#12 af Sarah17 (slettet)
Så kom dagen - bmi: 25!!!!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Sarah17 (slettet)
re: Så kom dagen - bmi: 25!!!!
Jeg bøjer mig også i støvet!!!!
Du er jo for sej! Har aldrig hørt om noget lignende!
Du kan roligt være stolt af dig selv! Held og lykke fremover, og tillykke med titlen som vægtvedligeholder! :-)
- Sarah.
Du er jo for sej! Har aldrig hørt om noget lignende!
Du kan roligt være stolt af dig selv! Held og lykke fremover, og tillykke med titlen som vægtvedligeholder! :-)
- Sarah.
14 år10. januar 2011 kl. 16:27
mopsie
Kære Niels
Hvor er det altså imponerende. Der må helt sikkert sidde noget familie der er meget stolte. At du har formået dette store vægttab er en inspiration for alle os andre.
Der har været fantastisk at følge din vej ned af vægtstigen, håber du stadig ind imellem vil opdatere os herinde om hvordan det går for dig.
Hvor er det altså imponerende. Der må helt sikkert sidde noget familie der er meget stolte. At du har formået dette store vægttab er en inspiration for alle os andre.
Der har været fantastisk at følge din vej ned af vægtstigen, håber du stadig ind imellem vil opdatere os herinde om hvordan det går for dig.
14 år10. januar 2011 kl. 19:09
pelii (slettet)
hvor er det bare sindssygt flot. Bøjer mig i støvet og tager hatten af for dig :)
og så skammer jeg mig lidt i smug over at jeg ikke kan tage mig sammen til t tabe ti ;)
og så skammer jeg mig lidt i smug over at jeg ikke kan tage mig sammen til t tabe ti ;)
14 år11. januar 2011 kl. 19:37
Niels42 (slettet)
Mange tak for alle de søde kommentarer, det varmer virkelig meget! :-)
Jeg er rigtig glad for, at kunne være med til at inspirere andre mennesker, det betyder en hel del. For hvis man tænker på at veje over 200 kg, så virker en overvægt på 10 kg meget mere overskuelig :-)
Det går fortsat rigtig godt hos mig. Jeg motionere en hel del, og spinning er stadig min ven. Forsøger mig også meget lidt løb, men vi er ikke helt så gode venner... endnu.. :-)
Synes det er ærgeligt der ikke er mulighed for før/efter billeder her på siden. Har nemlig nogle stykker liggende på min computer :-)
Rigtig god søndag!
Niels.
Jeg er rigtig glad for, at kunne være med til at inspirere andre mennesker, det betyder en hel del. For hvis man tænker på at veje over 200 kg, så virker en overvægt på 10 kg meget mere overskuelig :-)
Det går fortsat rigtig godt hos mig. Jeg motionere en hel del, og spinning er stadig min ven. Forsøger mig også meget lidt løb, men vi er ikke helt så gode venner... endnu.. :-)
Synes det er ærgeligt der ikke er mulighed for før/efter billeder her på siden. Har nemlig nogle stykker liggende på min computer :-)
Rigtig god søndag!
Niels.
13 år16. januar 2011 kl. 16:41
dygtig
når jeg læser dine indlæg, tænker jeg - der er ikke noget den mand IKKE kan - hvis han sætter sig for at ville. Det er vel ikke kun kroppen der har fået et make-over Psyken har vel også fået en på hatten!?!
Imponerende ;O)
Imponerende ;O)
13 år20. januar 2011 kl. 11:21
Niels42 (slettet)
En lille opdatering fra mig :-)
Kan fortælle jer, at det stadig går rigtig godt hos mig.
Jeg er ved at være vant til, at være slank.
Min vægt er nu nede på 77 kg, og mit bmi er nede på 22,5. Jeg har ialt tabt mig: 136,9 kg.
I dag kan jeg konkludere, at jeg officielt er færdig. Målet er nået, og nu vil jeg holde vægten med +/- 1-3 kg.
I dag kan jeg løbe 8 km uden at gå, og jeg træner op til et halvmaraton i august. Udover det, er motionen godt på plads. Jeg spinner stadig 2-3 gange om ugen, løber, og styrketræner ca. 2 gange om ugen.
Det bedste der er sket for mig er, at jeg har genfundet kærligheden. Jeg har fundet en kæreste, og vi er super glade for hinanden. Vi har planlagt en romantisk tur til paris i påsken.
Jeg opdatere forsat vægt og centimeter på madital.. og kan fortælle, at jeg stadig er lige så glad for siden idag, som da jeg startede min kamp mod kiloene.
Mange hilsner
Niels :-)
Kan fortælle jer, at det stadig går rigtig godt hos mig.
Jeg er ved at være vant til, at være slank.
Min vægt er nu nede på 77 kg, og mit bmi er nede på 22,5. Jeg har ialt tabt mig: 136,9 kg.
I dag kan jeg konkludere, at jeg officielt er færdig. Målet er nået, og nu vil jeg holde vægten med +/- 1-3 kg.
I dag kan jeg løbe 8 km uden at gå, og jeg træner op til et halvmaraton i august. Udover det, er motionen godt på plads. Jeg spinner stadig 2-3 gange om ugen, løber, og styrketræner ca. 2 gange om ugen.
Det bedste der er sket for mig er, at jeg har genfundet kærligheden. Jeg har fundet en kæreste, og vi er super glade for hinanden. Vi har planlagt en romantisk tur til paris i påsken.
Jeg opdatere forsat vægt og centimeter på madital.. og kan fortælle, at jeg stadig er lige så glad for siden idag, som da jeg startede min kamp mod kiloene.
Mange hilsner
Niels :-)
13 år26. marts 2011 kl. 18:05
calcit
Hold da op...du har lige givet dig selv chancen for mange år mere.......
13 år26. marts 2011 kl. 19:26
bruger slettet
Dejlig solstrålehistorie... mange gange tillykke med det hele:-)
Jeg synes det er supersejt gået:-)
Jeg synes det er supersejt gået:-)
13 år26. marts 2011 kl. 21:19
Sarah17 (slettet)
Hold da op Niels! Hvor er du bare sej!
Jeg vidste du nok skulle klare at holde vægten..
Jeg har aldrig hørt om nogen mennesker, der har tabt så mange kilo som du har. Du skal virkelig være stolt af dig selv!
Alt muligt held og lykke i fremtiden. Og held og lykke med halvmaraton.. Jeg er selv igang med at træne op til et ;-)
Sarah.
Jeg vidste du nok skulle klare at holde vægten..
Jeg har aldrig hørt om nogen mennesker, der har tabt så mange kilo som du har. Du skal virkelig være stolt af dig selv!
Alt muligt held og lykke i fremtiden. Og held og lykke med halvmaraton.. Jeg er selv igang med at træne op til et ;-)
Sarah.
13 år27. marts 2011 kl. 16:33
Jeg ønsker dig alt muligt held med dit nye liv..
ærgeligt der ikke er mulighed for før og efter billeder ville gerne have set forvandlingen med egne øjne.. for det er da ved gud det mest imponerende vægttab jeg har hørt om.
varme hilsner Tanja