#22 af Tanjaknoth (slettet)
Tanja K. rejsen mod det endelige mål
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Tanjaknoth (slettet)
re: Tanja K. rejsen mod det endelige mål
Smiler... Tak for komplimenten Twixen - jeg er også 2 år yngre på det billede - he he men det er nu ikke fordi jeg er blevet overfaldet af grå hår og rynker siden da - det er fra min vægtøgning jeg vejer nok omkring de 85 på det billede. der ligger også et par stykker fra da jeg var størst - suk jeg er ikke mørkhåret mere, men har min egen naturlige mellemblonde hårfarve nu - men det kan da være der snart skal ligges nogle friske og slankere billeder ind igen :-)
PS min mand ved godt han er heldig - han er ihvertfald ikke stukket af endnu og nu har han holdt ved de sidste 14 år - og vi elsker hinanden meget højt stadigvæk <3
Stort knus
PS min mand ved godt han er heldig - han er ihvertfald ikke stukket af endnu og nu har han holdt ved de sidste 14 år - og vi elsker hinanden meget højt stadigvæk <3
Stort knus
14 år4. januar 2011 kl. 12:00
twixen (slettet)
re: Tanja K. rejsen mod det endelige mål
Årh hvor sødt :-) Det mørke hår klæder dig utrolig godt.
14 år4. januar 2011 kl. 12:09
Tanjaknoth (slettet)
re: re: Tanja K. rejsen mod det endelige mål
Takker - jeg kan også godt lide det mørke men grunden til at jeg ikke farver det mere er at det skal holdes ved lige en gang om måneden, for at undgå de der kedelige udvoksninger og det rækker ud over min økonomiske formåen lige pt - jeg er jo blevet lidt af en fattigrøv - selvom vi dog ikke mangler noget.. smiler ;-D
14 år4. januar 2011 kl. 12:13
twixen (slettet)
Det kan jeg forstå. Jeg skal snart til frisøren og have en helfarve. For mange grå hår kigger frem, og jeg er "kun" 34 :-(
14 år4. januar 2011 kl. 13:12
calcit
Nej naturligvis er det jeg skrev ikke negativt ment...til hverken Tanja eller Twiksen - er ked af at man i bedste menig kan misforstås .....Men belært af et liv med mange forskellige typer mennesker som ikke lige synes det må gå for godt for andre, ved jeg, at man måske ikke altid kan være åbenmundet selvom det der skrives er ærligt.....nogen får hurtigt ondt et vist sted...så hermed skåret ud i pap! ;D.....smiler Calcit.
14 år4. januar 2011 kl. 14:59
Tanjaknoth (slettet)
Hej Calcit tusind tak for dit indlæg - jeg forstod det absolut ikke negativt... men der er altid muligheder for misforståelser når man ikke har et kropssprog at forholde sig til... smiler...
I dag har været en rigtig dovne dag - jeg har stort set ikke lavet dagens gode gerning, jeg har det ikke alt for godt og føler mig både træt og uoplagt - men de dage giver jeg mig selv lov til bare at "være" jeg har dog holdt den gode stil hvad angår maden, nu hænger jeg jo med røven i vandskorpen lige under 88 så det er jo med at presse citronen, så vægten kan komme lidt tættere på 77,1 så er jeg jo tættere på at have tabt endnu et kg.. smiler.. og jeg er ikke alt for begejstret for at gense et "forladt tal på vægten" og når der kun er 100 g til forskel så kan det at gå på vægten hver dag give følelsen af både op og nedture ;-)
I dag har været en rigtig dovne dag - jeg har stort set ikke lavet dagens gode gerning, jeg har det ikke alt for godt og føler mig både træt og uoplagt - men de dage giver jeg mig selv lov til bare at "være" jeg har dog holdt den gode stil hvad angår maden, nu hænger jeg jo med røven i vandskorpen lige under 88 så det er jo med at presse citronen, så vægten kan komme lidt tættere på 77,1 så er jeg jo tættere på at have tabt endnu et kg.. smiler.. og jeg er ikke alt for begejstret for at gense et "forladt tal på vægten" og når der kun er 100 g til forskel så kan det at gå på vægten hver dag give følelsen af både op og nedture ;-)
14 år4. januar 2011 kl. 15:27
Tanjaknoth (slettet)
blev helt bange da jeg læste mit eget indlæg igennem - der skulle selvfølgelig stå 78 det er hermed rettet
14 år4. januar 2011 kl. 15:29
Trif
88 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hmm det er vist tastefejl Tanja hehe, grimme tal!!!
Og det er vigtigt at passe på sig selv - slap af dage skal der også være!!
Håber du er bedre imorgen,
knus Trif
Hmm det er vist tastefejl Tanja hehe, grimme tal!!!
Og det er vigtigt at passe på sig selv - slap af dage skal der også være!!
Håber du er bedre imorgen,
knus Trif
14 år4. januar 2011 kl. 15:30
Tanjaknoth (slettet)
Trif- jep jeg opdagede det først da jeg havde sendt den afsted .-- blev helt bange... puha.. griner...
14 år4. januar 2011 kl. 15:33
Jeg har luret på dit billede på fb, søde Tanja. Det er sjovt, som man kan få en idé om, hvordan en person ser ud ved at læse dennes tekster. Men du ser slet ikke sådan ud :-) Du ser meget yngre ud, end jeg havde forventet. Og du ser i øvrigt knald godt ud :-) Sig til ham din mand, at han er heldig ;-)