#22 af hilkoeb (slettet)
10 Kg på & 10 Kg af !
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+hilkoeb (slettet)
re: 10 Kg på & 10 Kg af !
Ja når jeg ser samlet på det så er jeg meeeget tilfreds med resultatet indtil videre :-) Men tålmodighed er bare ikke min stærke side griner.
15 kg på 2,5 måned ?! Waaauw hvor er du god stort tillykke med det :-D
15 kg på 2,5 måned ?! Waaauw hvor er du god stort tillykke med det :-D
14 år22. november 2010 kl. 22:57
hilkoeb (slettet)
80,2 kg fortsat.
Udover jeg forbrændte min højre arm vedderstyggeligt med kogende vand havde vi også gæster til aften og der blev serveret dessert mm.
Under normale omstændigheder ville jeg have trøste spist hele dagen, men nej!
Rørte intet med sukker i eller chips eller andet.
Håber snart at vægten flytter sig ned så der står noget med 7 foran, bliver lidt utålmodig.
Udover jeg forbrændte min højre arm vedderstyggeligt med kogende vand havde vi også gæster til aften og der blev serveret dessert mm.
Under normale omstændigheder ville jeg have trøste spist hele dagen, men nej!
Rørte intet med sukker i eller chips eller andet.
Håber snart at vægten flytter sig ned så der står noget med 7 foran, bliver lidt utålmodig.
14 år24. november 2010 kl. 07:53
hilkoeb (slettet)
79,9 kg til morgen, den smuttede endelig liiige ned under. Fantastisk :-)
14 år25. november 2010 kl. 16:11
Store_Michael (slettet)
Tillykke !! endnu en milepæl nået..
Er atså noget knapt så farligt ved de X9,9 frem for X0.0
Fortsæt den fine indsats..
Endnu engang.. tillykke..
Michael
Er atså noget knapt så farligt ved de X9,9 frem for X0.0
Fortsæt den fine indsats..
Endnu engang.. tillykke..
Michael
14 år25. november 2010 kl. 16:54
hilkoeb (slettet)
Tak Michael! Madital er en fantastisk ting ;-)
14 år25. november 2010 kl. 21:46
hilkoeb (slettet)
79,3 kg :-)
Skal på kursus i dag og i morgen så skal finde en sundt alternativ til de små usunde grill barer mm, vi skal selv ud og købe frokost begge dage. Ber til at der måske ligger en sunset eller lignende så kan det ikke gå helt skidt.
Skal på kursus i dag og i morgen så skal finde en sundt alternativ til de små usunde grill barer mm, vi skal selv ud og købe frokost begge dage. Ber til at der måske ligger en sunset eller lignende så kan det ikke gå helt skidt.
14 år26. november 2010 kl. 06:56
hilkoeb (slettet)
79,3 kg siger den her søndag morgen. Dejligt at jeg har kunnet holde vægten fuldstændig på det samme på trods af kursus hele wekenden :-)
14 år28. november 2010 kl. 13:34
Store_Michael (slettet)
Tillykke.. ;o)
Flot gået endnu en gang.. Er altså dejligt når planer lykkedes..
mvh
Michael
Flot gået endnu en gang.. Er altså dejligt når planer lykkedes..
mvh
Michael
14 år28. november 2010 kl. 14:12
hilkoeb (slettet)
Fortsat 79,3 kg til morgen. Det betyder at jeg har tabt 5,9 kg på 3 uger. Jeg er ganske godt tilfreds.
Der er 4 uger tilbage til målstregen og jeg skal nå at tabe mig de sidste 7,1 kg. Det svarer til ca 1,7 kg om ugen og jeg tror fortsat på det.
Lige nu er jeg sygemeldt pga svimmelhedsanfald og så den forbrændte arm! Det betyder at aktivitets nivauet er lavere end vanligt så der skal speedes op på gåturene med hunden ;-)
Ønsker jer alle en god dag
Der er 4 uger tilbage til målstregen og jeg skal nå at tabe mig de sidste 7,1 kg. Det svarer til ca 1,7 kg om ugen og jeg tror fortsat på det.
Lige nu er jeg sygemeldt pga svimmelhedsanfald og så den forbrændte arm! Det betyder at aktivitets nivauet er lavere end vanligt så der skal speedes op på gåturene med hunden ;-)
Ønsker jer alle en god dag
14 år29. november 2010 kl. 10:10
varme hilsner Tanja