Tanja K. rejsen mod det endelige mål

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Tanja K. rejsen mod det endelige mål
Det er altså utrolig at i kan få jeres krop til at bevæge sig i retninger som den slet ikke er hængslet til :-)
Min er i hvertfald slet ikke bygget til Zumba.. Har ikke hverken rytme eller motorik til det.
Jeg er imponeret over alle der tør se sig selv i den situation, hvad endten det er spejl eller på video.

Synes i er super modige..

Knus
Mihcael.
14 år5. januar 2011 kl. 17:42
re: Tanja K. rejsen mod det endelige mål
Hej Tanja
Jeg følger med begejstring med i din tråd her fra sidelinjen og jeg synes du gør det rigtig godt!
Lige en indvending til Zumbaspillet til Kinect, Xbox. Min kæreste har læst flere anmeldelser af spillet, og det skulle ikke være særlig godt..Jeg ved ikke med zumba til wii, men det skal da prøves, det kan min kæreste også hente gratis :)

Et godt træningsspil til kinect skulle være 'Your shape'. Et spil hvor man næsten ikke opdager at man træner, jeg har ikke prøvet det, men det skal ihvertfald købes inden for så lang tid :D

Kan godt ske jeg blander mig mere i fremtiden, da jeg endelig har fået noget motivation igen til at bekæmpe de sidste 8 kg. :)
14 år5. januar 2011 kl. 17:51
Wuuhuu det går næsten uhyggelig stærkt 76,6 minus 300 g siden igår.

scwicky tusind tak for at du havde lyst til at give dig til kende og tak for kommentarene. håber du får en dejlig dag.

Igår oplevede jeg noget lidt underligt... jeg lagde mærke til at jeg havde et ømt knæ først på dagen og nu har mine knæ ellers ikke gjort opmærksom på sig selv de sidste par måneder - men i løbet af dagen igår blev ømhed til konstant smerte og nu kan jeg nærmest hverken sætte eller rejse mig, gå på trapper eller bøje knæet.. jeg dansede ikke zumba eller lavede andre belastende ting - så jeg fatter det ikke helt. de smerter jeg oplevede da jeg var tungere, var bare sådan nogle pludselige Jag, som forsvandt i løbet af få sek. det her er helt anderledet og stråler ned i underbenet.. jeg giver det et par dage og bliver det ikke bedre, må jeg da vist hellere snakke med min læge.

Jeg vil sætte mig ned og slappe af med en bog, lidt tv og andre mindre aktive ting og se om ikke det kan aflaste lidt i dag.

Sneen har dalet ned hele natten, så et nyt frisk lag sne pryder naturen derude...

kan i have en dejlig dag

varme og "smertende hilsner" (pylder Av AV!)

Tanja
14 år6. januar 2011 kl. 08:21
Godmorgen Tanja:-)
Super sejt gået med vægten....smiler.
Ærgeligt med dit knæ håber det bedste for dig.

Ha`en go`dag.

Knus kis
14 år6. januar 2011 kl. 08:48
Meget flot med vægten! Du har tabt det, jeg har tabt på en uge, på én dag! :-) Er slet, slet ikke misundelige :-)

Det lyder ikke rart med knæet. Har du haft knæproblemer før? Jeg har, desværre. Når jeg sommetider får lidt smerter i det ene knæ, tager jeg det i opløbet ved at være lidt forsigtig i et par dage, og så går det i sig selv igen. Så det lyder fornuftigt med at skippe zumbaen og andre ting, der kan vride/belaste knæet i lidt tid.
14 år6. januar 2011 kl. 10:29
Tak i to skønne kvinder...

Jeg har ikke haft direkte problemer med mine knæ før - kun nogle Jag i knæet som varede et par sekunder men det var da jeg var tungest og hvis jeg feks. gik for hurtigt op af trapper eller gik ned i knæ og skulle rejse mig igen ell. så jeg fatter det ikke lige.

jeg lagde mig på sofaen efter jeg havde skrevet det sidste indlæg og faldt i søvn - jeg er først lige vågnet igen, så jeg er helt groggy.. men knæet smerter stadig øv.. :-( håber du har ret i at det går i sig selv ved at passe lidt på i nogle dage... knus
14 år6. januar 2011 kl. 11:29
Nu kan det godt være at du mener noget andet med konstante smerter. Jeg tænker bare - hvis det gør ondt når du ikke bevæger led eller muskler (altså er helt stille) så ville jeg da blive ret bekymret........
14 år6. januar 2011 kl. 12:43
FLOT!!!!!!!!!! Vægttab, det er bare virkelig godt!!!
Stort tillykke Tanja.

Dit knæ er noget møg, jeg har altså hørt fra andre Zumbaer at knæene godt kan blive "trætte". Tror det er vigtigt du passer på, evt en læge/fysioterapeut??

Knus Trif
14 år6. januar 2011 kl. 13:19
Hej vejle og trif tak for jeres indlæg

vejle det gør knap så ondt når jeg bare holder mig i ro men skal det bøjes bare lidt får jeg lyst til at bande meget højt og meget grimt....

trapper er nærmest som et totur instrument og vi har to etager i huset har overvejet at sætte mig på trinnene og humpe baglæns op.. :-(

Trif - håber bare der er tale om et træt og overbelastet zumba knæ - he he det føles lidt varmt men det er ikke hævet eller noget... det knaser også i knæet når jeg prøver at bøje det og det har jeg aldrig oplevet før.

Håber ikke det bliver ved i ret lang tid, det sætter da ihvertfald en grundig stopper for zumba og cykling...
14 år6. januar 2011 kl. 13:45
Hej Tanja
Som Trif siger få lægen til at undersøge knæet.
Men som du selv siger er det nok et overbelastet zumba knæ:-(
Ja det er svært med trapper i sådan en situation.
God bedring.-)

Knus kis
14 år6. januar 2011 kl. 14:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...