#11 af AnitaFihl (slettet)
Anitas kamp mod de overflødige kilo
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+AnitaFihl (slettet)
re: Anitas kamp mod de overflødige kilo
Hmm synes godt nok vægten står stille lige pt. Tror jeg skal prøve at spise lidt mere i løbet af en dag... Er det ikke noget med, hvis man for for lidt kalorier, at så sætter man forbrændingen i stå? Hmm det er vist godt jeg skal ned at snakke med min sygeplejerske på tirsdag...
13 år20. januar 2011 kl. 08:06
AnitaFihl (slettet)
Jeg har idag gemt vores vægt væk. Har misbrugt den alt for meget og det bliver man altså deprimeret over, når man synes det går for langsom. Bliver spændende at se hvor længe den får lov til at stå uden at blive fundet frem...
Så er der 1½ døgn til jeg skal vejes hos min skønne sygeplejerske... Bliver lidt spændende at komme derned og se hvad den står på, uden selv at have været på egen vægt fra morgenen af...
Så er der 1½ døgn til jeg skal vejes hos min skønne sygeplejerske... Bliver lidt spændende at komme derned og se hvad den står på, uden selv at have været på egen vægt fra morgenen af...
13 år23. januar 2011 kl. 16:42
AnitaFihl (slettet)
Så har jeg været nede i lægehuset og blive vejet. Minus 2,5 kg på 3 uger... 8,7 kg tabt total... Er bare så glad... Det er bare en fantastisk start på dagen :)
13 år25. januar 2011 kl. 09:11
Frandsen1987 (slettet)
Hvor skønt - tillykke med det, så er der noget ved at komme ned og blive vejet :)
13 år25. januar 2011 kl. 09:36
PigeKbh (slettet)
Tillykke, hvor er det godt gået! Det viser jo bare, at du gør alle de rigtige ting. Det er dejligt, når man kan se, der sker noget på vægten. Du må også kunne begynde at mærke det på tøjet, når du har tabt 8,7 kg. Det er jo også en skøn fornemmelse. Har du et mål for hvor meget du vil tabe i alt?
Hvordan gik det nogensinde med dine blodprøver - kunne de afgøre, om du har PCO?
Glæder mig til at følge dig. Hav en fantastisk dag!
Hvordan gik det nogensinde med dine blodprøver - kunne de afgøre, om du har PCO?
Glæder mig til at følge dig. Hav en fantastisk dag!
13 år25. januar 2011 kl. 10:12
AnitaFihl (slettet)
Du kan tro jeg kan mærke det på mit tøj... Gider ikke mine cowboybukser mere, de sidder simpelthen forfærdeligt... Så nu er der købt masser af legginds... De følger kroppen lidt bedre...
Mit mål er at blive normalvægtig... Det betyder et vægttab på omkring 27-30 kg... Så der er langt vej endnu...
Jeg har fået svar på mine blodprøver, men jeg er ikke blevet klogere. Så jeg er blevet henvist til Jørn Rolighed i Skive, hvor jeg skal have lavet en scanning for at se om jeg har PCO...
Tak for jeres støtte :) Det er super dejligt at der er nogle der gider at gølge en :)
Mit mål er at blive normalvægtig... Det betyder et vægttab på omkring 27-30 kg... Så der er langt vej endnu...
Jeg har fået svar på mine blodprøver, men jeg er ikke blevet klogere. Så jeg er blevet henvist til Jørn Rolighed i Skive, hvor jeg skal have lavet en scanning for at se om jeg har PCO...
Tak for jeres støtte :) Det er super dejligt at der er nogle der gider at gølge en :)
13 år25. januar 2011 kl. 10:56
AnitaFihl (slettet)
Øv, jeg har ikke kunne holde mig i skindet i dag og har syndet... Men tilgengæld kan jeg mærke at jeg ikke kan klemme dig snolder ned, som jeg kunne engang... Synes hurtigere det bliver vammelt i forhold til inden jeg begyndte min livsstilsændring...
Så har jeg fået en tid, til jeg skal have lavet ultralydscanning mht pco... Synes lige pludselig det kommer meget tæt på nu... Bliver spændende at høre, hvad lægen kan fortælle...
Nå, men god weekend til jer alle.
Hilsen Anita
Så har jeg fået en tid, til jeg skal have lavet ultralydscanning mht pco... Synes lige pludselig det kommer meget tæt på nu... Bliver spændende at høre, hvad lægen kan fortælle...
Nå, men god weekend til jer alle.
Hilsen Anita
13 år29. januar 2011 kl. 16:36
calcit
Jeg glæder mig til at høre om det scanning og ellers......hvordan kan man se det ?
(Har en kvinde tæt på som har PCO og som har spist sig gravid ).................Calcit.
(Har en kvinde tæt på som har PCO og som har spist sig gravid ).................Calcit.
13 år30. januar 2011 kl. 12:53
AnitaFihl (slettet)
WUHU - Så har jeg været nede i læge huset og blevet vejet i dag. Minus 2 kg siden sidst. Total vægttab på 10,7 kg. Fik meget stor ros dernede, og fik at vide at jeg skulle være det store samtaleemne om frokostbordet dernede, da hun synes jeg gjort det fantastisk. Dejligt med et skulderklap.
Det betyder også at 1. delmål (-10 kg) er opnået og jeg nu skal have min gave, som er et suunto pulsbælte som jeg skal bruge til spinning.
Og så er det på mandag jeg får af- eller bekræftet om jeg har pco... Bliver rigtig dejlig at få en afklaring...
Det betyder også at 1. delmål (-10 kg) er opnået og jeg nu skal have min gave, som er et suunto pulsbælte som jeg skal bruge til spinning.
Og så er det på mandag jeg får af- eller bekræftet om jeg har pco... Bliver rigtig dejlig at få en afklaring...
13 år16. februar 2011 kl. 14:04
AnitaFihl (slettet)
Har idag fået købt min pulsbælte. Det var en super fed oplevelse til spinning. Man giver sig altså bare 10 % ekstra, for man skal da bestemt følge med de andre oppe skærmen. Super dejligt at være en del af dem der kører med pulsbælte.
13 år17. februar 2011 kl. 20:56