#12 af twixen (slettet)
jeg VIL, jeg VIL, jeg VIL - 2011 bliver året hvor jeg skal være TYND :D
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+twixen (slettet)
re: jeg VIL, jeg VIL, jeg VIL - 2011 bliver året hvor jeg skal være TYND :D
Her glæder jeg mig sindssygt meget til at komme i gang med at bruge cyklen som transportmiddel igen. Men med sne og isglatte veje tør jeg simpelthen ikke. Har haft en fald på cyklen for år tilbage, og har desværre fået en kronisk skade (hofte/lænd), som jeg får behandling for med mellemrum. Så is og sne har min dybeste respekt - eller frygt! :-)
Fedt at du er spinninginstruktør. Du er ikke tilfældigvis instruktør et sted i Storkøbenhavnsområdet? Så kunne man godt finde på at dukke op til en time nemlig :-)
Fedt at du er spinninginstruktør. Du er ikke tilfældigvis instruktør et sted i Storkøbenhavnsområdet? Så kunne man godt finde på at dukke op til en time nemlig :-)
14 år7. januar 2011 kl. 09:35
Trif
Nemlig Twixen, afsted til spinning med dig hehe :-)
Og Annika, du må ikke skamme dig - du har en plan og ønsker dig alt mulig fremgang!!!
kh. Trif
Og Annika, du må ikke skamme dig - du har en plan og ønsker dig alt mulig fremgang!!!
kh. Trif
14 år7. januar 2011 kl. 14:04
bruger slettet
for pokker da ... :/
har været syg i faktisk 4 dage nu ...
sådan rigtig syg... med feber, ondt i maven osv...
jeg har spist rigtig usundt og har self ikke fået trænet ...
det fortryder jeg nu hvor vægten er gået op..
damn it ...
vægten siger 120,7 her til morgen...
øv øv øv øv ...
men jeg er ikke til at stoppe ... ikke denne gang...
jeg er oppe på hesten igen spiser få kalorier og skal i dag ned og træne i det nye træningscenter for første gang :)
yeeeah.... :)
skal træne fra 16:30 til ca 19:30 ... så har rigeligt med tid til at forbrænde 500 kcal + styrketræne og måske komme et lille smut i sauna :)
wich me luck folkes...
jeg VIL det her, og en lille uge med sygdom skal ABSOLUT ikke stoppe mig før jeg rigtig er kommet igang ... :P
har været syg i faktisk 4 dage nu ...
sådan rigtig syg... med feber, ondt i maven osv...
jeg har spist rigtig usundt og har self ikke fået trænet ...
det fortryder jeg nu hvor vægten er gået op..
damn it ...
vægten siger 120,7 her til morgen...
øv øv øv øv ...
men jeg er ikke til at stoppe ... ikke denne gang...
jeg er oppe på hesten igen spiser få kalorier og skal i dag ned og træne i det nye træningscenter for første gang :)
yeeeah.... :)
skal træne fra 16:30 til ca 19:30 ... så har rigeligt med tid til at forbrænde 500 kcal + styrketræne og måske komme et lille smut i sauna :)
wich me luck folkes...
jeg VIL det her, og en lille uge med sygdom skal ABSOLUT ikke stoppe mig før jeg rigtig er kommet igang ... :P
14 år11. januar 2011 kl. 10:45
Frandsen1987 (slettet)
Øv at du har været syg. Kender godt det der med, at få ondt af sig selv når man bliver syg. Det er ikke altid nogen god sammensætning når man gerne vil tabe sig. Men hvor er det da bare fedt, at du er klar igen og allerede tager ned og træner i dag, så har du jo den rigtige indstilling.
GOOD LUCK :)
GOOD LUCK :)
14 år11. januar 2011 kl. 11:23
guest
hmmm....
jeg synes det er hårdt lige nu ...
har svært ved at finde motivationen ...
har fri fra job om små 3 kvarter ...og så skal jeg op og træne...
kan bare mærke jeg er sulten og energiforladt...
håber virkelig jeg kan finde et eller andet overskud et sted inden der er gået en time så jeg kan komme afsted og få forbrændt nogle af alle de kalorier jeg har indtaget mens jeg var syg...
SUK .... jeg mangler energi!!....
jeg synes det er hårdt lige nu ...
har svært ved at finde motivationen ...
har fri fra job om små 3 kvarter ...og så skal jeg op og træne...
kan bare mærke jeg er sulten og energiforladt...
håber virkelig jeg kan finde et eller andet overskud et sted inden der er gået en time så jeg kan komme afsted og få forbrændt nogle af alle de kalorier jeg har indtaget mens jeg var syg...
SUK .... jeg mangler energi!!....
14 år11. januar 2011 kl. 15:07
kis (slettet)
hej Annika
Ja op på hesten igen. Du kan godt:-)
Glæder mig til at hører om din fitness tur med din søster
Knus kis
Ja op på hesten igen. Du kan godt:-)
Glæder mig til at hører om din fitness tur med din søster
Knus kis
14 år11. januar 2011 kl. 17:58
Frandsen1987 (slettet)
Håber du kom afsted!! Jeg kender alt for godt de dage, hvor det bliver sidst på dagen på arbejde, og man har mest lyst til at gå hjem og smide sig på sofaen. Men husk på, at du får energi af at træne, og når du kommer hjem er du jo den sejeste på hele jorden, fordi du gjorde det selvom du måske var rigtig tæt på at springe over!!
Kæmp for det :)
Kæmp for det :)
14 år11. januar 2011 kl. 19:02
bruger slettet
fitness ...
ja... jeg elsker at træne, elsker fitness og elsker fornemmelsen man har i kroppen bagefter :)
og JA jeg kom afsted igår selvom jeg var tæt på at springe fra...
men en god oplevelse kan jeg ikke ligefrem sige det var ... :/
jeg har skiftet træningscenter fra min mors til et inde i byen tæt på hvor jeg bor af den ene grund at det blev for dyrt i benzin at køre hele vejen ud til min mors center...
men jeg er altså van til min mors lille lokale center hvor man kender alle og alle kender en....
så jeg skal lige love for det var noget af en omvæltning at træde ind i FitnessWorld i Randers igår ....
jeg kommer ind og kan efter en hurtig skanning af centeret konstatere at jeg er den eneste overvægtige... den ENESTE...
resten af de nok 200 mennesker der træner ligner allesammen nogen der er trådt ud af Paradise Hotel eller Danmarks næste topmodel.
jeg går så hent til skranken hvor en 21 årig pumpet, tatoveret fyr spørg: "hvad vil du?" og ikke "kan jeg hjælpe med noget?"... hmmm...
jeg forsøger at forklare ham at jeg gerne vil meldes ind alt imens han kigger på mig med et blik der siger "Giv dog op".... hmm... jeg tænker "dumme dreng" og skynder mig ind i omklædningsrummet...
her kan jeg se at jeg har taget en forkert t-shirt med i morgenens virvar og er endt med kærestens gamle slidte t-shirt i stedet for min egen...
men det skal IKKE stoppe mig... jeg tager den på, konstaterer at jeg ligner en kombination af et telt og en hval og begiver mig ud i centeret hvor jeg er den ENESTE der er alene afsted, alle andre har en træningspartner eller nogle venner i centeret. jeg tænker endnu en gang "det skal IKKE stoppe mig" og jeg går udfortrødent i gang med at træne...
jeg puster, sveder, kæmper og får det bedre og bedre med mig selv... indtil en flok veninder (meget meget tynde) går forbi og kigger nedværdigende på mig og .. .GRINER.... det var dråben... jeg gør mig færdig... får forbrændt 300 kalorier i alt og smutter hjem med selvværdet på et meget meget meget lille sted...
jeg har IKKE lyst til at tage derop igen... :(
ved godt det nok er en engangsoplevelse... og jeg vil også forsøge at give centeret en chance mere ... men for pokker hvor følte jeg mig dum og fed og alene ... :(
undskyld mit lange udbrud... men blev bare rigtig rigtig ked af det ...
ja... jeg elsker at træne, elsker fitness og elsker fornemmelsen man har i kroppen bagefter :)
og JA jeg kom afsted igår selvom jeg var tæt på at springe fra...
men en god oplevelse kan jeg ikke ligefrem sige det var ... :/
jeg har skiftet træningscenter fra min mors til et inde i byen tæt på hvor jeg bor af den ene grund at det blev for dyrt i benzin at køre hele vejen ud til min mors center...
men jeg er altså van til min mors lille lokale center hvor man kender alle og alle kender en....
så jeg skal lige love for det var noget af en omvæltning at træde ind i FitnessWorld i Randers igår ....
jeg kommer ind og kan efter en hurtig skanning af centeret konstatere at jeg er den eneste overvægtige... den ENESTE...
resten af de nok 200 mennesker der træner ligner allesammen nogen der er trådt ud af Paradise Hotel eller Danmarks næste topmodel.
jeg går så hent til skranken hvor en 21 årig pumpet, tatoveret fyr spørg: "hvad vil du?" og ikke "kan jeg hjælpe med noget?"... hmmm...
jeg forsøger at forklare ham at jeg gerne vil meldes ind alt imens han kigger på mig med et blik der siger "Giv dog op".... hmm... jeg tænker "dumme dreng" og skynder mig ind i omklædningsrummet...
her kan jeg se at jeg har taget en forkert t-shirt med i morgenens virvar og er endt med kærestens gamle slidte t-shirt i stedet for min egen...
men det skal IKKE stoppe mig... jeg tager den på, konstaterer at jeg ligner en kombination af et telt og en hval og begiver mig ud i centeret hvor jeg er den ENESTE der er alene afsted, alle andre har en træningspartner eller nogle venner i centeret. jeg tænker endnu en gang "det skal IKKE stoppe mig" og jeg går udfortrødent i gang med at træne...
jeg puster, sveder, kæmper og får det bedre og bedre med mig selv... indtil en flok veninder (meget meget tynde) går forbi og kigger nedværdigende på mig og .. .GRINER.... det var dråben... jeg gør mig færdig... får forbrændt 300 kalorier i alt og smutter hjem med selvværdet på et meget meget meget lille sted...
jeg har IKKE lyst til at tage derop igen... :(
ved godt det nok er en engangsoplevelse... og jeg vil også forsøge at give centeret en chance mere ... men for pokker hvor følte jeg mig dum og fed og alene ... :(
undskyld mit lange udbrud... men blev bare rigtig rigtig ked af det ...
13 år12. januar 2011 kl. 11:02
kis (slettet)
Kære Annika
Hvor kan du være stolt af at du overvandt dig selv til at tage i finesscenter.
Det er rigtigt godt gået af dig...smiler
Ja folk er meget sårende overfor hinanden. De ved ikke bedre!
Sådan ville du aldrig behandle andre det ved jeg
Det må du så bruge konstrukrtivt og sige til dig selv
"jeg skal fandme vise dem at jeg kan klare det her"
Er der nogen du kunne følges med til fitness?
Du får ige et kram fra kis
Hvor kan du være stolt af at du overvandt dig selv til at tage i finesscenter.
Det er rigtigt godt gået af dig...smiler
Ja folk er meget sårende overfor hinanden. De ved ikke bedre!
Sådan ville du aldrig behandle andre det ved jeg
Det må du så bruge konstrukrtivt og sige til dig selv
"jeg skal fandme vise dem at jeg kan klare det her"
Er der nogen du kunne følges med til fitness?
Du får ige et kram fra kis
13 år12. januar 2011 kl. 15:49
Det er en rigtig god beslurning du har taget ang. fitness.
Det hører jeg gerne mere om.:-)
Så kan du vel osse på opbakning hos din mor?
Ang kost så spiser jeg så sundt som muligt .
3 hovedmåltider og 3 mellem.
Af motion går jeg som nævnt hver dag og en gang om ugen med en veninde i ca 2 tim ofte i bakket terræn.
Vi cykler når vejret er til det og kan da komme op på 20km.
I det nye år vil jeg forsøge at cykle mere.
Possitiv tankegang er osse noget jeg går op i.
God dag:-)
mange hilsner kis