Er gået i gang med stort vægttab.

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Er gået i gang med stort vægttab.
Mange tak for alle jeres søde hilsner.
De varmer!

Vægten i dag sagde 131,9 kg.
Så det kunne jo næsten ikke være bedre.. :D
13 år15. februar 2011 kl. 22:13
Hej
Er du der ikke mere?
Jeg skal selv tabe meget - og har tabt mig meget. Det tager lang tid, men er det vætd. Så jeg håber, du stadig er igang.
dwrj
13 år19. marts 2011 kl. 20:54
Hej Stinna,

kan se det er noget tid siden du har skrevet noget i din tråd, håber stadig det går godt med dit vægttab :)

jeg har selv nogenlunde samme tal som dig, jeg er 22 år, og vejer i skrivende stund 124,5 kg... puuuuuha,....
mit første mål er at komme under 110, og derefter under 100 :)

måske vi kunne følges lidt ad? ved ikke hvor langt du er nu :) håber at høre fra dig :)!
13 år18. april 2011 kl. 11:49
desværrer er der mange som kun er her kort og hvor man undres over hvordan mon det går.
13 år18. april 2011 kl. 13:15
Du skrev du har "2 dejlige forældre" ...er det dem der har givet dig de usunde vaner ind med modermælken......

13 år18. april 2011 kl. 17:44
Hej Annika

Jeg er en pige i fuldstændig sammen situation. Vejer 105 kg og er 162cm lav. Jeg skal til at starte på et vægttab og vil i første omgang elske at komme under de 100kg.

Så vil høre om det er muligt jeg kan hoppe med på vognen, og følges lidt sammen med dig og Stingo og støtte hinanden lidt tættere.

Håber at høre fra dig.

Hilsen Cecilie
13 år21. april 2011 kl. 09:15
Hej Alle sammen :)

Jeg er her stadig og det går forrygende godt.
Vægten siger pt 115,4 kg, så det går den rigtige vej.. Indtil videre er der smidt 36,6 kg :D

Cecilie og Annika: Hvor er det dejligt at høre fra andre, som er i samme båd. Håber det vil gå godt for jer.. Vi skal nok klare den!

Knus Stina
13 år23. april 2011 kl. 17:36
Hej Stina,

Stort tillykke med det flotte vægttab! :)

Jeg begyndte 1/1-11 og har som mål at tabe 30kg inden 1/1-12, har pt. tabt ca. 9kg.

Jeg glæder mig til at se hvor godt det kommer til at gå dig i fremtiden :)
13 år23. april 2011 kl. 18:39
Jeg kan fortælle dig at der i fitnes one og sikkert også mange andre steder er hold hvor der udelukkende kommer pluds piger.
De nyder meget stor respekt af ALLE. Det er frisk at gøre noget ved vægtproblemet og hvis det ikke er for store overvægtige hvem så????
Meld dig ind, det fortjener du.....Og du vil også få grinet en masse, sammen med ligesindede.
KH Lisbeth.
13 år25. april 2011 kl. 23:53

Stort tillykke med dit foreløbige vægttab - virkelig thumbs up herfra!
Håber du når dit mål - husk "if you can dream it you can do it" - det kan virke som om der er lang vej, men bare knokkel på så skal du nok opnå dit mål :) !
Ønsker held og lykke herfra :)
13 år26. april 2011 kl. 18:22

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...