½ kg om ugen - uge 1

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: ½ kg om ugen - uge 1
Jeg melder mig hermed som ½-kg. om ugen-taber.
Jeg har de forgangne 4 uger tabt mig 2,6 kg. af de 20 kg. jeg skal tabe (lægens ordre).
Startvægt 83 kg. - nuværende vægt 80,4. I den forgangne uge: -0,1 kg.

Min eneste strategi er pt. at spise mindre, og håbe på, at jeg en dag igen kan passe mit træningstøj :)
14 år3. januar 2011 kl. 18:06
Er stadig med i denne tråd, men men men da min vægt herhjemme pt er ude er drift og fitness centrets vægt det samme, aner jeg simpelthen ikke hvad jeg vejer. Men er her stadig. har været syg i julen, så har ikke fået trænet som planlagt.
Så min strategi for denne uge er at taste min mad ind igen for at få et overblik her efter jul. Så plejer jeg automatisk også at holde mig fra det der ikke er godt for mig, fordi jeg ikke har lyst til at skulle skrive det ind.

Håber på at have et vægt resultat til næste uge

Go vind og godt nytår :O)
14 år3. januar 2011 kl. 18:21
Jeg melder mig også på banen igen! Vil gerne af med 8 kg på 14 uger - så lidt mere end ½ kg om ugen. Nåede ikke på vægten i morges da jeg sov over mig... Så må opdatere i morgen i stedet.

God vind til alle!
14 år3. januar 2011 kl. 19:23
Hej!
Super flotte vægttab I alle har præsteret!
Jeg tror godt at jeg kan overskue ½ kg om ugen, så jeg vil rigtig gerne være med. Efter at have tabt 45 kg har min vægt nu været stabil i snart 2 år - NU vil jeg gerne tabe de sidste 10-12 kg :) Mit mål er at nå det inden oktober, men meget gerne før! Så måske dette forum her kan bidrage til, at jeg kommer i gang sådan for real ;)

Min vægt er i dag 71,2 kg. Har allerede tabt 800g siden d. 1 januar - tog heldigvis kun 100g på i julen :)

Planen er; groft, grønt og glæde :)
14 år3. januar 2011 kl. 19:48
Sommerfugl...jeg mener der på apoteker er en vægt....prøv der....
14 år3. januar 2011 kl. 21:21
Hvor skønt at vi er blevet så mange her på tråden. Jeg glæder mig til at følge jer alle.
14 år3. januar 2011 kl. 22:04
Nåh ja - havde ikke overvejet at gå på apoteket. Men håber bare ikke det er den slags vægte der snakker. Det magter jeg ikke. Og så er der jo den faktor at jeg har alt det hersens tøj på og at det vil være midt på dagen, hvis jeg vejer mig på apoteket. Starter med at krydse fingre for at vægten i fitness centret er lavet til i morgen og hvis ikke må jeg tage på apoteket eller tage en tur hjem til min forældre. De har to vægte stående :O)

Lidt underligt ikke at vide om man har taget på eller ej. Kan umiddelbart ingenting mærke på mit tøj. Alle mine bukser er stadig for store, så den vej er det jo godt nok. Krydser fingre for at den er sød ved mig. Har ikke vejet mig siden d. 13. dec. Det er laaaang tid siden, når man ellers er afhængig af sin vægt. En kold tyrker kan man næsten kalde det.

Nårh - det var vist et lidt langt indlæng uden rigtigt indhold.

Go tirsdag til alle og fortsæt det gode arbejde :O)
14 år4. januar 2011 kl. 12:09
Nå så fik jeg endelig vejet mig. Udgangspunktet er således 89,3 puha julen har ikke været god. Glæder mig til at høre hvordan det er gået alle om en lille uges tid.
14 år4. januar 2011 kl. 14:31
Har tabt mig 6 kilo siden november. Klarede jul og nytår uden de store udsving. Vejede i dag 83,6 kg, er 169 cm høj. Endelig mål er 65 kg til sommer.

Held og lykke
14 år4. januar 2011 kl. 14:51
Mandagsvejning vægt nu 92,6 har tabt 2.1 kg siden sidste mandag.....Calcit.
14 år10. januar 2011 kl. 09:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...