Anitas kamp mod de overflødige kilo

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Anitas kamp mod de overflødige kilo
Så har jeg været ved gynokolog i dag og fået bekræftet min mistanke. Jeg har PCO...

Så nu hedder det kostomlægning igen, seævom det bliver svært at sige farvel til kartofler, hvide ris og pasta, hvedemel mv...

Det må blive lidt af gangen...
13 år21. februar 2011 kl. 19:45
Hej Anita
Først lige et spørgsmål til det med pulsbælte, hvor er det du spinner siden der er en skærm man kan følge med på, det lyder altså lidt spændende :)

Øv at du har PCO, jeg ved ikke så meget om det, men så snart det betyder yderligere kostomlægning, er det forståeligt at det må blive ekstra hårdt for dig. På den anden side er det bedre, at vide det så du lever efter den nye viden du har fået.
Held og lykke med det og håber ikke det kommer til at gå alt for meget op af bakke af den grund.
13 år21. februar 2011 kl. 22:21
Hej Frandsen1987

Jeg går til spinning i dit Studie I Viborg... Det er et super godt sted, hvor de har nogle rigtige dygtige instruktører også :) Og ja, det er rigtig spændende med pulsbælte... Det gør det lige 10% sjovere at være til det...

Men ja, det bliver hårdt at lave kosten om, specielt fordi jeg er mega kræsen, så det bliver lidt af gangen, så jeg ikke kører for hurtigt træt i det... Har fundet en opskrift på rugbrød uden hvedemel, så det vil jeg ligge ud med i weekenden.
13 år22. februar 2011 kl. 08:03
Må nok indrømme jeg synes det hele er lidt hårdt for tiden. Ny sygdom og ny medicin. Og så er alle bivirkningerne fra medicinen hoppet på mig, så synes det hele er træls...

Men i weekenden vil jeg forsøge at bage rugbrød uden mel. Håber virkelig det bliver godt, for jeg synes godt jeg kan bruge en optur...

Rigtig god weekend til jer alle :)
13 år25. februar 2011 kl. 13:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...