Er gået i gang med stort vægttab.

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Er gået i gang med stort vægttab.
Hold da kæft hvor er du sej. :) nøj hvor jeg håber for dig du holder den linie og taber dig, jeg er selv gået fra 131.7 til nu 85.3 og er du gal mand det er en verden til forskel. Jeg har selv gjort det, ingen operation til mig. Men jeg er nu glad for jeg gjorde det, nu skal jeg så bare liiige have de sidste 20 -25 kilo af og så erden i vinkle.

Men vil følge dig herinde .. fordi synes det er så fedt det du har gang i ...
13 år25. januar 2011 kl. 08:57
hey Stingo..
tillykke med dit flotte vægttab..

jeg har fået foretaget en operation - og er virkelig glad for det.
min vægt sagde den 19 august 2010 hele 181.4 kg da jeg valgte operation.
i løbet af 5 mdr har jeg tabt 31.4 kg..

mit mål er at komme ned på 90 kg.. det er en sej kamp. som betyder ALT.
intet er som tidligere. man skal ha nyt tøj - man finder sine SANDE venner - folk ser anderledes på en - det kræver blod - sved - og en masse tårer..

men når jeg ser mine 2 børn og min kæreste i øjnene. ved jeg at jeg valgte den rigtige løsning for mig..

held og lykke mod dit mål..

mvh. Brian
13 år25. januar 2011 kl. 12:54
Hej Stingo.
Vil først og fremmest sige stort tillykke med vægttabet! Det er såå flot :D

Jeg har fået en operation her den. 1 dec. 2010. Jeg vejede 124 kg for 1 år siden inden jeg begyndte at tabe mig. På operaionsdagen vejede jeg 117,5. I dag vejer jeg 104,5. Er så glad for min beslutning. Kunne ikke få børn inden operationen pga. min overvægt. Nu skal jeg så lige vente lidt inden vi forsøger igen, håber virkelig snart min drøm går i opfyldelse :D Er så lykkelig for mit vægttab.
Jeg synes det er flot af alle som gør det.

:D Pernille....
13 år25. januar 2011 kl. 13:06
hey Pernille..

tillykke med dit vægttab..

er også stolt af mig selv. jeg fik som sagt min operation den 6 januar 2011. siden er der smidt 10,5 kg..

og fra den 19 august 2010 og til nu har jeg tabt 31.4 kg.

håber det lykkedes for jer med familie forøgelsen..

mvh. Brian
13 år25. januar 2011 kl. 14:34
Hey Brian.
Hvor er du opereret henne?
Det er rigtig flot med dit vægttab.
Det hele står lidt stille nu. Jeg træner rigtig meget for tiden, og nyder det.

Hvad laver du af motion i hverdagen?

Held og lykke til dig også :)

13 år28. januar 2011 kl. 12:00
Vægten i dag sagde 134,9..
Så er meget tilfreds.

Næste vejning bliver d. 15/2.. :D
13 år5. februar 2011 kl. 16:40
Ej hvor flot, stort tillykke med det, det er jo næsten 10 kg. siden slutningen af december.

Det må da kunne ses og mærkes. Inden du får set dig om når du under de 100 kg.
13 år6. februar 2011 kl. 10:08
Stort tillykke du er sgu sej ;-)
13 år6. februar 2011 kl. 10:15
det er sku flot , bare bliv ved ,
jeg skal selv til forundersøgelse til maveopp her den 16 , så skal der sku gang i vægttabet , har siden den 8 dec tabt 7 kg , og vejer pt 157 så skal lige at med 7 mere inden jeg kan komme under kniven

13 år8. februar 2011 kl. 10:12
Hej Stingo
Har lige læst din tråd, og synes du er mega sej. Du er meget bevidst om de faldgrupper der er for dig, og får styret pænt uden om dem, så det har jo allerede givet dig et rigtig flot vægttab.
Jeg synes også det er dejligt at høre du er i en god familie med masser af kærlighed og støtte, for det er bare så vigtigt. Men venner er også vigtige, hvor svært det end er må du gøre dig selv den tjeneste at give nogen en chance til at komme tæt på dig.

Du går i træningscenter og kan lide sport, så chancerne er der for at møde folk, så sænk paraderne lidt og vis folk hvem du er. Venner er sgu´ ligeglade med hvad vægten siger, om du mangler et ben eller har udstående øjne. Med lidt humor, venlighed og forståelse kan man komme rigtig langt.

Jeg ved nu godt det er svært, har lidt et dillemma selv, med at jeg kan få dårlige tanker om mit eget spejlbillede nu og jeg bider næsten hovedet af kæresten når han vover at give en kompliment (stakkels ham). Sjovt nok har jeg familie og venner der er større end mig, men der ser jeg det ikke som noget ulækkert. Jeg synes ikke de er grimme og uformelige, kan godt se de er store, men det betyder intet for mig fordi jeg elsker dem: Så jeg har besluttet at jeg fortjener også at elske mig selv, og bare tage i mod komplimenterne med et smil.
Held og lykke herfra:-)
13 år9. februar 2011 kl. 10:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...