Au revoir 30kg

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Au revoir 30kg
95,7 kg sagde vægten imorges.

Enten må jeg have været pumpet op af væske, ellers kan det vist kun være et lille julemirakel. Prøvede selvfølgelig at springe op flere gange, men vægten var meget insisterende og nægtede at sige andet en 95,7 kg. Og tak for det.

Jeg skal virkelig til at oppe mig. Jeg ligger stadig under kurven, men iflg oversigten skal jeg på 92kg til 1. januar. Puh... 3,7 kg henover julen og alle dens hyggelige familie julefrokoster. Jeg må huske på mit indre billede af mig i bikini nu og om 30 kg.
Det er altså ikke så meget på grund af bikinien jeg har startet det her op. Det er ligeså meget alt det andet i mit klædeskab, som jeg savner at kunne kravle i. Og så er det bare federe at rive str 40 ned fra bøjle stangen end str 44-46. Så er der også sundhedsaspektet. Jeg gider ikke at få diabetes og andre følgesygdomme af overvægt. Derudover har jeg PCOS og det går heller ikke så godt i spænd med overvægt.

Indtil for et par måneder siden havde jeg et jakkesæt hængende i skabet, som jeg ikke kunne komme i. Det kan jeg stadig ikke, men jeg smed det altså ud. Jeg havde ellers haft den der tanke med at det skulle jeg kunne passe igen, men det var str 38 og der kommer jeg aldrig ned igen. Kampen ville være alt for stor på daglig basis... Nå ja, og så var sættet altså ved at være 10 år gammelt og jeg ville ikke kunne vise mig i det, uden at folk ville tro jeg kom udklædt.
Er der andre end mig som har haft/har en beklædningsgenstand hængende som er målet? Jeg tænker lidt ala Miranda's skinny jeans...
For mig var det enorm demotiverende at have tøj hængende fremme, som jeg alligevel ikke kunne være i. Da jeg smed jakkesættet ud, pakkede jeg det tøj ned, som det er realistisk at komme i igen og lagde det på loftet. Jeg magter ikke en daglig konfrontation med nederlag, så istedet fokuserer jeg på nuet. Glæden ved at tabe sig stille og roligt, og lidt efetr lidt kunne mærke at der bliver mere plads i tøjet... Og der kommer en dag snart, hvor tøjet fra loftet kommer ned igen.

Må I alle få en fantastisk dag.
Knus Pia
14 år2. december 2010 kl. 10:13
re: Au revoir 30kg
Jeg var ikke på vægten imorges. Efter at have tilbragt en hel dag indendørs, kender jeg min krop godt nok til at vide den ophober mere væske, end jeg synes er sjovt at se på badevægten.

Weekenden byder desværre på arbejde fredag, lørdag og søndag. Bliver nok en hektisk weekend, men når den er overstået kan jeg se frem til kun 3 arbejdsdage i næste uge.

Jeg er så småt begyndt at fantasere om et 8'tal forrest i vægten. Der er langt endnu, men mon ikke jeg i slutningen af januar lander der?

Ellers ikke så meget. Ligesom Lovely er jeg græsenke lige nu. Ikke noget jeg er vant til så jeg savner min mand helt ubegribeligt. Sengen er alt for stor, sofaen enorm, stilheden gigantisk og maden alt for fristende. Heldigvis kommer han hjem natten ml lørdag og søndag (hvis flytrafikken vil det), så jeg vågner søndag morgen i hans arme.
Hatten af for Michael og hans hustru, som tilbringer så lange perioder hver for sig.

Tilbage er der kun at ønske jer alle en slankende dag..

Knus Pia
14 år3. december 2010 kl. 10:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...