FridaDorthea - vægttab UDEN spiseforstyrrelse

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: FridaDorthea - vægttab UDEN spiseforstyrrelse
LØRDAG d. 13. NOVEMBER

Vægt: 87,7 kg
BMI (rundet op til 88 kg): 27,5
5,7 kg og 42 dage!

YES! -500 gram! Det føltes fantastisk. Startede dagen med at køre op til ridehallen i Hobro og ride. Har ikke selv ridehal, så er nød til at køre de små 10 km op til ridehallen i Hobro, hvor der er en hal vi kan bruge. Det er dejligt med en hal nu når vejret er så træls! Og Chopali gik ganske fint. Maden har også bare kørt super godt idag, og ja. Jeg er bare super glad for at det endelig kører og motivationen er stor som aldrig før. I aften skal jeg ud til en veninde og spise. Hendes mor og far holder fødselsdag, så hendes familie kommer og så skal vi have ristaffel. Og sikker også dessert. Så må jeg se om jeg kan holde ved den sunde fornuft! Jeg vil! Har også ordnet hestestald idag (muget ud, strøget, fejet) så har forbrændt ganske godt idag. Ikke så meget mere herfra. Glæder mig bare super meget til der står 86 på vægten. Det er satme længe siden der har gjort det!
14 år13. november 2010 kl. 15:29
Hvor er det godt at hører at din motivation er i top...
Stort tillykke med de -500g

kram Tanja
14 år14. november 2010 kl. 00:32
SØNDAG d. 14. NOVEMBER ¨

Jeg har sovet ude ved min veninde, så har ikke fået vejet mig. Tror ikke den er steget så meget. Spiste kun en portion ristaffel og en (stor) portion frugtsalat med råcreme. Og har været vågen næsten hele natten, så mon ikke det meste er gået af igen. Det får vi at se imorgen :) Vi får gæster om 3 timer og mit værelse er ret rodet. Ups. Så håber jeg at jeg kan styre kagerne nu når vi skal have dem..

Tanja: Mange tak til dig! Det er utroligt så motiveret man kan blive af en hjemmeside. Og når man så begynder at kunne se resultater er det bare endnu bedre! :)
14 år14. november 2010 kl. 11:49
Æv. Gæsterne er lige taget hjem og ja det blev sgu lige lovlig meget fy-mad. 1 bolle m. smør, 1 stk kringle, 1 stk marengslagkage, 2 merci, og 5 chokolademønter < (min kusine på 7 tvang mig :P). Men ja. Det skal nok lidt mere "øvelse" til før jeg kan holde mig mere sund til sådan noget familiekomsammen. Det er bare op på vægten i morgen og tage det sure med det søde, og så bare op på hesten igen. Har haft en hyggelig dag :)
14 år14. november 2010 kl. 18:35
iform.dk har fået sendt det link af en veninde.. Kunne være jeg skulle prøve at se om jeg kan træne efter det. Det er bedre end ingenting og det ville være godt for min lænd!
14 år14. november 2010 kl. 19:58
MANDAG d. 15. NOVEMBER

Vægt: 87,7kg
BMI: 27,2
5,7 kg og 40 dage!

Fedt! Har overhovedet ikke taget på på trods at alt den usunde mad i weekenden! Super dejligt. Startede dagen meget dramatisk idag. Min mor kom løbende ind, efter hun lige havde været ude at fodre heste. Ophelia (den nyeste og dyreste af hestene) kunne ikke rejse sig op. Jeg stormede selvfølgelig ud. Hun lå og gav sig og man kunne se hun havde ondt. Hun havde ikke skidt i løbet af natten, så mistænkte straks kolik og det kan de dø af meget pludseligt. Der blev ringet til dyrlæge, og inden dyrlægen kom havde vi heldigvis fået hende på benene og var begyndt at gå rundt med hende. I sidste uge fik hun fjernet piphaser (væskesamling i haserne efter slag/tryk) og hun har hævelser der efter. Dyrlægen kunne heldigvis konstatere at det var det der havde generet hende rigtig meget. Hun fik et skud smertestillende og er nu på pencilin i 6 dage. GODT det ikke var noget alvorligt! Puuuha. Man forstiller sig jo hurtigt det værste!!
Men god dag idag lige ud over det.. Maden har også bare fungeret! Super fedt. Dog skal jeg lige have justeret lidt om på min salat jeg spiser i skolen, da jeg kan se at det fuldkornspasta jeg spiser indeholder lige lovlig mange kulydrater i... Motivationen er stadig i top :)
14 år15. november 2010 kl. 17:20
TIRSDAG d. 16. NOVEMBER

Vægt: 87,1 kg
BMI: 26,8
Overarm: 35 cm -0 cm
Bryst: 96 cm -5 cm
Talje: 81 cm -2cm
Hofte: 103 cm - 2cm
Bagdel: 116 cm -2cm
Lår (lige uder balden): 70 cm -2cm
Læg: 40 cm - 2cm