op. Det er vist ok at gå, men du skal gå så hurtigt at du kun kan svare i korte sætninger med enkelte ord.. Og når der ikke er nogen der kigger - så svinger du med armene - helt op over ørerne ;O) god fornøjelse
13 år23. januar 2011 kl. 15:34
vicki1983 (slettet)
Tak for din besked.. jeg er i trim ca 3 gange om ugen, af en time, plus har et job hvor jeg går en del.. ja, gåturene
skal forgå i højt tempo.. men skal måske lige give den en ekstra tand op, og måske få gang i armene når ingen ser;) der kan man også have klapvognen med.. jeg mangler noget inspiration til noget snack, er ved og være træt af gulerødder, og agurkestave.. noget ideer??
skal forgå i højt tempo.. men skal måske lige give den en ekstra tand op, og måske få gang i armene når ingen ser;) der kan man også have klapvognen med.. jeg mangler noget inspiration til noget snack, er ved og være træt af gulerødder, og agurkestave.. noget ideer??
13 år23. januar 2011 kl. 16:48
vicki1983 (slettet)
Hold op, jeg synes at vægten bare er hård at få ned.. vægten sagde 98.8 efter en uge på suppe kur, ret skuffende resultat.. men er i trim næsten hverdag en
en times tid, så opbygger jo muskler, men ville nu heller se et resultat på vægten.. kunne godt bruge nogen råd fra andre med samme problem, eller hvis nogle har nogle råd til hvad jeg skal gøre anderledes;);)
en times tid, så opbygger jo muskler, men ville nu heller se et resultat på vægten.. kunne godt bruge nogen råd fra andre med samme problem, eller hvis nogle har nogle råd til hvad jeg skal gøre anderledes;);)
13 år24. februar 2011 kl. 16:18
bruger slettet
Hej og vekommen til:-)
Synes det er et rigtig flot vægttab du har haft... og er vildt misundelig over at du er under 100... noget jeg sukker meget efter:-)
Nå, men mht snacks så er jeg glad for tomatbåde, peberfrugter og selleri, sidstnævnte kan jeg rigtig godt lide at lave torskerogn-dressing til. Torskerogn blandet med fromage frai og smagt til med salt peber og citron. Den er også god til hvidkål og smager lidt "forbudt". Og mangofrugten synes jeg også er lidt en overset snack:-)
Held og lykke til dig:-)
Synes det er et rigtig flot vægttab du har haft... og er vildt misundelig over at du er under 100... noget jeg sukker meget efter:-)
Nå, men mht snacks så er jeg glad for tomatbåde, peberfrugter og selleri, sidstnævnte kan jeg rigtig godt lide at lave torskerogn-dressing til. Torskerogn blandet med fromage frai og smagt til med salt peber og citron. Den er også god til hvidkål og smager lidt "forbudt". Og mangofrugten synes jeg også er lidt en overset snack:-)
Held og lykke til dig:-)
13 år24. februar 2011 kl. 18:07
vicki1983 (slettet)
Er også super glad for det, men fortsætter kampen, for er ikke i mål endnu.. Rigtig gode forlag til snack;) vil prøve mig lidt frem..
13 år25. februar 2011 kl. 22:47
vicki1983 (slettet)
Synes sku kampen mod næste mål er svær, synes bare vægten vil vise 99, komma noget.. vil super gerne have vægten ned på 96,2 inden 1.april.. nu er Nupo kommet lidt på banen.. nogen som vil dele erfaringer??
13 år4. marts 2011 kl. 21:04
Sandrahadberg (slettet)
Hejsa og velkommen herinde... er også selv forholdsvis ny herinde.... æhmm jeg er selv startet på nupo for 3 dage siden jeg har dog ikke noget specielt resultat endnu men jeg ved da at jeg efter at have drukket det dagligt ikke har følt mig så meget sulten, men jeg håber spændt på gode resultater...
hilsen sandra
hilsen sandra
13 år5. marts 2011 kl. 20:41
bruger slettet
Jeg drak/spiste nupo i omkring en uge. Det er jo satans dyrt det stads:( Spiste dog frokost i kantinen (salat, grøntsager og en skive rugbrød) og en banan/æble om eftermiddagen. en morgen, formiddag og aften stod på nupo. Jeg blev faktisk mere og mere begejstret for det. Kakao smag foretrækker jeg. Og karamel barerne (måltidserstatning) smager bare suverænt synes jeg. De smager som noget "forbudt":) Jeg ville gerne være på nupo igen, men det er bare så dyrt.. Øvøvøvøvøv!!
13 år5. marts 2011 kl. 21:33
Sandrahadberg (slettet)
oki tabte du dig i den uge??? hvis ja hvor meget...
Ja hold da op det er jo ikke nogen helt billig fornøjelse smiler..
Ja hold da op det er jo ikke nogen helt billig fornøjelse smiler..
13 år5. marts 2011 kl. 22:18