#192 af Tanjaknoth (slettet)
Tanja K. rejsen mod det endelige mål
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Tanjaknoth (slettet)
re: Tanja K. rejsen mod det endelige mål
Tak for beskden Giota :-)
Knus Tanja
Knus Tanja
13 år31. januar 2011 kl. 08:16
aniara (slettet)
Hej Tanja
Vil bare lige sige, at i skal huske at gøre noget der skaber glæde. noget hvor lysten er den eneste motivation. Det er så godt for sjælen, når man er presset.
Karina
Vil bare lige sige, at i skal huske at gøre noget der skaber glæde. noget hvor lysten er den eneste motivation. Det er så godt for sjælen, når man er presset.
Karina
13 år31. januar 2011 kl. 08:59
kis (slettet)
Hej Tanja;-)
Godt at du stadig tænker i gode måltider og motion.
Du har jo brug for masser af styrke nu.
God dag til dig...smiler
Knus kis
Godt at du stadig tænker i gode måltider og motion.
Du har jo brug for masser af styrke nu.
God dag til dig...smiler
Knus kis
13 år31. januar 2011 kl. 10:22
Tanjaknoth (slettet)
Hej Kis tak for opmuntringen :-)
Indtil videre har dagen stået på hygge og latter med min søn, vi har kigget på opskrifter og fundet nogle ting vi skal lave, nu da han har fødselsdag på onsdag, vi har været i boblebad - og lavet verdens største bobler he he (og fået løsnet op i kadaveret ;-)) vi har spillet 2 player i mario på wii- og jeg har efterhånden fået en følelse af ro, jeg ved at det ikke er os der er noget galt med, herhjemme fungere familien fint, selvfølgelig har vi da nogle konflikter med ungerne, andet ville være mærkeligt, men alt i alt synes jeg vi er en glad og harmonisk familie, vi laver mange ting sammen, taler sammen og griner meget... vi lever meget struktureret med faste spise og sove tider.. lektielæsning osv.. men skolen passer bare ikke til min søn og så er næste skridt at finde en bedre løsning... Lige lidt strø tanker herfra..
Knus
Indtil videre har dagen stået på hygge og latter med min søn, vi har kigget på opskrifter og fundet nogle ting vi skal lave, nu da han har fødselsdag på onsdag, vi har været i boblebad - og lavet verdens største bobler he he (og fået løsnet op i kadaveret ;-)) vi har spillet 2 player i mario på wii- og jeg har efterhånden fået en følelse af ro, jeg ved at det ikke er os der er noget galt med, herhjemme fungere familien fint, selvfølgelig har vi da nogle konflikter med ungerne, andet ville være mærkeligt, men alt i alt synes jeg vi er en glad og harmonisk familie, vi laver mange ting sammen, taler sammen og griner meget... vi lever meget struktureret med faste spise og sove tider.. lektielæsning osv.. men skolen passer bare ikke til min søn og så er næste skridt at finde en bedre løsning... Lige lidt strø tanker herfra..
Knus
13 år31. januar 2011 kl. 13:21
Fluffy82
Hvor er det rart at høre at du har haft en rigtig hyggedag med knægten! Det helt perfekte til opladning af din egen selvtillid. Det lyder som om du har fået det overskud der skal til at få omverdenen til at forstå at det er skolen den er gal med og hverken din søn eller familie!!
Jeg ønsker dig alt det bedste med hvad verdenen end kan finde på at smide efter dig af prøvelser - og vil nu mene at du burde have fået din andel.
Knus
Jeg ønsker dig alt det bedste med hvad verdenen end kan finde på at smide efter dig af prøvelser - og vil nu mene at du burde have fået din andel.
Knus
13 år31. januar 2011 kl. 18:50
Trif
Kære Tanja, lige en kærlig tanke til dig!! Det lyder som om du takler det her på en rigtig god måde, selvfølgelig!! Det er kun jer der kan finde den rette løsning og få din søn til at have det bedst muligt!
Jeg har selv stået i samme situation og det var forfærdeligt!! At føle sig anklaget og at ens søn ikke er velkommen på sin skole...
Jeg har i den grad fået oprejsning, men rejsen var lang og sej! Heldigvis valgte jeg med det samme at få ham til en anden skole (han gik dog hjemme hos mig hele 2 klasse...)
Det er en lang historie - det korte af det lange, KÆMP for din søn og hvis en skole har besluttet de ikke "orker" et barn - så er den skole ikke værd at kæmpe for. De ændrer sig ikke.
Knus Trif
Jeg har selv stået i samme situation og det var forfærdeligt!! At føle sig anklaget og at ens søn ikke er velkommen på sin skole...
Jeg har i den grad fået oprejsning, men rejsen var lang og sej! Heldigvis valgte jeg med det samme at få ham til en anden skole (han gik dog hjemme hos mig hele 2 klasse...)
Det er en lang historie - det korte af det lange, KÆMP for din søn og hvis en skole har besluttet de ikke "orker" et barn - så er den skole ikke værd at kæmpe for. De ændrer sig ikke.
Knus Trif
13 år1. februar 2011 kl. 07:02
Tanjaknoth (slettet)
Hej Aniara, fluffy og trif
tusind tak for jeres beskeder... de varmer virkelig i en svær tid...
DOg har jeg stadig følelsen af ro og sikkerhed.. det her skal jeg sku nok klare.. jeg ved jo ikke hvad der venter, men jeg tager det som det kommer.
vægten holder sig stabil, ingen store udsving hverken op eller ned... så det er bare perfekt situationen taget i betragtning.. nu er jeg ved at være kommet så langt i rygestop forløbet at jeg går ud fra at der ikke bliver nogen vægtøgning med mindre jeg ændre livsstil.. jeg håber dog med at februar giver bare et lille vægttab... hvis jeg nu sætter mig et mål der hedder 74 til den første marts, det er overkommeligt og det er under 1/2 kg om ugen og skulle være realistisk...
Kan i have en dejlig dag derude..-
varme hilsner
Tanja
tusind tak for jeres beskeder... de varmer virkelig i en svær tid...
DOg har jeg stadig følelsen af ro og sikkerhed.. det her skal jeg sku nok klare.. jeg ved jo ikke hvad der venter, men jeg tager det som det kommer.
vægten holder sig stabil, ingen store udsving hverken op eller ned... så det er bare perfekt situationen taget i betragtning.. nu er jeg ved at være kommet så langt i rygestop forløbet at jeg går ud fra at der ikke bliver nogen vægtøgning med mindre jeg ændre livsstil.. jeg håber dog med at februar giver bare et lille vægttab... hvis jeg nu sætter mig et mål der hedder 74 til den første marts, det er overkommeligt og det er under 1/2 kg om ugen og skulle være realistisk...
Kan i have en dejlig dag derude..-
varme hilsner
Tanja
13 år2. februar 2011 kl. 11:07
kis (slettet)
Hej Tanja;-)
Tillykke med at du nu har været røgfri i 2 uger! Sejt
Jeg tror det er en god ide som du gør med at forvente et mindre vægttab.
Det går jo altid hurtigtst i starten.Hvad det jo osse gjorde ved dig.
Jeg synes du klarer situationen rigtige måde.
Du bevarer roen godt gået Tanja!
Knus kis
Tillykke med at du nu har været røgfri i 2 uger! Sejt
Jeg tror det er en god ide som du gør med at forvente et mindre vægttab.
Det går jo altid hurtigtst i starten.Hvad det jo osse gjorde ved dig.
Jeg synes du klarer situationen rigtige måde.
Du bevarer roen godt gået Tanja!
Knus kis
13 år2. februar 2011 kl. 15:31
aniara (slettet)
En dejlig dag til dig også
13 år2. februar 2011 kl. 20:05
Min kære mand og vores datter er taget afsted på arbejde og i skole.
Vores søn sidder og spiller Mario på wii og føler sig heldig, fordi han har fået en ekstraordinær fridag.
Jeg kom ikke på vægten til morgen - Gab.- men husker at spise mine måltider - appetitten kan da ligge på et meget lille sted i disse dage, jeg er ikke i tvivl om at jeg er stresset, selvom jeg prøver at overbevise mig selv om noget andet....
Stress momentet ligger i at jeg ikke aner en disse om hvad fremtiden bringer... og jeg føler at jeg er blevet kastet ud en en lettere syrealistisk situation, fordi jeg ikke anede at vi havde et familie problem... !
Håber i får en super dejlig dag derude, fyldt med glæde og motivation.
Lige pt er jeg bare ude på at holde vægten, jeg synes ikke jeg vil sætte krav til mig selv, om at tabe mig lige nu hvor jeg er holdt op med at ryge og samtidig står i en presset situation, men skulle jeg tabe mig, er det jo bare super... jeg forsøger stadig at få presset motion ind, knæet er blevet fint som før - positivt.. så zumba, yoga, pilates og hjemme styrketræning er stadig på programmet.
Knus Tanja