Må jeg være med?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Må jeg være med?
Hehe ja lån du bare min vægt!!
Det er da super med 2x25 rask Eminem om dagen!! Det er da en fantastisk idé, til og fra arbejde!! Godt gået!!! Og du har da ret i alt det med omklædning osv. Meen jeg ville nu ikke kunne undvære mit motionscenter :-)
Har en veninde der har tabt sig rigtig meget ved at gå! Her snakker vi speedgang af min. en times varighed, næsten hver dag.
Hun går i skoven og nyder det, selvom jeg næppe tror hun ser så meget - hun går stærkt!!! Også med Eminem i ørerne :-)

14 år16. november 2010 kl. 12:11
Nej!! Skønt. En Eminemsoulmate... Gad vide om der er mange af os... Hils hende endelig :o)
14 år16. november 2010 kl. 12:21
Det skal jeg gøre :-) Sikker på hun siger "HAHA jeg sagde vi er flere der går til Eminem"....
14 år16. november 2010 kl. 12:25
hej Briped
hvis du låner trif's vægt så vil jeg gerne låne din... hehe min vægt har nemlig snart stået næsten helt stille siden starten af oktober... øvøv ... og min motivation og energi er forsvundet næsten helt... men nu må jeg altså tage mig sammen vil så gerne bare under 100kg.... men hvor er det svært!!!!
14 år16. november 2010 kl. 14:01
Hej xxm :o)
Låne min vægt? Ja, du må gerne, men det ville da være et dårligt bytte. Min fik mig til at tage 300 g på indenfor 1½ minut. Det kan du jo prøve at gange med en time, lad os se... 12 kg på en time!! Ved du hvad, så foretrækker jeg da din stillestående vægt :oD
Du har stået stille i 1½ måned! Sej kamp... Tror du ikke du skulle prøve at give din organisme et shok ved f.eks at fodre den med andre grøntsager/mad end du lige plejer at spise? Det er for surt at stå stille så længe hvis man med sig selv ved at man har gjort det bedste man kunne, men lad være med at miste troen på det. Det kan lade sig gøre.
14 år16. november 2010 kl. 14:46
He he... Jeg går og cykler også sammen med Eminem... Det er god rytme, der giver god energi... :o)
14 år16. november 2010 kl. 14:52
Mon han er klar over at han sådan indirekte er vores slankeguru? Åh, især bonus tracket lavet over 'you don't own me'... argh... Mine fingre kan liiige finde tilbageknappen dernede i lommen. Jeg får ikke overdosis af at høre den 4 gange i rap :o) Energi, ja det skal jeg love for. Kender du andet musik der har en lignende energi?
14 år16. november 2010 kl. 15:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...