Tanja K. rejsen mod det endelige mål
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+lhl1968
re: Tanja K. rejsen mod det endelige mål
Rigtig god bedring med dig.
13 år5. februar 2011 kl. 09:10
Tanjaknoth (slettet)
Chiffi - tusind tak !
Jeg kom ikke på vægten til morgen - men tror nu heller ikke vægten har ændret sig synderligt..
god dag derude <3
Knus og forkølede hilsner Tanja
Jeg kom ikke på vægten til morgen - men tror nu heller ikke vægten har ændret sig synderligt..
god dag derude <3
Knus og forkølede hilsner Tanja
13 år5. februar 2011 kl. 11:56
PigeKbh (slettet)
Øv, hvor surt, at du er syg igen. Mon ikke også dit immunforsvar lider under, at du er psykisk presset for tiden? Rigtig god bedring i hvert fald, og håber vægten er sød ved dig. Du fortjener noget medgang!
13 år5. februar 2011 kl. 15:19
Tanjaknoth (slettet)
Hej pigekbh... Tak for din søde besked... håber godtnok også snart det er ovre med det sygdom, vi er alle 4 mere eller mindre ramt, så det må være noget der er i omløb.. håber også vægten er mig nådig, men ellers er det ikke første prioritet lige nu.. bare jeg holder vægten er jeg tilfreds, men et vægttab er også velkommen. håber i har haft en god weekend indtil videre.
knus :-)
knus :-)
13 år5. februar 2011 kl. 22:29
Tanjaknoth (slettet)
Hej med jer herinde - i skønne mennesker, som har bakket mig op under mit vægttab.
Der sker en masse i mit liv lige pt og jeg bliver nød til at være 1000 % til stede i forhold til de udfordringer som mit liv byder på lige nu.. jeg vil ikke fokusere på vægttab men lade det blive ved vægtvedligeholdelse, indtil jeg er klar til endnu en gang vægttab derfor vælger jeg at slette min profil herinde for en periode - Jeg vil dog fortsætte mine motions og kostvaner og forblive røgfri.
Jeg håber at i når jeres mål så i alle kan gå en slankere, sundere og friskere sommer i møde, end den i forlod sidste år...
Jeg vil lige understrege at jeg trods den sidste uges begivenheder har det godt - bortset fra den snue jeg har pådraget mig, jeg er fuldstændig afklaret med mig selv og ved at jeg er god nok og at jeg nok skal komme igennem, hvad end jeg skal igennem det næste stykke tid.
Jeg kommer tilbage når jeg er klar, endnu stærkere, lykkeligere og muligvis nogle kg lettere, men den næste etape af min rejse bliver jeg nød til at foretage "alene"
Jeg ved ikke hvordan jeg skal takke jer for at i havde lyst til at deltage på sidelinien og give mig følelsen af at være noget værd... TUSIND TUSIND TAK.
Varme hilsner
Tanja
ps jeg jeg vil besøge tråden de næste par dage, hvis der skulle være nogle der har et ord de vil sende med på vejen.
På "gensyn"
Der sker en masse i mit liv lige pt og jeg bliver nød til at være 1000 % til stede i forhold til de udfordringer som mit liv byder på lige nu.. jeg vil ikke fokusere på vægttab men lade det blive ved vægtvedligeholdelse, indtil jeg er klar til endnu en gang vægttab derfor vælger jeg at slette min profil herinde for en periode - Jeg vil dog fortsætte mine motions og kostvaner og forblive røgfri.
Jeg håber at i når jeres mål så i alle kan gå en slankere, sundere og friskere sommer i møde, end den i forlod sidste år...
Jeg vil lige understrege at jeg trods den sidste uges begivenheder har det godt - bortset fra den snue jeg har pådraget mig, jeg er fuldstændig afklaret med mig selv og ved at jeg er god nok og at jeg nok skal komme igennem, hvad end jeg skal igennem det næste stykke tid.
Jeg kommer tilbage når jeg er klar, endnu stærkere, lykkeligere og muligvis nogle kg lettere, men den næste etape af min rejse bliver jeg nød til at foretage "alene"
Jeg ved ikke hvordan jeg skal takke jer for at i havde lyst til at deltage på sidelinien og give mig følelsen af at være noget værd... TUSIND TUSIND TAK.
Varme hilsner
Tanja
ps jeg jeg vil besøge tråden de næste par dage, hvis der skulle være nogle der har et ord de vil sende med på vejen.
På "gensyn"
13 år6. februar 2011 kl. 22:40
lhl1968
Vil ønske dig god vind med de ting du skal have styr på og du ved hvor vi er hvis og når du skulle få brug for det.
13 år7. februar 2011 kl. 05:59
kis (slettet)
Kæreste Tanja
Det er en rigtig god beslutneng du har taget.
Det har været rigtig rart og givende at følge dig herinde.
I mine tanker følger jeg dig stadig og støtter dig fuldt ud.
Jeg ønsker det bedste for dig og din familie.
På gensyn
Stort knus til dig:-) fra kis
Det er en rigtig god beslutneng du har taget.
Det har været rigtig rart og givende at følge dig herinde.
I mine tanker følger jeg dig stadig og støtter dig fuldt ud.
Jeg ønsker det bedste for dig og din familie.
På gensyn
Stort knus til dig:-) fra kis
13 år7. februar 2011 kl. 07:29
Tanjaknoth (slettet)
Tusind Tak til jer to <3
knus Tanja
knus Tanja
13 år7. februar 2011 kl. 08:58
aniara (slettet)
God vind Tanja.
Jeg er sikker på du vender stærkt tilbage når overskuddet kommer til dig igen.
Aniara
Jeg er sikker på du vender stærkt tilbage når overskuddet kommer til dig igen.
Aniara
13 år7. februar 2011 kl. 10:48
Håber i får en dejlig weekend derude.
knus