#42 af kbla (slettet)
90 kg
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+kbla (slettet)
re: 90 kg
88 kg sagde vægten her i morges. Jubii, mit mål er nået. Men sætter mig straks et nyt mål og det er 87 kg. Vil jo gerne ha sixpacken frem. Og mon ikke at vægten siger 87 senest den 31 december.
14 år13. december 2010 kl. 15:51
kis (slettet)
Godmorgen
Så er vægten vel hvor den skal være. Har jeg læst at du ryger? el. hvad. Nåh men nogen laster skal man vel ha`.
jeg ryger selvfølgelig ikke! uha hvor det lyder frelst tænker du nok.God dag :-)
knus kis
Så er vægten vel hvor den skal være. Har jeg læst at du ryger? el. hvad. Nåh men nogen laster skal man vel ha`.
jeg ryger selvfølgelig ikke! uha hvor det lyder frelst tænker du nok.God dag :-)
knus kis
14 år14. december 2010 kl. 06:02
kbla (slettet)
Na, der skal lige et kilo mere af vil jeg tro. Så 87 kg er mit nye mål pr. d. 1/1/2011.
Ja jeg ryger, og indrømmet, jeg ryger alt for meget, så det er ikke lige så godt. Men jeg har en plan....he he for 2011. Men den løfter jeg først sløret for den 1/1/2011.....smiler......men mon ikke du kan regne noget af planen ud....hi hi.....
Har du aldrig røget?
Knus Knud
Ja jeg ryger, og indrømmet, jeg ryger alt for meget, så det er ikke lige så godt. Men jeg har en plan....he he for 2011. Men den løfter jeg først sløret for den 1/1/2011.....smiler......men mon ikke du kan regne noget af planen ud....hi hi.....
Har du aldrig røget?
Knus Knud
14 år14. december 2010 kl. 15:17
kbla (slettet)
87,8 kg sagde vægten til morgen. Det kører bare derudaf. Det må være al den her kulde der gør forskellen. Går jo ude stort set hele dagen og det har godt nok været koldt om morgenen.
Knud
Knud
14 år14. december 2010 kl. 15:19
kis (slettet)
hej Knud:-)
Jo jeg har røget men jeg var nærmest festryger når jeg så begyndte at ryge til hverdag kunne jeg nemt stoppe igen det var der mange der ikke forstod.Min mand stoppede med at ryge da han fik noget med hjertet for 3år siden.Det glæder mig på digne vegne at du tænker på at holde op;-)
God aften
knus kis
Jo jeg har røget men jeg var nærmest festryger når jeg så begyndte at ryge til hverdag kunne jeg nemt stoppe igen det var der mange der ikke forstod.Min mand stoppede med at ryge da han fik noget med hjertet for 3år siden.Det glæder mig på digne vegne at du tænker på at holde op;-)
God aften
knus kis
14 år14. december 2010 kl. 16:30
kbla (slettet)
Pudsigt nok var jeg også festryger i starten, tror jeg var 18 da jeg røg min første smøg til en fest. Og så kunne jeg bare nyde at ryge to-tre smøger på en aften/nat. Og så var det. Men så i 1981 tror jeg det var havde vi bare den mest forfærdelige kolde vinter med dagstemperaturer omkring 20 graders frost og enkelte dage med temperaturer omkring minus 25. Det var bare hundekoldt og næsten umuligt at holde varmen. Vi gik og lavede nyt tag på et nedlagt mejeri. Så vi startede om morgenen med at få en snaps og så var det altså godt med en smøg hertil. Det gav jo lidt varme. Ja og så har jeg røget lige siden. Men lad os nu se hvad der sker i 2011......noget kommer der til at ske på den her front det er helt sikkert. Går jo med planer om at melde mig ind i Viborg Motions Cykel klub og de snupper altså lige 50 km som træningstur på ca. 2 timer, og det skal der jo nogen gode lunger til for at kunne. Men kender et par stykker der er medlem og de synes jeg skal melde mig ind for det er bare så hyggeligt synes de. Og så har de cykelferier hvor de i år cyklede rundt om Gardasøen. Og det kunne jeg godt tænke mig at gøre. Så her er der noget der virkelig trækker, og det kræver vist at jeg kvitter de fleste smøger og måske bare ryger en 4-5 stykker om dagen. Men nu skal jeg lige nå min normalvægt, vænne mig til det og spise rigtigt og holde fast i de nye gode vaner. Så en ting ad gangen og når jeg så er sikker på at jeg kan holde fast i de nye mad/drikkevaner, ja så vil jeg kikke på de her smøger.
Knus Knud
Knus Knud
14 år14. december 2010 kl. 19:38
kis (slettet)
Godmorgen Knud
Det lyder godt med den cykelklub. Jeg vil tro at med den viljestyrke du lægger for dagen er der ikke flere smøger tilbage til sommer!! Hvor du jo osse har en lille guldklump på banen. Vi har forøvrigt været ved gardasøen flere gange. Der er virkelig skønt. Nåh jeg skal ud at gå med min gåveninde. God dag til dig og alle herinde
knus kis
Det lyder godt med den cykelklub. Jeg vil tro at med den viljestyrke du lægger for dagen er der ikke flere smøger tilbage til sommer!! Hvor du jo osse har en lille guldklump på banen. Vi har forøvrigt været ved gardasøen flere gange. Der er virkelig skønt. Nåh jeg skal ud at gå med min gåveninde. God dag til dig og alle herinde
knus kis
14 år15. december 2010 kl. 08:03
kbla (slettet)
Hej Kis
Jeg har aldrig været ved Gardasøen, men kender mange der har været der. Jeg har arbejdet sammen med en der hvert år tog med hele familien til Gardasøen i tre uger hver sommer med campingvogn og de elskede det bare. Så jeg har hørt meget og set mange feriebilleder derfra. Og det ser dejligt ud. Jeg har været i Italien næsten hvert år med børnene på camping og sidste år var jeg i Rimini på hotel med min mindste datter i 10 dage med halvpension. Vi boede lige klods op ad standen og lejdede en solvogn og parasol. Det var måske den bedste ferie jeg har haft ever. Vejret var perfekt med ca 31 grader hver dag og det var superlækkert at bade der. Så der skal jeg hen igen en dag.
Jeg vender lige tilbage til de smøger......
Knus Knud
Jeg har aldrig været ved Gardasøen, men kender mange der har været der. Jeg har arbejdet sammen med en der hvert år tog med hele familien til Gardasøen i tre uger hver sommer med campingvogn og de elskede det bare. Så jeg har hørt meget og set mange feriebilleder derfra. Og det ser dejligt ud. Jeg har været i Italien næsten hvert år med børnene på camping og sidste år var jeg i Rimini på hotel med min mindste datter i 10 dage med halvpension. Vi boede lige klods op ad standen og lejdede en solvogn og parasol. Det var måske den bedste ferie jeg har haft ever. Vejret var perfekt med ca 31 grader hver dag og det var superlækkert at bade der. Så der skal jeg hen igen en dag.
Jeg vender lige tilbage til de smøger......
Knus Knud
14 år16. december 2010 kl. 14:38
kbla (slettet)
Tju Hejsa..sa..sa..87,6 kg stod vægten på imorges. Sådan ...Nu er det så spørgsmålet om jeg skal gå efter de sidste 600 gram i dag og imorgen lørdag------jeg gør forsøget
Knud
Knud
14 år17. december 2010 kl. 15:09
Sjovt som det har ændret sig. Måske var det sundere at leve da vi var børn.
knus knud