#112 af Tanjaknoth (slettet)
Tanja K. rejsen mod det endelige mål
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Tanjaknoth (slettet)
re: Tanja K. rejsen mod det endelige mål
Hej Frandsen
Tusind tak for skulderklappet.. :-D
Jeg har sønnemanden hjemme i dag, jeg har selv fået det lidt bedre, men er dog stadig temmelig tung i kroppen og hovedet.. Men jeg tror nu aligevel jeg skal ryste bagdel (zumba) i et kvarters tid og se om det kunne give lidt energi...
Calcit -Jeg tror ikke det er det jeg har, for det hjalp hverken at trykke på det eller lade være men jeg håber da ikke det er noget varigt med dit knæ, det kan jo forhåbentlig hjælpe på det, at du kommer ned i vægt..
Varme hilsner
Tanja
Tusind tak for skulderklappet.. :-D
Jeg har sønnemanden hjemme i dag, jeg har selv fået det lidt bedre, men er dog stadig temmelig tung i kroppen og hovedet.. Men jeg tror nu aligevel jeg skal ryste bagdel (zumba) i et kvarters tid og se om det kunne give lidt energi...
Calcit -Jeg tror ikke det er det jeg har, for det hjalp hverken at trykke på det eller lade være men jeg håber da ikke det er noget varigt med dit knæ, det kan jo forhåbentlig hjælpe på det, at du kommer ned i vægt..
Varme hilsner
Tanja
13 år17. januar 2011 kl. 09:40
Tanjaknoth (slettet)
Øj - Min tidsfornemmelse må da være gået fløjten - her gik jeg og synes at det går så godt med vægten, men der er da kun røget 500 g på 11 dage - vejer 76,1 så nu SKAL jeg da vist have gang i noget motion... hmmm.. og så må det knæ altså bare følge med... hvis jeg skal opnå et kg om ugen har jeg da temmelig travlt, men da jeg har en vane med at tabe mig i ryk, gør det ikke noget at det er et gennemsnit på 1 kg om ugen... jeg tror stadig på at jeg kommer ned på 74,7 til den 1 februar...
Men så skal jeg denondendytme da vist også til at gøre et eller andet seriøst... 1, 4 kg på 14 dage... det skulle ikke være umuligt... Jeg svinger godtnok meget i forhold til at melde mig ind i motions centeret... i dag har det redet mig som en mare, inderst inde VIL jeg det jo så gerne, men jeg er bange for den samvittighedsnag som nok vil ramme mig over at bruge nogle unødvendige penge på noget jeg i realiteten kan gøre herhjemme...
Jeg har jo en masse udstyr og ved hvilken øvelser jeg skal lave for at stramme op og få gang i forbrændingen.
hmm... tænke tænke tænke... ! skal skal ikke... ???
Kan i have en dejlig dag derude...
knus Tanja
Men så skal jeg denondendytme da vist også til at gøre et eller andet seriøst... 1, 4 kg på 14 dage... det skulle ikke være umuligt... Jeg svinger godtnok meget i forhold til at melde mig ind i motions centeret... i dag har det redet mig som en mare, inderst inde VIL jeg det jo så gerne, men jeg er bange for den samvittighedsnag som nok vil ramme mig over at bruge nogle unødvendige penge på noget jeg i realiteten kan gøre herhjemme...
Jeg har jo en masse udstyr og ved hvilken øvelser jeg skal lave for at stramme op og få gang i forbrændingen.
hmm... tænke tænke tænke... ! skal skal ikke... ???
Kan i have en dejlig dag derude...
knus Tanja
13 år17. januar 2011 kl. 13:05
PigeKbh (slettet)
Pas nu på dig selv med det knæ... Det er vigtigt, at du ikke ender med en længerevarende skade, så går vægttabet da for alvor i stå. Det er vel i princippet ligegyldigt, hvor hurtigt, du når i mål - bare du når i mål. Du er kommet så langt, så jeg er sikker på, at du nok skal nå i mål.
Bare en bekymret løftet pegefinger herfra - husk at lytte til din krop.
God bedring med knæet - og med sønnen.
Bare en bekymret løftet pegefinger herfra - husk at lytte til din krop.
God bedring med knæet - og med sønnen.
13 år17. januar 2011 kl. 13:55
kis (slettet)
Hej Tanja
Det går jo ikke så stærk med at tabe sig jo længere man kommer ned. 500g set i forhold til dit foltte vægtab er jo ikke meget men årsagen kender du mindre motion og nu er du syg. Det kan jo osse være væske.
Med din styrke og positive indsats så kommer det igen;-)
Knus kis...smiler
Det går jo ikke så stærk med at tabe sig jo længere man kommer ned. 500g set i forhold til dit foltte vægtab er jo ikke meget men årsagen kender du mindre motion og nu er du syg. Det kan jo osse være væske.
Med din styrke og positive indsats så kommer det igen;-)
Knus kis...smiler
13 år17. januar 2011 kl. 14:26
Tanjaknoth (slettet)
Hej Pigekbh og kis.. tusind tak for jeres opbakning.. jeg har lige tæsket mig igennem et 45 minutters svedigt zumba program... og knæet har ikke brokket sig endnu.. så der er håb forude... smiler..
glade hilsner
Tanja
glade hilsner
Tanja
13 år17. januar 2011 kl. 15:02
Tanjaknoth (slettet)
75,5 så er der røget 600 g siden igår... Kis du har sikkert ret i at det er væske oven på menstruation og inaktivitet - jeg gav den jo gas i 45 min. zumba igår... så man altså sagtens have et skjult vægttab, som ikke kan ses pga væske... desværre kan det ikke engang muntre mig op i dag, jeg er helt i kælderen, min morgen har bare været en fiasko... det er ikke let at gøre og sige det rigtige med en præteenager i huset.. og der er ikke noget værre end de morgener, hvor bølgerne går højt pga nogle åndsvage og unødvendige konflikter... indimellem er der ikke andet at gøre end bare se til, når man har et frådende hormonforstyrret barn, der mener at man er en utilstrækkelig og inkompetent mor... som køber det forkerte tøj eller laver den forkerte madpakke, eller har indkøbt det forkerte morgenmad eller siger det forkerte suk ! mon ikke stormen har lagt sig i eftermiddag.. ! det er vel det man kalder livet.... med dets op og nedture.. hmmm.. dobbelt suk !
13 år18. januar 2011 kl. 08:35
kis (slettet)
Godmorgen Tanja
Sådan! du er ven med vægten idag....smiler
De børn- Ja jeg har voksne børn de kan osse være stride
og synes at vi gamle er underlige.
Men som du siger i eftermiddag elsker de os herfra og ud i hele universet...smiler endnu mer`.
Som mit barnebarn på 4år siger" mormor jeg kan så godt li`dig- jeg elsker dig helt vildt" så smelter hjertet.
God dag til dig Tanja og alle i andre
Knus kis
Sådan! du er ven med vægten idag....smiler
De børn- Ja jeg har voksne børn de kan osse være stride
og synes at vi gamle er underlige.
Men som du siger i eftermiddag elsker de os herfra og ud i hele universet...smiler endnu mer`.
Som mit barnebarn på 4år siger" mormor jeg kan så godt li`dig- jeg elsker dig helt vildt" så smelter hjertet.
God dag til dig Tanja og alle i andre
Knus kis
13 år18. januar 2011 kl. 08:46
calcit
hehe den dag kommer hvor de er glade for gratis mad.......har selv haft 3 af slagsen drenge der tømte køleskabet på rekord tid.......
Minus 600 gram siden i går hvad er der at pive over ;-)
Minus 600 gram siden i går hvad er der at pive over ;-)
13 år18. januar 2011 kl. 09:40
Trif
Kære Tanja, FLOT med vægttabet!!! Jeg er tilbage efter 8 dage i sengen, pyyh hader influenza!!! Har klaret at nøjes med 1 kg plus, men har nærmest også levet af brød SUK!!
Nu er der en masse tråde der skal læses - jeg når ikke alle, det må være hist og her. Og jer som jeg følger fast!!
Kender godt det med at være en dårlig mor, to teenagere i huset... Ofte fatter jeg ikke en meter og hvor dum er man når man ikke ved forskel på "street" tøj og "gangsta" tøj - jeg er meget dum!!!!
MEN heldigvis viser de deres sande jeg indimellem hehe. Igår sagde min yngste 14 år, nu skal du ikke lade dig stige det her til hovedet - men du er en total cool mor og jeg elsker dig!!!
Ååååh meget bedre end når man bliver skreget af hehe.
Du er en god mor Tanja, den bedste!!! Ellers havde de gået i skole med bar r.. hoho.
Og den kampgejst du har og skønne energi, du er et forbillede for mange af os - også dine børn!!!
Knus Trif
Nu er der en masse tråde der skal læses - jeg når ikke alle, det må være hist og her. Og jer som jeg følger fast!!
Kender godt det med at være en dårlig mor, to teenagere i huset... Ofte fatter jeg ikke en meter og hvor dum er man når man ikke ved forskel på "street" tøj og "gangsta" tøj - jeg er meget dum!!!!
MEN heldigvis viser de deres sande jeg indimellem hehe. Igår sagde min yngste 14 år, nu skal du ikke lade dig stige det her til hovedet - men du er en total cool mor og jeg elsker dig!!!
Ååååh meget bedre end når man bliver skreget af hehe.
Du er en god mor Tanja, den bedste!!! Ellers havde de gået i skole med bar r.. hoho.
Og den kampgejst du har og skønne energi, du er et forbillede for mange af os - også dine børn!!!
Knus Trif
13 år18. januar 2011 kl. 13:10
Jeg fik et springknæ for et par år siden lige som jeg stod , skete der noget inde i knæet.....gik til lægen tiden gik...fik en henvisning og blev efter 6 mdr set af en overlæge. Det er noget med det brusk under knæskallen som brister / rives op...der er et ømt sted under knæskallen og smerten kan gå væk eller lindres hvis man trykker på stedet og det er godt at massere lidt. Cykling skulle kunne afhjælpe men det kan jeg ikke grundet noget andet......fik det lige efter du havde skrevet du havde ondt i knæet.......noget værrer lort. Nå det er jo heller ikke sikkert det er det du har......vil ikke miste modet.
jeg glæder mig til at få tabt mig og nå dertil hvor det skal vedligeholdes......da er det lige så vigtigt at være her.
God bedring til dig og din søn fra Calcit.