90 kg

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: 90 kg
Hej Kis

Som dig holder jeg også meget af naturen. Bor i Viborg, lige midt i Viborg. Der er meget smukt her med tre søer, gvor der om den ene Søndersø er anlagt en sti så man kan gå, løbe, cykle rundt, hele året. Der er også opsat lys. Der er ca 5,5 km rundt, eller en timestid på gåben. Så hvis du en dag kommer til Viborg kan vi jo lige smutte rundt:-). Ved den anden sø er der et lille ishus som i gamle dage og overdækkede borde og bænke. Der er meget dejligt at sidde og nyde en kop varm kakao og en belgisk vaffel med is. Ænderne kommer og snadrer og børnene leger på legepladsen eller står på skøjter på på skøjtebanen.

Kan du også ha en god weekend

Kh knud
14 år3. december 2010 kl. 14:40
Weekend.....Dejligt. Hård kold uge. Så jeg nyder det er weekend.

Vores gummiged var punkteret her til morgen, og så var der ingen vej tilbage. Igang med skovlen. Så idag har jeg skovlet sne hele dagen. Hårdt, men det gav varmen og så må jeg jo ha forbrændt en hulens masse kalorier. Så alt i alt en dejlig dag, hvor solen også har sknnet. En dag som idag føler jeg mig faktisk som en meget heldig og priviligeret mand. Har bare nydt det dejlige vejr og gået og tænkt på at det jo faktisk er meget sundt at gå ude stort set hver dag. Det giver lidt kondi og en sund muskulatur at arbejde fysisk.

Igår var jeg nede i byen her i Viborg. Købte mig en elefantskihue. Den er bare helt fantastisk at ha på når jeg cykler. Den går langt ned på halsen og så kan jeg jo trække den op over næsen, hvis det er vildt koldt. Så nu fryser jeg ikke længere halsen og kinderne. Så nu mangler jeg bare lige et par cykelbriller. Så godt nok på nogen hos en optiker. Men hold da fast hvor er de dyre. Der er vist meget mode i det. Men mon ikke de kommer på udsalg her til januar. Så må jeg ha et par hvis prisen er den rigtige.

Nu vil jeg nyde det er blevet weekend. Gøre rent og vaske tøj. Og så træne lørdag og søndag formiddag.

God weekend til jer alle

Knud
14 år3. december 2010 kl. 14:52
88, 7 kg siger vægten hertil morgen. Er bare så glad. Det må ha været de 5 timer hvor jeg gik med en skovl og fjernede sne der har gjort det.

Så er der bare 700 gram tilbage. Med lidt held burde jeg kunne nå det inden den 1 januar.

Knud
14 år4. december 2010 kl. 10:28
re: 90
Hej knud
Godt gået af dig. Ja det snerydning har givet el. nærmere taget noget - smiler
God dag kh kis
14 år4. december 2010 kl. 10:53
Hej Knud, 700g... Det er altså ingen ting... Er jo lige ved og næsten...
Ja 700g er faktisk ikke en gang nok til en dag med julebag ;o) her rækker 700g smør jo ikke langt...

Flot gået...
Michael
14 år4. december 2010 kl. 12:37
Tak for opbakningen Kis og Michael. Det luner i en kold tid. Og du har ret Michael: 700 gram er ingenting. Kan jo bare lade være med at spise idag og imorgen og så er de 700 gram sikkert væk. Men nok ikke så sundt:-)

Men nu er jeg kommet hjem fra træning. Det gav så ialt 10 km på cykel og så løftede jeg lidt vægte i en halv times tid. Så nu har jeg det som jeg bedst kan li. Fik jo ryddet op igår, gjort rent og vasket tøj. Har så trænet og handlet ind til næste uge idag. Så nu kan jeg nyde resten af weekenden. Vil belønne mig selv med at spise et stjerneskud, ta et fodbad og ordne fødder og så slutte af med at rense ansigtet. Og så vil jeg høre Roxette på Youtube. Er bare vild med at finde alle mulige live optagelser. Fandt en igår hvor Roxette optræder for den Madeline, den svenske prinsesse, til hendes bryllup med Daniel. Roxette gav nummeret Look Sharp. Første gang de optrådte med nummeret var i 1988. Så der er altså gået 22 år. Og Marie Fredriksson er født i 1958, så hun er altså 52. Synes bare hun er blevet smukkere og smukkere som årene er gået. Meget inspirerende synes jeg.

knus knud
14 år4. december 2010 kl. 15:39
88,6 kg sagde vægten her til morgen.

Tog en dag igår hvor jeg spiste mange proteiner. Købte nogen steaks igår helt uden fedt næsten. Har to tilbage og vil ha en frokost her med et spejlæg og en steak. Og så igen det samme til aften. Ja det er jo min filosofi at jeg skal fylde mig selv med proteiner engang imellem. Vil også lave en smoothie, hvor basen er speltmælk, iblandet friskpressert appelsinsaft, selleri og så ingefær. Så må jeg lige se hvordan det smager. Men tror at jeg skulle ha noget vanille i. Men det har jeg ikke lige i huset. Nå jeg kan jo putte lidt banan i istedet.

God søndag til alle

Knud
14 år5. december 2010 kl. 12:42
Hej Knud
Godt gået med vægten.Dejlig kost du får.Du kan sikkert ha`godt brug for proteiner med den træning både på arbejde og i fritiden.Jeg kan osse godt lide Roxette.Ja der er løbet meget vand i stranden siden dengang.Kommer lige pludselig til at tænke på i sommer hvor min søster og jeg gik tur langs stranden i timevis med bare fødder og vinden susende i håret. Vi har netop haft besøg af hende og min svoger til oksesteg med det hele. Uhm. ortsat god søndag Knud
knus kis
14 år5. december 2010 kl. 17:34
Så er det fyraften. Endnu en dag med snerydning, værkstedsarbejde, udsugning der ikke virker i kulden, manglende sikkerhedsafspæringer og en meget bestemt sikkerhedsmand der sagde det skulle bringes iorden med det samme for ellers ville han lukke pldsen øjeblikkelig. Så mig afsted ned til AO efter sikkerhedsafspæringer på gummigeden og så blev det bragt iorden. Fik slet ikke fjernet al det sne jeg skulle, alle adgangsveje og alle ud/indgangsdøre skal jo være ryddede og saltede eller strøet med sand. Men jeg kan jo kun være et sted ad gangen. Vi mangler ganske enkelt en medarbejder her om vinteren når der kommer så meget sne som der gør lige nu. Men vi skal jo spare til næste år pga den nye finanslov, så der er 35 der er blevet fyret og heraf 5 i min afdeling. Så der bliver sikkert ikke ansat en vintermedarbejder. Lidt trist med de fyringer. Specielt de to holdt jeg meget af. Rigtig gode kolleger som jeg har kendt i 14 år. Nu kan de heldigvis begge to få deres folkepension og få fra deres pensionsopsparing, så de kommer ikke til at lide nogen økonomisk nød. Men jeg kommer til at savne dem og deres gode historier og lune sind. Det tror jeg vi er mange der gør.

Men har faktisk nydt arbejdet igen idag. Solen har jo skinnet og det har ikke været koldt idag. Tror jeg er ved at vænne mig til kulden, så det er jo fint. Tror det var godt til mig med alle de proteiner og friskpressede appelsinsaft fra ialt 6 appelsiner. Jeg har været fyldt med energi idag, så tror jeg vil gi mig sådan en ordentlig stor skud protein et par gange i ugen, i hverfald herom vinteren.

Og så lige til dig kis. Tror at Roxette kommer i Tivoli i København i Juli 2011. Men det er godt nok dyrt synes jeg: 1650 kr for en billet. Men jeg har godt nok stor lyst til at opleve dem live. Så det vil jeg gå og tygge lidt på.

Vh Knud
14 år6. december 2010 kl. 15:34
Godaften Knud
Ja det har været en skøn solrig dag.
Pas på dig selv i kulden (det ved jeg godt du gør) jeg læste et sted at du havde stået på tærskelen til... ja som min mand udtrykte det "ham deroppe skulle sgu ikke ha`mig" da det skete for han for 3 år siden.Han klarede den med sin store viljestyrke og går til træning x1ugen.Jeg forstår godt at du træner og spiser sundt efter det du har været igennem. Ha`en god aften
knus kis
14 år6. december 2010 kl. 20:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...