90 kg

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: 90 kg
Godaften kis.
Ja jeg tror faktisk at jeg vil tage forskud på glæderne og invitere mig selv ud at spise i morgen aften. Vi har en restaurant her i Viborg, Stationen, hvor de serverer god dansk mad. I morgen står den på Stegt Flæsk med persillesovs og kartofler. Og da det er en af mine yndlingsretter, ja så spiser jeg ude i morgen.

Mon ikke jeg kommer på de 85 kilo på søndag, det tror jeg. Og så er spørgsmålet om jeg ikke lige skal nuppe et kilo mere. Det tror jeg:-) Det går jo fint lige nu...kan mærke at min fysiske form bliver bedre og bedre. Idag cyklede jeg i 40 minutter med en hastighed på ca. 23 km/h. Det er så anden gang i denne uge. I mandags cyklede jeg i 60 minutter. Så jeg nyder det bare så meget.

Og så er der jo lige de her smøger som du ved. Kan mærke at jeg bliver mere og mere motiveret for at skære voldsomt ned på dem. Ved jo at min datter ikke vil ha at jeg ryger i nærheden af Lillen. Og det respekterer jeg. Og da jeg gerne vil tilbringe megen tid med Lillen, ja så er jeg nød til at skære ned smøgerne.

knus knud

.....og en dejlig aften til dig kis
13 år12. januar 2011 kl. 19:12
Hej Knud

Uhm stegt flæsk med persillesovs:-) Go`ide`

Ja er det ikke skønt at cyle Knud.Så Cykleklubben venter lige om hjørnet:-)

Jeg har ventet på at du skulle skrive om smøgerne!!!
Du bliver en rigtig kærlig morfar til Lillen...Smiler.

Knus kis
13 år12. januar 2011 kl. 19:19
85,4 kg = - 100 gram...Jæhuuuu....Det kører:-)
13 år13. januar 2011 kl. 15:18

yes:-) sikke du kan

Knus kis
13 år13. januar 2011 kl. 19:30
85, 2 kg = -200gram ensbetydende med 200 gram tilbage.

Interessant at jeg har tabt mig 200 gram på en aften og nat. Jeg fik jo stegt flæsk med 7 store kartofler, rødbeder og masser af persillesovs i går aftes. Der må ja da vist spise noget oftere...:-)

På mandag er det stegt ål på Stationen. Tror da lige jeg nupper det til aftensmad hvis jeg runder de 85 kilo her i weekenden

God weekend til alle

vh knud
13 år14. januar 2011 kl. 14:24
Stort tillykke med vægten - det er dejligt det går den rigtige vej.

God weekend

Knus Tanja
13 år15. januar 2011 kl. 09:20
84,7 kg. Målet er nået. Altså mit oprindelige mål. Så jeg er meget glad og tilfreds lige nu.

Tak for den store opbakning der har været og er herinde fra forummet. Det er meget motiverende. Specielt de dage hvor der er krise og lysten til at spise af det usunde er stor.

Min ret enkle metode har virket: Spis proteinrigt, drik meget kildevand og dyrk masser af motion. Jeg har ikke følt sult af betydning og kriser har der været få af. Den værste krise var efter 2 -3 uger. Der havde jeg bare vildt meget lyst til sukker, men jeg klarede den igennem ved hjælp af dette forum. Jeg synes det er forpligtigende at være her på en god måde, da man jo på en måde står lidt til regnskab for sine handlinger.

Den største sejr for mig er dog at jeg er kommet i langt bedre form. I går aftes cyklede jeg i 60 minutter med en gennemsnitsfart på 23 km/t og forbrændte 400 kcal. Det er ret sejgt, synes jeg selv af en på 49. Jeg har jo planer om at melde mig ind i Viborg Motions Cykle Klub. Jeg er jo blevet spurgt om jeg ikke vil være med. Men da jeg hørte hvor langt de cykler på en normal træningsaften, 50 km på ca. 2 timer takkede jeg nej. Det var i August sidste år, og der kunne jeg knap nok cykle i 12 minutter uden at blive forpustet. Så der er sket meget siden august. 12 kilo er væk og jeg er i meget bedre form.

Men, ja der er et men, der er stadig et tyndt lag fedt på maven, og den skal væk. Derfor er mit nye mål 83 kilo til 1 marts. Så må jeg se hvordan jeg så ser ud. Vil jo så gerne ha sixpacken frem:-)

vh knud
13 år15. januar 2011 kl. 12:51
Åndenød...Jeg er lige kommet hjem fra træning og har gisper stadig efter vejret. 65 minutter blev det til på motionscykllen, 21 km og 500 kcal blev forbrændt. Så længe har jeg aldrig siddet på en cykel. Så rigtig godt tilfreds med det:-) Derefter nuppede jeg lige en halv time med vægte. Vil tro at jeg her forbrændte ca. 300 kcal. Ialt gir det så 800 kcal. Det svarer til at jeg har forbrændt ca. 40% af mit daglige kalorie indtag.

Så nu er jeg godt træt og vil lave mig en frokost med masser af sild så jeg kan få tanket godt op med proteiner og det sunde fedt.

Hilsen Knud
13 år16. januar 2011 kl. 14:20
Hej Knud

Ja fisk er sundt og mon ikke du har brug for en hel del ovenpå motionen...smiler

Nu kan du snart melde dig under fanerne i cykleklubben;-)

Fortsat god søndag

Knus kis
13 år16. januar 2011 kl. 16:30
Hej Kis

Na tror lige jeg skal i bedre form. Og så skal jeg jo lige ha anskaffet en racercykel også. Men jeg vil prøve at være tålmodig. Et gammelt ordsprog siger vist nok noget i retning af den der er tålmodig vil blive belønnet...smiler.....nå, er vist ikke så god til ordsprog.

Men jeg venter tålmodigt på at foråret kommer. Den her vinter med sne og al den salt er hård ved MTB`eren kan jeg se. Smører den ellers hver uge, men kæden skal skiftes så snart vinteren er ovre.

Knus Knud
13 år16. januar 2011 kl. 18:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...