#12 af bruger slettet
½ kilo om ugen - ny tråd - uge 44
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: ½ kilo om ugen - ny tråd - uge 44
Så er det i morgen jeg skal til årets første julefrokost. Jeg frygter det meget, fordi jeg er bange for at jeg kommer til at overspise. Og ikke nok med det, men så skal jeg faktisk afsted til julefrokost 3 gange i denne måned og en fødselsdag. Det bliver hårdt. Godt jeg har siden her og de som bruger siden til at motivere mig og lede mig på rette vej.......
14 år5. november 2010 kl. 23:48
Jeg er lige i dag kommet under de 89 (88,8) - troede at det betød at jeg "kun" manglede 300 g denne uge. Men nej det betyder at jeg er lidt foran, for sidste uge var det 89,5. Jubiii. Så ugens mål er allerede nået .... men kunsten er så bare at holde det over weekenden.
Mht. søde sager, så spiser jeg altså også næsten alt - men i mindre mængder end normalt. Holder mig typisk fra brød og minimerer mængden af ris, pasta og kartofler. Ja og selvfølgelig passer jeg på mængderne af chokolade og kage. Jeg er blevet rigtig glad for dadler. De er gode til den søde tand, men også ganske fyldt med kallorier. Men man spiser ikke så meget af dem, som med chokolade og kage, så på den måde er de gode.