Tanja K. rejsen mod det endelige mål

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Tanja K. rejsen mod det endelige mål
Hvor er det skønt med sådan en hjertelig velkomst ;-)

Sascha tusind tak for komplimenten og stort tillykke med vægten - super flot.. så skal du bare helt på højkant.

Varme hilsner til alle i skønne mennesker

Tanja

Ps jeg kommer nok mest på om aftenen da jeg har sønnemand hjemme lige i tiden, han får hjemme undervisning indtil vi har fundet en egnet skole til ham.

Dette bevirker også at tiden til motion bliver begrænset, mit næste delmål må være at komme ned på 75,00 til den 1 marts, det er et meget lille men opnåeligt mål og det hjælper jo altid på motivationen at "binde" sig til at komme herind og fortælle hvordan det går. så taber jeg mig mere end det halve kg på 14 dage, så er det kun glædeligt.

Jeg er forresten stadig røgfri, hvis nogle skulle være i tvivl.. så jeg er faktisk stolt over at vægten kun har svinget et par hundrede gram op og ned og ellers har holdt sig på 75,5 jeg har dog ikke været under de 75,5 så det kunne være skønt at nå mit mål denne gang.

Bare tanken om at der så kun er 5 kg ned til 60.erne det er da vildt fedt.. og meget overskueligt.

kan i have en dejlig blæsende tirsdag derude.

knus
13 år15. februar 2011 kl. 12:02
Hej Tanja,
Ja jeg er her skam også stadig.. Er selvfølgelig helt enig i at familien kommer først i det tilfælde..

Det sagt er jeg naturligvis også glad for du stadig har tid til os.. Specielt til alle de nye herinde.. Er sikker på de ligsom jeg har og vil nyde godt af din energi herinde..

Stort Knus
Michael.
13 år16. februar 2011 kl. 01:53
Så har sneen lagt sig i det nordjyske igen, så det kan da være vi skal lufte kælkene, ovre på bakken i dag.

Vægten har ikke lavet de vilde udsving, men det gør den jo heller ikke nødvendigvis, bare fordi jeg har besluttet mig for at give den endnu en skalle med at høvle kg af sidebenene...

Jeg må indrømme at jeg er blevet meget mere glad for det jeg ser i spejlet og når jeg går forbi butiks ruder skal jeg lige kigge en ekstra gang, for at være sikker på at den der "slanke" person i spejbilledet virkelig er mig.. Jeg tror nu den her måneds tid, hvor jeg bare har holdt vægten har været god for mig, hjernen har fået tid til at følge med kroppen og det samme har huden... men nu vil jeg gerne være "rigtig slank" - jeg får dog komplimenter alle steder fra og nogle kan sågar ikke genkende mig.. he he - mange fatter ikke at jeg ikke er færdig med at tabe mig og nogle giver ovenikøbet udtryk for at (jeg skal passe på mig selv og sørge for at stoppe inden jeg bliver for tynd) - selvfølgelig stopper jeg inden da, mit ideal billede af mig selv har ikke knogler strittende ud over det hele... smiler...

Jeg er blevet rigtig glad for at dyrke både pilates og power yoga - det giver virkelig noget til trimningen af kroppen, samtidig med at man hurtigt mærker at man bliver stærkere, mere flexibel og "lettere" .

kan i have en dejlig dag derude

knus Tanja
13 år16. februar 2011 kl. 09:53
Har nu lagt før og efterbillede ind i gruppen - os fra mad i tal - på facebook... så hvis der er nogle der vil se men ikke tør sende en venneanmodning, så er billederne nu offentligt tilgængelig.

knus Tanja
13 år17. februar 2011 kl. 11:37
re: re: Tanja K. rejsen mod det endelige mål
Hej

Godt gået. Jeg har ansøgt om at blive medlem af gruppen - hvem kan godkende?
13 år17. februar 2011 kl. 12:10
det er lise jensen som skal godkende dig det er hende der er stifter af gruppen

knus Tanja
13 år17. februar 2011 kl. 12:19
Okay :-)

Håber jeg hun gør snart.
13 år17. februar 2011 kl. 12:47
Hej Tanja,
Hvor er det rart at høre om oplevelserne "efter" målet.
At kunne begive sig forbi butiksvinduerne uden at skulle kigge den anden vej, eller haste forbi.

Er vel i bund og grund derfor vi står alt dette igennem. Retter op på fortidens forfejlede prioriteringer, så vi kan se os selv i spejlet og være glade for hvad vi ser.
Bevares det gør da heller ikke noget hvis man skiller sig lidt ud fra masserne, sådan til den gode side :-)

Jeg glæder mig til det bliver min tur. Nu er jeg ikke uvenner med spejlæet mere, men er bestemt heller ikke bon-kammerater. :-)

Mindst 15 kg endnu..

Kan du nu have en munter tid med familien i sneen..
Du må gerne nyde lidt af den jeg skulle ha oplevet ;-)

Knus
Michael.
13 år17. februar 2011 kl. 18:16
Hej Michael.. Tak for di n hyggelige besked :-)

Jeg har af uransagelige grunde ikke været på vægten i dag.. hmm.. men prioritere ikke de daglige vejninger særlig højt længere, jeg føler jeg har så meget styr på maden at jeg ved at jeg ikke tager på (andet end de udsving den normale væskeballance laver)

Jeg har en af mine såkaldte mindre gode dage med mange smerter, men ville lige give mig til kende, i skulle jo nødig tro at jeg har glemt jer... smiler..

knus Tanja
13 år18. februar 2011 kl. 16:42
Hej Tanja

Flot du har styr på kosten...smiler

God weekend til dig og alle I andre :-)
Knus kis
13 år18. februar 2011 kl. 17:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...