Mod det uendelige… Univers!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Trif
re: Mod det uendelige… Univers!
Den har jeg ikke set endnu - men glææææder mig til at se den!!!!! Både min mand og jeg synes Toy story er fantastisk!! Min yngste er 14 og han ser helst gysere hehe. Men jeg har lokket med en pizza aften hvis vi skal se Toy Story 3 sammen :-)
Den er han med på haha!!!
Satser på det bliver snart :-)
Den er han med på haha!!!
Satser på det bliver snart :-)
14 år8. januar 2011 kl. 16:50
Gumpen (slettet)
Hej Trif
Du kan roligt glæde dig. Min knægt er 4 år og han er fuldstændig væk i Toy Story, og i særdelseshed Buzz. Så meget at hans farfar og farmor har beriget det lille hjem med en Buzz Lightyear action figur som snakker og råber alle de berømte sætninger i et væk - så jeg er tvangsindlagt til at høre på Buzz fra morgen til aften i weekenderne. Det er meget hyggeligt, men gad vide hvor længe sådan nogle batterier kan holde? : -)
Du kan roligt glæde dig. Min knægt er 4 år og han er fuldstændig væk i Toy Story, og i særdelseshed Buzz. Så meget at hans farfar og farmor har beriget det lille hjem med en Buzz Lightyear action figur som snakker og råber alle de berømte sætninger i et væk - så jeg er tvangsindlagt til at høre på Buzz fra morgen til aften i weekenderne. Det er meget hyggeligt, men gad vide hvor længe sådan nogle batterier kan holde? : -)
14 år10. januar 2011 kl. 07:33
Trif
Hehe de holder længe!!! Efter jeg læste din tråd måtte jeg lige på loftet og se om vi stadig havde Toy Story figurer - bingo der var de og med fuld lyd hehe.
14 år10. januar 2011 kl. 08:38
Foss (slettet)
Larmende legetøj er noget bedsteforældre og barnløse tanter har opfundet :-)
Det kunne jo være at der skete et eller andet med det batteri. Det er ihvertfald sket hos os, da børnene var små. ;-)
Det kunne jo være at der skete et eller andet med det batteri. Det er ihvertfald sket hos os, da børnene var små. ;-)
14 år10. januar 2011 kl. 11:27
Gumpen (slettet)
Ja det er voldsomt som sådan noget legetøj kan blinke og larme i en uendelighed. Må hellere lade være med at "pille" ved Buzz, det ville være synd for knægten.
Om ikke andet, så står der badminton på programmet i dag, så der slipper jeg da for den evige optimistiske Buzz.
Officiel vejedag i morgen, så det bliver lidt spændende og se hvad den første uge har betydet for vægten...
Om ikke andet, så står der badminton på programmet i dag, så der slipper jeg da for den evige optimistiske Buzz.
Officiel vejedag i morgen, så det bliver lidt spændende og se hvad den første uge har betydet for vægten...
14 år10. januar 2011 kl. 13:44
veile
Hej Gumpen.
Tror ikke at jeg får min mand til at spise efter en kostplan, men vil alligvel gerne se hvad den indholder. Vil du sende på vivian_veile@yahoo.dk
Tror ikke at jeg får min mand til at spise efter en kostplan, men vil alligvel gerne se hvad den indholder. Vil du sende på vivian_veile@yahoo.dk
14 år10. januar 2011 kl. 22:25
Gumpen (slettet)
Så blev det officiel vejedag.
Nu er den første, erfaringsmæssigt den hårde, uge overstået. Har haft lidt hovedpine og været temmelig irritabel til tider. Har til gengæld fået meget mere overskud og energi, jeg har således fået genoptaget løbekarrieren. Herligt.
Jeg har i den forløbne uge også kastet mig over noget spændende læsestof omkring hvordan man bryder vaner og kommer væk fra bestemte måder at tænke og gøre på.
Tænk, hvis man kunne få ændret mange af de dårlige vaner til sunde vaner, hvilke resourcer kunne man ikke frigøre, når man ikke hele tiden skulle fokuserer på den rette kost, den rigtige motion osv. osv.
Tænk, hvis man bare en dag valgte gulerødderne og nødderne i skålen, fremfor chips og chokoladekage, uden at tænke over det.
Tænk, hvis man bare hoppede i løbeskoene 3 gange om ugen og tog cyklen til købmanden istedet for bilen, uden at tænke over det.
Det er der jeg gerne vil hen, men det bliver en hård omgang med mange op- og nedture.
Der stod et rigtig fint ordsprog, kinesisk tror jeg, som i bund og grund opsummere det:
I starten er vaner som et spindelvæv, senere bliver det som et tykt tov.
Nå, nu ikke mere filosofisk pladder, tilbage til de hårde realiteter!
Vægten sagde 111,5 i morges. Vægttab på 4,2 kg på en uge er mere end godkendt. En del af det er naturligvis væske, men de 4,2 kg mindre på vægten er og bliver nu 4,2 kg MINDRE!
Nu er den første, erfaringsmæssigt den hårde, uge overstået. Har haft lidt hovedpine og været temmelig irritabel til tider. Har til gengæld fået meget mere overskud og energi, jeg har således fået genoptaget løbekarrieren. Herligt.
Jeg har i den forløbne uge også kastet mig over noget spændende læsestof omkring hvordan man bryder vaner og kommer væk fra bestemte måder at tænke og gøre på.
Tænk, hvis man kunne få ændret mange af de dårlige vaner til sunde vaner, hvilke resourcer kunne man ikke frigøre, når man ikke hele tiden skulle fokuserer på den rette kost, den rigtige motion osv. osv.
Tænk, hvis man bare en dag valgte gulerødderne og nødderne i skålen, fremfor chips og chokoladekage, uden at tænke over det.
Tænk, hvis man bare hoppede i løbeskoene 3 gange om ugen og tog cyklen til købmanden istedet for bilen, uden at tænke over det.
Det er der jeg gerne vil hen, men det bliver en hård omgang med mange op- og nedture.
Der stod et rigtig fint ordsprog, kinesisk tror jeg, som i bund og grund opsummere det:
I starten er vaner som et spindelvæv, senere bliver det som et tykt tov.
Nå, nu ikke mere filosofisk pladder, tilbage til de hårde realiteter!
Vægten sagde 111,5 i morges. Vægttab på 4,2 kg på en uge er mere end godkendt. En del af det er naturligvis væske, men de 4,2 kg mindre på vægten er og bliver nu 4,2 kg MINDRE!
14 år11. januar 2011 kl. 07:44
Gumpen (slettet)
Hej Vejle
Jeg har sendt dig en mail.
Jeg har sendt dig en mail.
14 år11. januar 2011 kl. 07:45
veile
Ja tak - jeg har set det :-) Det er godt nok ret begrænset mad han må få......men jeg kan jo prøve at udfordre ham ;-)
14 år11. januar 2011 kl. 15:36
Det lyder smart med interval-vægttab, det vil jeg huske.
Jeg tror det er vigtigt at man hele tiden justerer sine mål og sine målsætninger, det glemte jeg sidst, og det gik galt.
Var på vægten i morges, skulle først ha været i morgen tidlig, men vægten sagde 111,9, så jeg er for alvor kommet i gang. Meget af det er naturligvis væske, men jeg vælger alligvel at se det som noget jeg har slæbt rundt på.
Fortsat god weekend til alle.