#242 af Tanjaknoth (slettet)
Tanja K. rejsen mod det endelige mål
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Tanjaknoth (slettet)
re: Tanja K. rejsen mod det endelige mål
Er i fuld gang med at male køkken, et frygteligt stort køkken på 9x9 m - 81 m2 (det var det jeg faldt for ved huset i sin tid, nu er det nærmest en forbandelse, da det kræver sin mand/kvinde at holde rent der)
men det må da sætte fut i forbrændingen, de sidste par dage uden hund, har givet mig rengørings flip og hele hytten har fået en ordentlig omgang, jeg har ikke sovet mange timer de sidse mange dage men nu er jeg snart færdig med at endevende det hele...
Jeg er desværre faldet i røgfælden de sidste par dage men har lovet mig selv at stoppe igen i morgen...
jeg venter med at gå på vægten til den 1 marts men er sikker på at jeg nok skal nå mit mål på det halve kg.
Hvis jeg når det, vil jeg sætte mig et mål på 2 kg i marts så jeg kommer ned på 73,00 det er ikke nogle særlig vilde mål i forhold til hvad jeg hidtil har opnået, men jeg er bare såå stolt over at jeg i det mindste har holdt vægten under mit rygestop...
Jeg håber i får en dejlig dag derude..
knus Tanja
men det må da sætte fut i forbrændingen, de sidste par dage uden hund, har givet mig rengørings flip og hele hytten har fået en ordentlig omgang, jeg har ikke sovet mange timer de sidse mange dage men nu er jeg snart færdig med at endevende det hele...
Jeg er desværre faldet i røgfælden de sidste par dage men har lovet mig selv at stoppe igen i morgen...
jeg venter med at gå på vægten til den 1 marts men er sikker på at jeg nok skal nå mit mål på det halve kg.
Hvis jeg når det, vil jeg sætte mig et mål på 2 kg i marts så jeg kommer ned på 73,00 det er ikke nogle særlig vilde mål i forhold til hvad jeg hidtil har opnået, men jeg er bare såå stolt over at jeg i det mindste har holdt vægten under mit rygestop...
Jeg håber i får en dejlig dag derude..
knus Tanja
13 år24. februar 2011 kl. 12:32
biologi c
øv. du faldet i røjfælden.
når men du har jo engang sagt farvel til
smøjerne. så nu er der kun fælden tilbage. det er flot at du har erkendt at det er en fælde.
prøv at tabe dig først og så kvitte smøjerne bagefter, det må være hårt samtidigt, så det var en god periode. med klarer målsætninger.
held og lykke.
når men du har jo engang sagt farvel til
smøjerne. så nu er der kun fælden tilbage. det er flot at du har erkendt at det er en fælde.
prøv at tabe dig først og så kvitte smøjerne bagefter, det må være hårt samtidigt, så det var en god periode. med klarer målsætninger.
held og lykke.
13 år24. februar 2011 kl. 15:50
kis (slettet)
Hej Tanja
Dejligt stort køkken I har. Ja der er noget at holde rent:-)
Du kan være stolt af dig selv du holder vægten...smiler
Og smøgerne dem styrer du også det ved jeg du kan.
At gøre rent er jo motion for både krop og sjæl!
Tænker på dig.
Knus kis
Dejligt stort køkken I har. Ja der er noget at holde rent:-)
Du kan være stolt af dig selv du holder vægten...smiler
Og smøgerne dem styrer du også det ved jeg du kan.
At gøre rent er jo motion for både krop og sjæl!
Tænker på dig.
Knus kis
13 år24. februar 2011 kl. 16:06
Tanjaknoth (slettet)
tak Biologi c og kis for jeres komentare <3
I dag vil jeg give mig i kast med at male døre og trappe i huset... jeg har et kæmpe behov for at tingene ser ordentlig ud omkring mig - glæder mig inderligt til det bliver forår og vi kan komme igang ude i haven :-)
Jeg var med kæresten og en god veninde til erotik messe igår det var en sjov oplevelse, jeg havde købt en rigtig flot tunika i str medium som jeg ellers ikke kunne passe da jeg købte den, men igår kunne jeg bare krybe i den og den sad super godt... er så glad for at være nået så langt... men jeg ser frem til at kroppen er blevet helt trimmet men det sker desværre ikke over en uge.. men jeg har heldigvis ikke nogen deadline så jeg tager en dag af gangen og ser hvad der sker.
'
kan i have en dejlig søndag.
mange hilsner
Tanja
I dag vil jeg give mig i kast med at male døre og trappe i huset... jeg har et kæmpe behov for at tingene ser ordentlig ud omkring mig - glæder mig inderligt til det bliver forår og vi kan komme igang ude i haven :-)
Jeg var med kæresten og en god veninde til erotik messe igår det var en sjov oplevelse, jeg havde købt en rigtig flot tunika i str medium som jeg ellers ikke kunne passe da jeg købte den, men igår kunne jeg bare krybe i den og den sad super godt... er så glad for at være nået så langt... men jeg ser frem til at kroppen er blevet helt trimmet men det sker desværre ikke over en uge.. men jeg har heldigvis ikke nogen deadline så jeg tager en dag af gangen og ser hvad der sker.
'
kan i have en dejlig søndag.
mange hilsner
Tanja
13 år27. februar 2011 kl. 10:50
Tanjaknoth (slettet)
vægt 74,8 og taljemål 75 jeg nåede mit mål - mit næste mål er 72,8 til den 1 April ;-)
13 år3. marts 2011 kl. 08:03
kis (slettet)
Hej tanja
Sikke en flot talje og vægt;)
Godt gået af dig...smiler
Knus kis
Sikke en flot talje og vægt;)
Godt gået af dig...smiler
Knus kis
13 år3. marts 2011 kl. 08:20
Trif
Super flot Tanja, det er flot klaret!!! Hvordan går det med dit male projekt ;-)
Knus Trif
Knus Trif
13 år3. marts 2011 kl. 11:41
bruger slettet
Flot at du nåede dit mål:-)
13 år3. marts 2011 kl. 11:42
Tanjaknoth (slettet)
tusind tak for skulderklappet i skønne mennesker :-)
Trif jeg har fået malet færdig rundt omkring, det er blevet super lækkert, mangler dog lige nogle døre og karme...
de to af væggene i mit køkken alrum er blevet helt koks grå men når alt andet i køkkenet stort set er hvidt så er det super flot med et knæk i farveskalaen.. er såå glad for det, er også ved at se det positive i ikke at have hund, rengørings nivauet er godtnok steget og det er langt lettere at holde både gulve og vægge rene.. smiler.. men savner godtnok min dreng - der er en underlig tomhed uden ham, kom også til at tænke på at jeg aldrig i hele mit liv har eksisteret uden et dyr i huset... hmm
kan i have en dejlig dag derude
knus Tanja
Trif jeg har fået malet færdig rundt omkring, det er blevet super lækkert, mangler dog lige nogle døre og karme...
de to af væggene i mit køkken alrum er blevet helt koks grå men når alt andet i køkkenet stort set er hvidt så er det super flot med et knæk i farveskalaen.. er såå glad for det, er også ved at se det positive i ikke at have hund, rengørings nivauet er godtnok steget og det er langt lettere at holde både gulve og vægge rene.. smiler.. men savner godtnok min dreng - der er en underlig tomhed uden ham, kom også til at tænke på at jeg aldrig i hele mit liv har eksisteret uden et dyr i huset... hmm
kan i have en dejlig dag derude
knus Tanja
13 år3. marts 2011 kl. 12:59
Jeg ved det må være hæsligt ikke at have ham, og så møg hamrende tomt når man går hjemme i huset. Jeg kender det alt for godt!!
Vi har "nemmere" hunde nu, efter den sidste rottweiler gik bort valgte jeg jo at have en pause.
Men uden hund, det kunne jeg ikke. Elsker mine hunde (golden og gravhund), men savner stadig rottweileren hehe.
Det bliver nemmere, det ved du jo. Bare så synd for dig, når der nu er så rigeligt at kæmpe med i dit liv!!
Varme kram og tanker, Trif.