Tanja K. rejsen mod det endelige mål

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Tanja K. rejsen mod det endelige mål
Sejgt Tanja

Knus Knud
13 år3. marts 2011 kl. 16:30
Lyder rigtig flot med farverne, fedt når man lige bryder det lidt i alt det hvide!!

Meget underligt ikke at have dyr i huset, så har man den der tomme følelse!! Men sandt skal være at det gør rengøringen nemmere og pludselig ved man hvor rene ens gulve kan være....

Det er nok heller ikke midt i sorgprocessen at en ny skal indtage pladsen, og tænker der skal være ro omkring dig når og hvis der skal komme ny hund!!??

Knus Trif
13 år3. marts 2011 kl. 17:53
Tak Knud og Trif ;-)

Trif der bliver ikke tale om en ny hund, ihvertfald ikke forløbig.. ;-) vi skal passe min svoger og svigerindes to hunde en labrador og en mobs når der bliver nibefestival. smiler.. men overvejer på et tidspunkt at få 2 katte - (vi har også altid haft kat, men min hunkat blev kørt ned for 5 år siden) lige pt skal vi ikke have dyr, min kæreste har voliere nede i vores værksted med en masse fugle som han opdrætter... så selvom der er tomt i huset er det helt rart at det er let at slippe net om ved rengøringen :-) vi har haft gæster hver eneste dag siden vi "kom af med" vores rottweiler og ungerne har haft venner på besøg, det er helt rart at folk igen har lyst til at besøge os ;-)

kan i have en dejlig weekend.

knus Tanja
13 år4. marts 2011 kl. 18:51

God weekend til dig Tanja:)
Knus kis
13 år12. marts 2011 kl. 09:25
Hej kis tak for din hilsen

Vi har fået 2 nye beboere i huset Trille og Frida som er main coon blandinger... ungerne kunne næsten heller ikke holde ud at der var så tomt i huset... og de er på 2 dage faldet godt til.

vægten siger 73,9 så det går den rigtige vej.... så det er blevet til minus 22,1 kg siden september 10 (6 mdr) siden januar er det ikke blevet til meget i forhold til i starten, men hellere at det går lidt langsomt og vægtabet bliver stabilt end at jeg skal kæmpe for at holde vægten, når jeg er tilfreds.

humøret er blevet bedre men jeg har meget at se til, derfor mit store fravær her på madital.. men jeg forlader ikke skuden uden at sige det først. smiler.. kan i have en dejlig dag derude.

knus Tanja
13 år14. marts 2011 kl. 11:52
Hej Tanja

Tillykke med familieforøgelsen ;o) Hvor er det dejligt for jer.
Og flot at vægten stadig er nedadgående!
Dejligt at du holder humøret højt. Nu kommer foråret også snart. Tænk hvor skønt det bliver at trække i forårs- og sommertøjet med en krop, der er 22 kg lettere!
13 år14. marts 2011 kl. 13:26
Kære Tanja

Sejgt med alle de kilo. Tror det er en god strategi du har valgt med at tabe dig lidt mere roligt

Knus Knud
13 år15. marts 2011 kl. 22:28
Hej Pige kbh og knud

tak for beskederne... ja det bliver skønt at være let påklædt til sommer uden at skal være ked af min krop.

vægten sagde 73,7 til morgen.. .super dejligt.... !

jeg har også knoklet rundt de sidste dage, så jeg får brændt nogle kalorier af.

Misserne er faldet godt til alerede og de opføre sig som om de altid ha boet her.. det har virkelig vakt stor glæde med sådan et par stykker.

håber i har det godt derude

knus Tanja
13 år15. marts 2011 kl. 23:38
Hej Tanja, tillykke med de nye familiemedlemmer :-) Nu er der da liv i huset efter Trille og Frida er kommet, tænker jeg!! Er det killinger??
Vi har også katte, op i alderen - så det er mest nus mig her, nus mig der, sove i sofa, nusse, sove foran brændeovn, fange en mus (pligt tror jeg) sove lidt mere!!!

Håber du har det godt og det hele hænger sammen for dig.
Knus Trif
13 år18. marts 2011 kl. 11:36
vægt 73,5 og tæt på de magiske 60.ere

Kattene er killinger på 7 mdr og fuld af spilopper, de er renlige, kærlige og legesyge... og det er bare skønt at have fået et par nye familie medlemmer... ;-)

alting går stille og roligt i det lille hjem, min søn går stadig hjemme men nu fik vi da svar fra sønderholm skole igår og de har 2 resource krævende børn i forvejen i en klasse med 20 børn i bh. klassen så de
vil ikke have min søn, så nu er der kun bislev skole, som ligger længst væk af de 4 skoler der er i området men da det er den der hører til vores skole distrikt, kan de ikke sige nej til at optage ham. så jeg regner med at vi skal besøge dem tirsdag og så kan han starte onsdag og så skal han lige trænes i at kører i skolebus alene for han skal kører i 3 kvarter både morgen og eftermiddag jeg synes det er forkasteligt at vi er knyttet til en skole der ligger så langt væk bare fordi vi ligger 3 km uden for nibe hvor hovedskolen ligger... :-(( men vi får det bedste ud af det, bislev skole er en lille skole og der vil min søn sikkert komme til at trives.... vi har ikke hørt noget fra de sociale myndigheder endnu, men de rider sikkert heller ikke samme dag som de sadler og da jeg ved at jeg giver mine børn den bedst mulige opvækst er jeg begyndt at tage det i stiv arm, jeg har ikke noget at frygte fra deres side så alt i alt går det fint herhjemme den eneste ting der går mig på er at jeg begyndte at ryge igen, da vi fik vores rottweiler aflivet men da begyndte vægten også at gå nedad igen efter en måneds stilstand, så jeg har lovet mig selv at om tre mdr og forhåbentlig de sidste minus 8 - 10 kg så stopper jeg med at ryge igen... no problemo... jeg kunne jo holde sidst og så skulle jeg jo kunne holde igen til den tid...

kan i have en dejlig dag derude knus Tanja
13 år19. marts 2011 kl. 10:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...