Nu og +22kg...

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Nu og +22kg...
Hej Vupti 31
Velkommen i dette forum, jeg håber, du får stor glæde af det. Er du kommet i gang på crosstraineren? Og hvordan går det med at taste mad ind? Jeg håber du får glæde af alle funktionerne herinde og ikke mindst alle de dejlige folk, der altid er klar med opmuntrende og motiverende bemærkninger. Jeg glæder mig til at følge dig.
13 år26. januar 2011 kl. 12:20
Hej
Tak for din søde besked, pigeKbh. Du har måske været med herinde længe?
Jeg ligger syg for tiden og inden min sygdom mistede jeg igen motivationen. Kan dog begynde at mærke en spirende motivation igen og i mellemtiden er crosstraineren "flyttet indendørs". Håber at madindtastning og crosstrainer kan motivere mig igen. Skal dog lige over denne omgang sygdom - kold lungebetændelse. Uf...!! Men jeg kommer stærkt igen. Har tit en lyst til at der skal ske noget drastisk når jeg har ligget syg, så måske bliver det mit startskud...?!
Vi skrives forhåbentlig ved.
Hilsner fra vupti31
13 år26. januar 2011 kl. 14:54
Godt at høre, at motivationen er ved at spire igen :o) Jeg kender det godt. Jeg har haft svært ved at finde motivationen efter julen. Jeg blev indmeldt herinde for mange år siden, men er først begyndt at bruge siden for alvor i august måned 2010. Hvis du har lyst kan du følge min tråd, der hedder "8 kg er røget nu skal der holdes fast i de sunde vaner".
God bedring, jeg håber du snart er på toppen igen og klar til at tage kampen op...
13 år26. januar 2011 kl. 15:15
Så er der lidt kort nyt fra min side igen. Jeg har taget vanvittig meget på i den sidste tid. Når jeg er ovre min lungebetændelse (forhåbentlig på mandag) starter mit nye liv. Jeg VIL simpelthen ikke fortsætte sådan her. Jeg har siddet en del med computeren i dag og fandt ud af, at hvis jeg tager et kilo mere på, er jeg i kategorien "fedme klasse 1". Det bryder jeg mig ikke om. Jeg har svært ved at overskue det enorme vægttab jeg står overfor, men det bliver jeg nødt til at skide på. Jeg VIL ændre på det her. Jeg VIL leve sundere. Jeg VIL give mine børn nogle sunde vaner.

På mandag - eller når jeg er på toppen igen - kommer der en ny melding fra mig med mine nye mål og ønsker for mit nye liv. Ja, for det er faktisk sådan jeg ser det - som mit nye liv!!

God weekend til jer alle.
Hilsner fra Vupti31
13 år28. januar 2011 kl. 20:25
Jeg skriver videre i en nyopstartet tråd med overskriften "Velkommen til mit nye liv". På gensyn dér - forhåbentligt!
Vh Vupti31
13 år31. januar 2011 kl. 07:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...