Tanja K. rejsen mod det endelige mål

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Tanja K. rejsen mod det endelige mål
Godmorgen Tanja

Så lige dit målskema hvad andet kan jeg sige end
du har ihvert fald flotte mål wau:-) Det skyldtes helt sikkert din store indsat både med sund kost kombineret med motion. Det er jeg ikke i tvivl om.

God dag til dig og alle i andre

Knus kis
14 år12. januar 2011 kl. 08:31
Kære Kis Tak skal du have :-) Den eneste ulempe ved min størrelse er at folk mener at jeg ikke skal tabe mig mere... jeg får det næsten at vide dagligt og er nærmest tvunget til at fortælle folk hvad jeg vejer, for at forsvare at jeg gerne vil tabe mindst 10 - 12 kg mere... Jeg er jo ligeglad med at dele min vægt med jer herinde.. Men folk i min omgangskreds kan jo hurtigt regne sig frem til HVOR meget jeg har vejet da jeg var størst og egentlig er det jo ligegyldigt, men jeg har været meget flov over at jeg har ladet mig selv blive så stor, selvom jeg ikke har kunne skjule min størrelse for omverdenen - virker det stadig voldsomt at sætte tal på.

Vægten stod stabilt på 76,5 til morgen - er endda blevet ramt af den kvindelige cyklus - så jeg er da imponeret over at jeg ikke har taget på i væske - men det gjorde jeg nu heller ikke sidste gang..

I øvrigt er det utroligt nok, at der ikke er en eneste, der under min vægtøgning kommenterede det.. folk har bare set til i tavshed mens jeg bare voksede, Men hvem kommer også hen og siger - hvadså søde - er du ikke gået hen og blevet lidt småfed... ?

Folk har meget lettere ved at kommentere, når det går den anden vej - på både godt og ondt - et par stykker er direkte negativ over mit vægttab og det sårer mig.. men som jeg også er kommet frem til i tidligere indlæg, må det være dem og ikke mig der har et problem..

Kan i have en dejlig dag derude

knus
14 år12. januar 2011 kl. 10:11
Hej Tanja, endnu en gang tillykke med vægttabet..
ja det er jo snart ikke værd at skrive mere, for det er jo snare normaltilstanden for dig... ;o) Men flot er det..

Kom i tanke om min gamle mormor. da jeg læste dit indlæg. Du skrev nemlig; Men hvem kommer også hen og siger - hvadså søde - er du ikke gået hen og blevet lidt småfed... ?
Jo, ser du det gør min mormor.. :o) hele familien bliver mindet om hvor fede vi er, omtrent hver gang vi ser hende. Det er ligemeget om det er min datter på 11, eller min hustru, min søster.. ja... alle får besked... Nu skal det siges at hun jo ikke er nogen sylfide selv, så... Men ærlig det er hun... Så kan man jo tage det som man vil..
Indrømmet, personlig er jeg temmelig træt af at høre på det.. :-) få forhåbentlig også ende nu..

Så de personer findes.. i hvertfald i min familie..

Håber du får en hygsom dag...

Knus
Michael.
14 år12. januar 2011 kl. 15:55
Uha Michael .....sådan var min svigerfar også......kunne finde på at råbe de grimmeste og mest sårende ord " jeg ved godt hvem der har den største røv her"...eller ;"Hold da kæft hvor I æder " Selv var han meget tynd......Men gud ved om de typer selv kan tåle mosten hvis de selv fik samme tur?..........
14 år12. januar 2011 kl. 16:19
Hej Calcit og Michael

Sådan nogle mennesker har jeg ikke mødt på min vej, lige bortset fra min gamle nabo Åse som var en slags mor for mig jeg var jo 17 da jeg blev kærester med min mand og 18 da vi flyttede sammen og jeg blev gravid, min egen mor boede i den anden ende af landet, så åse var god at dele både godt og ondt med og søge råd hos. Hun var lidt ældre end min egen mor.. men da jeg som 18 årig blev gravid blev jeg temmelig fyldig over hofter og bag og det lod hun mig vide ved at udbryde en dag -- du har sgu da snart røv som en bryggerhest.. ha ha ha hun sagde det med sådan et glimt i øjet at jeg ikke blev fornærmet. Og de ekstra kg på hofterne forsvandt da også da jeg havde født... smiler...

Der er jo forskel på hvordan folk får sagt tingene.. smiler...
14 år12. januar 2011 kl. 16:52
ja der er forskel......men de gamle typer uha.....vi blev så paf fordi grænserne bare blev trumlet ned.......den var ikke gået i dag og hurra for det!
13 år12. januar 2011 kl. 20:09
Det er da fantastisk som kiloene bare rasler af dig. Skønt at dit hårde arbejde sådan giver pote. FLOT :O)
Jeg selv aner ikke hvad jeg vejer. Min vægt er gået i stykker og det samme er den op i træningscentret. Krise! Så er ikke blevet vejet siden d. 13. dec. Det er snart en måned. Er virkelig spændt på hvad den siger når jeg stiger op på den igen!

Med hensyn til om der er nogen der kommentere om man har taget på. Det er sjældent folk har mod nok til at sige det. Tror de tænker det men vil ikke sige det, fordi de er bange for at overskride nogen grænser og såre. Jeg selv prøvede at min Shiatsu massør kommenterede om jeg ikke havde taget på fra den ene gang til den anden og kom også med et bud på hvor mange kilo det handlede om og hvad jeg kunne gøre for at tabe dem igen. Det kom lige ud af posen og vidste ikke helt hvad jeg skulle sige andet end give ham ret. For det havde han. Alle de stresskilo jeg tog på satte sig midt på maven og var svært at undgå at ligge mærke til.

Men de er helt væk nu. Nu mangler jeg de sidste del af mit vægttab. Vil skyde på jeg mangler mellem 5-8 kg endnu før jeg er i mål, så det skal nok komme :O)

Go dag til dig
13 år13. januar 2011 kl. 09:19
Hej sommerfugl

Et målebånd lyver aldrig og det gør et par velsiddende bukser - uden stræk stof vel og mærket heller ikke, så er tøjet blevet for løst går det den rigtige vej, heldigvis behøver man ikke have en funktionel vægt for at tabe sig, men den er god at have - (det er rart at få bekræftet at man har gjort det godt) min badevægt har efterhånden fået en form for vennestatus - det er sjældent den skuffer mig og den er altid pålidelig og ærlig også når jeg ikke har trådt ved siden af og har lavet for lidt og spist for meget - man kan vel sige - når jeg er foran med at æde og bagud med at skide, så skal den nok lade mig det vide.. hehe håber ikke jeg støder nogle med mit lille rim.. smiler...

De sidste dage har vægten godtnok ikke lavet de store nedadgående udsving, men jeg har heller ikke været specielt aktiv - men knæet er ved at være så smertefrit at jeg vil lægge hårdt ud i morgen og se hvor lang tid jeg kan holde til at give den gas med mit zumba program, jeg går og bliver doven, af ikke at få mig rørt - det er en altoverskyggende følelse i hele kroppen... så jeg SKAL bare igang inden det går galt for mig...

Jeg regner stadig med at nå mit mål til 1 februar der skulle vægten gerne stå på højest 74,7 så jeg mangler at tabe 1,8 kg på ca 2 uger og det tror jeg på at jeg nok skal klare...

håber det går godt med jeres projekt slank og sund....

Stort knus

Tanja
13 år14. januar 2011 kl. 00:33
Hej Tanja, så arter knæet sig siger du... Dejligt at høre.
Men pas nu på.. fuld knald på - ja.. men måske bare ikke helt så længe som lige før det gik galt...
Vil så nødig høre om flere "permanente" skader, end dem du allerede har tilkæmpet dig.. ;-)

Selv er jeg endelig kommet op af motions-hullet. Fik min første rigtige motion idag.. hep hey..
Nu skal vi så bare holde ved..

Held og lykke til...
Jeg krydser fingre for en smerte og skadefri træning til dig imorgen..

Stort Knus
Michael.
13 år14. januar 2011 kl. 01:44
Godmorgen Tanja

Ja det er en skøn følelse når et par bukser er blevet løsere. Så bliver man bare glad i låget...smiler.

Godt at du er ven med vægten;-)
Egentlig skal vi gi`den lidt snor ca 500g, det er jo hvad kropsvægten kan svinge med måske mer`

Pas på knæet når du skal zumbasse!

God weekend til dig og alle herinde

Knus kis
13 år14. januar 2011 kl. 06:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...