#42 af Store_Michael (slettet)
10 Kg på & 10 Kg af !
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Store_Michael (slettet)
re: 10 Kg på & 10 Kg af !
Sikke en masse sygdom der florere..
Det er ikke nemt at være dansker på den her årstid..
Jo jeg er sikker på¨at vi nok skal få os et træ, Med mindre det bliver "stemt" ude - nu hvor vi ikke skal være hjemme juleaften. Tænker her på de to hundehvalpe... Er sikkert lige noget for dem at rasere sådan et træ ;o)
Vi overlader den beslutning til kaptajnen.. altså hende der hjemme... Er jo kun herude jeg må bestemme ;o)
Du kan nok høre at vi mænd har det rigtig hårdt når vi selv skal sige det....
Det er ikke nemt at være dansker på den her årstid..
Jo jeg er sikker på¨at vi nok skal få os et træ, Med mindre det bliver "stemt" ude - nu hvor vi ikke skal være hjemme juleaften. Tænker her på de to hundehvalpe... Er sikkert lige noget for dem at rasere sådan et træ ;o)
Vi overlader den beslutning til kaptajnen.. altså hende der hjemme... Er jo kun herude jeg må bestemme ;o)
Du kan nok høre at vi mænd har det rigtig hårdt når vi selv skal sige det....
14 år3. december 2010 kl. 15:49
hilkoeb (slettet)
Narkomanen fik overtaget igår aftes så der røg lidt popcorn, chips, småkager og en snickers indenbords. 79,4 kg til morgen sagde vægten, så lær det dog menneske! Har lyst til at give hele verdenen skylden men det er kun MIN egen skyld!
Nuvel op på hesten igen og så skal den have en skalle. God weekend til alle derude......
Nuvel op på hesten igen og så skal den have en skalle. God weekend til alle derude......
14 år4. december 2010 kl. 10:09
kis (slettet)
Godaften
Som du selv siger så op på hesten igen. Det er rigtig godt. Jeg læste din kostplan den ser fornuftig ud. Du skriver at når du stopper med den så går det galt. Hvad er det du har lyst til at spise er der noget du kan bytte ud i madplanen ( som for øvrigt ligner min)
God tur i sneen i morgen. vh kis
Som du selv siger så op på hesten igen. Det er rigtig godt. Jeg læste din kostplan den ser fornuftig ud. Du skriver at når du stopper med den så går det galt. Hvad er det du har lyst til at spise er der noget du kan bytte ud i madplanen ( som for øvrigt ligner min)
God tur i sneen i morgen. vh kis
14 år4. december 2010 kl. 19:42
hilkoeb (slettet)
Jeg har lyst til at spise chokolade, chips, smør på brød, varme rundstykker og træstammer fra bageren! Og meget af det!
Det kan desværre ikke passes ind i en kostomlægning, men kan vist betegnes som en slags afhængighed?!
Idag er det gået nogenlunde men efter sådan et sukkerorgie har jeg ondt i skallen og meget ondt af mig selv...
Det kan desværre ikke passes ind i en kostomlægning, men kan vist betegnes som en slags afhængighed?!
Idag er det gået nogenlunde men efter sådan et sukkerorgie har jeg ondt i skallen og meget ondt af mig selv...
14 år4. december 2010 kl. 21:41
Store_Michael (slettet)
Det lyder slet ikke rart...
Men du har jo nettop ikke spist det... så det er da en god ting - i det mindste..
Jeg fik en pandekage med is sidste lørdag... det var det første sådan rigtige sukker i lang tid... jeg kunne slet ikke sove... var sådan helt barnlig sukker-chok agtig... var slet ikke rart... I dag sprang jeg deserten over... godt det samme, for efter jeg havde tastet min mad ind, ja så var der kun 150 kcal tilbage... Så var godt jeg ikke hoppede på deserten også...
Er sikker på du nok skal komme oven på igen...
I morgen er det søndag, så kan du gå en dejlig tur i parken, eller skoven eller ved havnen (altså alt efter hvor du lige bor :o)
Skal nok finde gejsten igen.... ;o)
Knus
Michael..
Men du har jo nettop ikke spist det... så det er da en god ting - i det mindste..
Jeg fik en pandekage med is sidste lørdag... det var det første sådan rigtige sukker i lang tid... jeg kunne slet ikke sove... var sådan helt barnlig sukker-chok agtig... var slet ikke rart... I dag sprang jeg deserten over... godt det samme, for efter jeg havde tastet min mad ind, ja så var der kun 150 kcal tilbage... Så var godt jeg ikke hoppede på deserten også...
Er sikker på du nok skal komme oven på igen...
I morgen er det søndag, så kan du gå en dejlig tur i parken, eller skoven eller ved havnen (altså alt efter hvor du lige bor :o)
Skal nok finde gejsten igen.... ;o)
Knus
Michael..
14 år4. december 2010 kl. 21:57
hilkoeb (slettet)
ÆDEFLIP! Ja det var hvad min weekend endte med at gå med. Straffen er da heller ikke udeblevet, vægten til morgen sagde 80,9 kg. Så kan jeg lære det, eller kan jeg?!
Idag har jeg holdt mig fuldstændig i skindet og lige om lidt traver jeg mig en lang tur igennem sneen med hunden min!
Var på Riget med min forbrændte arm idag. Gys den ligner noget der er løgn jeg fik et chok da de hev forbindningen af :-(
Ydermere er den ikke lægt endnu så ny forbindning og kom tilbage om en uge. Suk Suk
Idag har jeg holdt mig fuldstændig i skindet og lige om lidt traver jeg mig en lang tur igennem sneen med hunden min!
Var på Riget med min forbrændte arm idag. Gys den ligner noget der er løgn jeg fik et chok da de hev forbindningen af :-(
Ydermere er den ikke lægt endnu så ny forbindning og kom tilbage om en uge. Suk Suk
14 år6. december 2010 kl. 20:27
kis (slettet)
Hej Jeanette
Jeg kan jo regne ud at du fik ædeflip efter du var på sygehuset? Måske var det der du skulle ha`gået med hunden ?men godt at du gør det nu. Din arm skal nok blive pænere.Den skal have tid til at hele.
Jeg ved godt at det er lettere sagt end gjort. Men det at du sætter ord er flot knus kis
Jeg kan jo regne ud at du fik ædeflip efter du var på sygehuset? Måske var det der du skulle ha`gået med hunden ?men godt at du gør det nu. Din arm skal nok blive pænere.Den skal have tid til at hele.
Jeg ved godt at det er lettere sagt end gjort. Men det at du sætter ord er flot knus kis
14 år6. december 2010 kl. 21:02
kis (slettet)
Undskyld jeg læste forkert.
Flot at du har holdt dig i skindet idag
knus kis
Flot at du har holdt dig i skindet idag
knus kis
14 år6. december 2010 kl. 21:04
hilkoeb (slettet)
79,8 kg til morgen, så nu er væsken fra weekenden da væk, så mangler der lige 1 kg mere for at komme tilbage hvor jeg var nået til.
Kis@ Bare ok ;-) og tak for støtten
Kis@ Bare ok ;-) og tak for støtten
14 år7. december 2010 kl. 09:58
Michael mon ikke fruen din har indkøbt et stort træ til du kommer hjem ? ;-)