Tanja K. rejsen mod det endelige mål
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Tanja K. rejsen mod det endelige mål
Det lyder rigtig træls.
Kender det alt for godt... Håber du kommer i godt humør igen... :(
Kender det alt for godt... Håber du kommer i godt humør igen... :(
13 år20. februar 2011 kl. 20:40
PigeKbh (slettet)
Puh, hvor jeg føler med dig. Jeg er KÆMPE hundeelsker og tidligere hundeejer. Jeg ved udemærket, hvor svært det er at skille sig af med de kære kræ. Men bliver jo tæt knyttet til dem, og det føles næsten som at miste et familiemedlem. Men det super positive ved historien er jo, at din kære Rotweiler får et godt liv hos sin nye ejer. Han vil jo træne med den, og da han bruger den på sit arbejde, så er han jo hele tiden sammen med den. Selvfølgelig vil der stadig være et savn hos dig, men det er jo rart at vide, at den stadig vil få et godt hjem. Flot at du gør det for din børn, men jeg forstår godt, det er en tung beslutning. Jeg sender dig alle mine bedste tanker.
13 år20. februar 2011 kl. 23:05
Tanjaknoth (slettet)
Tak for jeres medfølelse :-) sov godt derude <3
Knus Tanja
Knus Tanja
13 år20. februar 2011 kl. 23:29
lhl1968
Uha jeg føler med dig.
Der findes bare ikke noget værre.
Har selv prøvet at skille mig af med en hund. Den bor så heldigvis nede ved min søster i dag og har det rigtig godt den dag i dag og jeg nyder at kunne komme ned og besøge den en gang imellem.
Der findes bare ikke noget værre.
Har selv prøvet at skille mig af med en hund. Den bor så heldigvis nede ved min søster i dag og har det rigtig godt den dag i dag og jeg nyder at kunne komme ned og besøge den en gang imellem.
13 år21. februar 2011 kl. 05:52
Tanjaknoth (slettet)
Vagtmanden som skulle have min rottweiler kunne ikke bruge ham aligevel, da han desværre har stærke agressioner over for fremmede hunde.... så han kørte til dyrlægen med ham i eftermiddag hvor han fik en sprøjte at sove ind på ;'-( jeg anede ikke det ville gøre så ondt.. jeg er fuldstændig knust men vi var også enig om at han ikke skulle tilbage hertil, da det ville starte som det sluttede inden han blev hentet... så selvom det har været den værste beslutning jeg har taget i mit liv, så ved jeg det er det bedste for ungernes skyld. hulk... :-(
kan i have en dejlig aften derude
knus
kan i have en dejlig aften derude
knus
13 år21. februar 2011 kl. 21:06
tibet (slettet)
Hej Tanja
Føler med dig. Min bror og svigerinde har tre schæfere. Det er deres "børn". De har valgt ikke at få børn, så derfor. Men de mistede en af dem ved at den blev kørt over, og det sørgede de over i lang tid. Men jeg kan godt forstå dig hensynet til at dine børns venner kan komme og lege er naturligvis vigtigere.
Knus knud
Føler med dig. Min bror og svigerinde har tre schæfere. Det er deres "børn". De har valgt ikke at få børn, så derfor. Men de mistede en af dem ved at den blev kørt over, og det sørgede de over i lang tid. Men jeg kan godt forstå dig hensynet til at dine børns venner kan komme og lege er naturligvis vigtigere.
Knus knud
13 år21. februar 2011 kl. 21:32
Tanjaknoth (slettet)
Tak Knud
13 år21. februar 2011 kl. 23:19
Trif
Kære Tanja
Er selv Rottweiler fan og haft rottweilere i mange år, dog med pause nu - har ikke tiden til den fornødne træning..
Føler så inderligt med dig!!!
Knus Trif
Er selv Rottweiler fan og haft rottweilere i mange år, dog med pause nu - har ikke tiden til den fornødne træning..
Føler så inderligt med dig!!!
Knus Trif
13 år22. februar 2011 kl. 12:21
Tanjaknoth (slettet)
Tak Trif :'-( Jeg anede ikke at sorgen over ham ville være så stor... men det er svært at lave om på nu.. jeg ved også at det i bund og grund er den rigtige beslutning, selvom jeg er modstander af at man tager et dyr til sig for at skille sig af med det igen.. jeg har haft hund hele livet vores gamle hund blev 10 år og blev aflivet for 2 år siden, men det var en anden sorg, for han var gammel og mæt af dage så det var lettere at acceptere at det nu engang var sådan, Diesel her, han var 2,5 år gammel og ville have haft mange gode år endnu, men mine børns barndom blev præget for meget af det i negativ retning, så jeg måtte tage det valg trods modstand i min sjæl... :-(
13 år22. februar 2011 kl. 18:48
vægten har ikke rykket sig ud af stedet - hvilket er okay jeg har ikke travlt lige pt
humøret er helt i bund :-( vi har taget det valg at komme af med vores højt elskede rottweiler - han blev hentet af en vagtmand igår, som skal bruge ham som arbejs partner, (jeg har trænet ham ved DCH, og han er en rigtig dygtig hund og for fanden hvor jeg savner ham ;-( det gør ondt helt dybt ind i sjælen, men grunden til at vi tog det valg er at vores datter har klaget over at flere af hendes veninder ikke må komme her i huset, så længe der er en rottweiler her... jeg har overvejet det i en måneds tid, men mine børns trivsel vejer tungere end tabet af min dejlige dreng.. jeg har haft ham siden han var 9 uger og han er nu 2,5 han og jeg har gået sammen hver eneste dag - trænet, leget og nusset... SUK! håber han er glad og ikke føler den smerte, som jeg føler over den sorg det er at miste en dejlig ven.
Humøret skal nok blive bedre det ved jeg, men havde bare brug for at læsse af...
håber i får en dejlig søndag aften.
knus Tanja