På den igen...

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: På den igen...
tak Michael, bare jeg holder ud !..
Sikken et dejligt navn for endorfiner : indendørs delfiner - det skal jeg huske - tak
Også god weekend til dig - hvor du så end er i den store verden ;O)
13 år21. januar 2011 kl. 20:21
det går helt planmæssigt ;O) har ikke fået tastet vægt ind idag -kom igang med morgenmad inden jeg havde nået at hoppe på vægten, så må det vente. Vil helst veje mig på fast tidspunkt dgl ;O)
Har lige bagt grovboller- nu vil jeg servere dem for familien, og invitere min dejlige mand und på en gåtur! (kan høre han sidder ved klaveret og synger i stuen på 1.sal)
13 år23. januar 2011 kl. 15:48
Hej dygtig... tillykke med vægttabet med den energi du ligger for dagen, skal du nok få smidt de kg i en fart..

god søndag til dig

Knus Tanja
13 år23. januar 2011 kl. 16:38
Tak Tanja, Weekenden har kostet - fik ikke spist grøntsager nok - og lidt kage/ dessert ( havde gæster)
Men det får mig ikke til at give op. Mit langsigtede mål er noget mere drastisk - de 5 kg var bare en start, for at kunne komme i skistøvlerne.
Idag skal jeg have besøgt nogen af "de gamle i familen" min far har ligget med influenza - og da han har KOL, skal der ikke meget til at vælte ham. Min tidligere svigermor trænger også til besøg.. de to vil jeg så klare i formiddag. I eftermiddag skal jeg afsted og holde informationsmøde - så dagen får nok ben at gå på.
- dagen kommer til at gå efter en snor!
KH og god dag til alle
A
13 år24. januar 2011 kl. 09:15

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...